Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 11:51

Och dat had ik toen met het groot onderhoud/renovatie van onze vorige woning. De hele wijk werd gedaan, voegen uitgehakt en kozijnen enz enz.
Rondom in de herrie, vreselijk maar het was voor een goed doel :')

Appeltje_1

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 12:12

Wekker vergeten te zetten 8)7

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 12:37

ik kan zo niet tegen die vieze storm. Word hier mega saggerijnig van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 12:46

fokfanaat schreef:
ik kan zo niet tegen die vieze storm. Word hier mega saggerijnig van.

Windkracht 6 hier nu met uitschieters naar 7, wat heb jij?
Vind het ook een ergernis!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 13:10

Hier windkracht 5 momenteel met windstoten van windkracht 7. Mijn schutting is still standing... Snel afkloppen _O-
Ik ga echt juichen als mijn schutting blijft staan, hij had al vervangen moeten worden maar daar had ik vorig jaar echt het geld niet voor, en dit jaar nog geen mogelijkheid gehad. BLIJF STAAN KRENG

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 13:13

Ik laat de kinderen een dagje spijbelen want geen zin om te fietsen in de wind en nu willen ze buitenspelen maar ik wil gewoon aardappel op de bank spelen want ik ben moe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 13:26

Mijn schoonvader heeft aangegeven dat mijn schoonmoeder het raar vindt dat onze dochter bij ons altijd zo ziek is en bij hun ‘opeens’ zo veel beter. Kind is ziek van zaterdag. Gisteren de hele dag nog flink koorts gehad. Vlak voor we ze gingen brengen nog 38.3 gemeten met een koortsremmer op. Bij hun is hij beginnen zakken naar 37.5 en al de hele dag 37.5. Dat is al enkele keren gebeurd (is nu dag 3 dat ze ziek is dus volgens mij toch normaal dat de koorts ergens eens gaat zakken?!) en dat is nu ‘raar’. Want bij hun is ze gezonder dan bij ons.

Heb gevraagd wat er wordt bedoelt met raar. Dat wij liegen? Overdrijven? Nee, dat is het allemaal niet. Het is gewoon ‘raar’. Weet je, ik let er wel altijd zelf op. Ik doe ze wel niet meer weg. Zo kun je nooit goed doen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 13:50

Dierenartsen die het druk hebben waardoor je nooit weet waar je aan toe bent 8)7

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 14:02

Vanmorgen onze kat in moeten laten slapen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 14:05

Sterkte paddington :(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 14:15

paddington schreef:

Sterkte :knuffel:

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 14:17

Dank jullie wel..
Het kwam toch onverwachts.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 14:29

Sterkte aan iedereen met overleden dierbaren en huisdieren.

5 beaufort hier in het binnenland.
Ik moet eigenlijk de elektrische fiets nog ophalen bij mijn ouders en 12 km door open vlakte naar huis fietsen.Denk dat ik dat idee maar laat varen want ik waai al bijna omver op de weide.
Zal dochter morgen wel met de auto afzetten bij haar stageplaats.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 14:30

Irriteer me vreselijk aan mijn innerlijke onrust. Wat doe je ertegen?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 14:44

fjordjes schreef:
Irriteer me vreselijk aan mijn innerlijke onrust. Wat doe je ertegen?
Het omarmen en er aan toegeven, daarna kan het alleen maar beter worden…

Ik erger me aan mijn bijrijdster, ze stuurt foto’s dat mijn paard uithaart :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 14:48

Urbanus schreef:
Ik laat de kinderen een dagje spijbelen want geen zin om te fietsen in de wind en nu willen ze buitenspelen maar ik wil gewoon aardappel op de bank spelen want ik ben moe.

Je hebt groot gelijk!

paddington schreef:

Ah wat naar :( heel veel sterkte :knuffel:

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 14:55

paddington schreef:

Sterkte! :(:)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 15:01

Sterkte Paddington! :knuffel:

Ik twijfel om aan de medicatie te gaan omdat het helemaal niet lekker loopt helaas maar ik durf de stap niet te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 15:04

F*ck... pannen van mijn dak -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 15:29

Zoon krijgt wekelijks pmt via gemeente. Wij stellen begin februari een vraag aan gemeente voor iets wat nog komen gaat. Ja daarvoor kan je (ook) bij pmt terecht. Pmt belt, beschikking is verlopen dus we moeten wachten op de nieuwe, kan nog zeker 2 weken duren.
Ondertussen kan zoon dus ruim een maand niet naar pmt. (Vorige week werd plotseling afgezegd, nu weten we dus waarom, week ervoor was vakantie) Stelletje prutsers weer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 15:31

