Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haha1995 schreef:Volgens mij heeft ze spijt dat ze haar bod verlaagt heeft en hoopt ze dat als ze overboden word,het met zoveel is ,dat die verlaging niet uitmaakt...Het zou banketstaaf zijn als ze oorspronkelijk ik noem maar wat 430.... wilde bieden,haar bod verlaagt naar 410.000 omdat ze dacht dat er niet zo animo voor was en het huis word voor 429.000 verkocht..
Een half jaar is idd niet gek hoor.
Bieden kon tot 12.00u dus mijn mailtje stond klaar om te verzenden, maar dat bevestigd denk ik wel ons vermoeden dat het geen storm liep met bieden. _Roxanne schreef:Wij werden vanochtend om 11.30u door de verkopend makelaar gebeld omdat ze nog geen bod van ons binnen haddenBieden kon tot 12.00u dus mijn mailtje stond klaar om te verzenden, maar dat bevestigd denk ik wel ons vermoeden dat het geen storm liep met bieden.
_Roxanne schreef:Wij werden vanochtend om 11.30u door de verkopend makelaar gebeld omdat ze nog geen bod van ons binnen haddenBieden kon tot 12.00u dus mijn mailtje stond klaar om te verzenden, maar dat bevestigd denk ik wel ons vermoeden dat het geen storm liep met bieden.
CupCakes_ schreef:Ik ben vandaag bij een huis wezen kijken met mijn vriend. Ik zag echt de potentie erin, maar mijn vriend ziet heel veel beren op de weg. Dus ik vermoed dat het niets gaat worden![]()
Dan maar verder zoeken wat we beide echt fijn vinden.
wij hebben ook best wat bezichtigd waarbij de een dacht ja en de ander gelijk nee pantarhei schreef:Luxorvalkje mag er een raam in die keuken of kan kan er lichtstraat of koepel in, dat scheelt veel
.
Bielsje schreef:Wij kregen laatst na een bezichtiging een mail met de vraag of het huis iets voor ons was ja of nee. Was een geautomatiseerde mail en je kon op een ja of een nee knop klikken. Was fijn laagdrempelig en zo weet de makelaar ook goed waar ze aan toe zijn waarschijnlijk.
Het is herkenbaar CupCakes! Maar er komt vast een huis waar jullie beiden ja op zeggen, hoop ik![]()
Benieuwd naar hoe jullie biedingen zijn afgelopen Xlrlijn en Roxanne!