Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jildau schreef:Ik kan niet gelukkig samen zijn met iemand waarbij ik de telefoon moet controleren. Vind dat best wel heftig eigenlijk..
Chickyy schreef:Mijn omgeving vindt het wel dubbel, wensen me het beste en hopen dat ie me niet weer kwetst natuurlijk. Maar het liegen deed ie dan ook weer uit een soort bescherming, hebben we het wel regelmatig over nu. Niet liegen om de dingen mooier te maken, dat vind ik veel erger!
Zonnetje81 schreef:Snapchat vind ik een gevaarlijke app. Dat is de app waar ze juist stiekeme dingen mee doen. Zeker als je die op latere leeftijd gaat installeren. Laat mij maar kortzichtig en wantrouwig zijn. Maar als je die rond je 30ste gaat installeren zijn dat dikke red flags.
Zonnetje81 schreef:Als iemand liegt en vreemdgaat zou ik mezelf inderdaad zorgen maken als degene die app ineens moet installeren. Die hype van die app is allang voorbij. En het is een sneaky bastard app. Die veelvuldig door vreemdgangers gebruikt wordt net zoals Telegram.
Zertab schreef:Dus ik ben ook raar? Geen man maar 27 en op Snapchat. Net als veel van mijn mannelijke vrienden boven de 27?
Ik vind het een rare gedachtegang
Zonnetje81 schreef:Zertab schreef:Dus ik ben ook raar? Geen man maar 27 en op Snapchat. Net als veel van mijn mannelijke vrienden boven de 27?
Ik vind het een rare gedachtegang
In deze context van haar vriend is het raar ja om nu ineens aan snap te beginnen na alles. Hij liegt en bedriegt. Maar zoals ik zei we wachten het af.