Ik kreeg een mail van de apotheek, medicatie ligt klaar. Dus ik naar apotheek X. Kom ik daar... Zeggen ze "je hebt een mail gehad?". Bleek dat die mail van mijn oude apotheek Y (jaar geleden) was. :')

Dus ik bellen naar die oude apotheek om te annuleren (het is dure medicatie namelijk). En daarna naar de voorschrijver gebeld dat het fout gegaan is. Die zeggen doodleuk ja apotheek X staat in het systeem dus dat kan niet. Maar ik had net apotheek Y aan de lijn gehad en daar lag dus WEL een recept klaar. En dat zei mijn mail ook. :') Dus waarschijnlijk heeft de behandelende arts een oud recept gepakt ipv een nieuwe waar dus nog het foute adres enzo op stond. Ze snapten er maar niks van. }>

Hoe moeilijk kan een herhaalrecept zijn zeg. :') :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 16:11

Mijn vriend. Hij zit helemaal niet lekker in zijn vel en wou zijn verjaardag niet vieren. Vorige week toch besloten dat hij wel wat wou doen ook om mee te nemen naar zijn werk. Ik zaterdag de hele dag me uit staan sloven in m'n keuken (met een pijnlijk lijf), ja dat doe ik gewoon zonder twijfelen uit liefde & omdat ik dol ben op koken en bakken.
Nu heeft ie alles geproefd en krijg ik me toch lekker een bak kritiek over me heen. Je zou ook een keer blij en dankbaar kunnen zijn dat iemand dit voor je doet. Heb alles uitgezocht, recepten door gestuurd hij heeft het allemaal goed gekeurd maar niks wat ik maak is lekker. Kreeg gisteren ook nog eens te horen dat een boterkoek die ik een tijdje terug heb gemaakt erg droog was, hoe dan? Ik denk dat zijn smaakpapillen gewoon stuk zijn door al dat roken. Ik kan wel feedback hebben hoor maar ik heb vriendinnen die als het aan hun ligt me nog net niet maandelijks smeken voor die boterkoek, en als er amper een dankjewel vanaf kan voor al dat werk maar wel een bak kritiek dan schiet dat wel een beetje in het verkeerde keelgat bij mij. |o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 18:48

AyDeeDee schreef:
Mijn vriend. Hij zit helemaal niet lekker in zijn vel en wou zijn verjaardag niet vieren. Vorige week toch besloten dat hij wel wat wou doen ook om mee te nemen naar zijn werk. Ik zaterdag de hele dag me uit staan sloven in m'n keuken (met een pijnlijk lijf), ja dat doe ik gewoon zonder twijfelen uit liefde & omdat ik dol ben op koken en bakken.
Nu heeft ie alles geproefd en krijg ik me toch lekker een bak kritiek over me heen. Je zou ook een keer blij en dankbaar kunnen zijn dat iemand dit voor je doet. Heb alles uitgezocht, recepten door gestuurd hij heeft het allemaal goed gekeurd maar niks wat ik maak is lekker. Kreeg gisteren ook nog eens te horen dat een boterkoek die ik een tijdje terug heb gemaakt erg droog was, hoe dan? Ik denk dat zijn smaakpapillen gewoon stuk zijn door al dat roken. Ik kan wel feedback hebben hoor maar ik heb vriendinnen die als het aan hun ligt me nog net niet maandelijks smeken voor die boterkoek, en als er amper een dankjewel vanaf kan voor al dat werk maar wel een bak kritiek dan schiet dat wel een beetje in het verkeerde keelgat bij mij. |o

Groot gelijk heb je. Tijd voor een goed gesprek denk ik. Hij kan zich niet fijn voelen, maar een dankjewel naar je partner die haar best voor je doet is toch wel het minste wat je kunt doen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 19:03

AyDeeDee schreef:

Laat hem dan lekker wat bij de jumbo halen en deel wat je gemaakt hebt met mensen die het wel waarderen. Wat een soeplul

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-23 19:57

Niobe schreef:
AyDeeDee schreef:

Laat hem dan lekker wat bij de jumbo halen en deel wat je gemaakt hebt met mensen die het wel waarderen. Wat een soeplul

Ja precies. Gaat hij maar tweederangs frikandelbroodjes eten (want die van de AH zijn beter). :Y)