Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Krtek

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 21:33

Toch jammer dat mensen het soms elkaar zo moeilijk kunnen maken.
Ik heb zelfs helaas last van een narcistische ex. Daar wordt je ook niet vrolijk van.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 10:58

Ik merk vooral dat ik veel harder ben geworden, woorden zijn nu (nog) niet genoeg, ik wil zien dat ie het meent en dat laat hij ook zien. Niet alleen in acties, maar ook door me mee te laten kijken op zijn telefoon bijvoorbeeld als ik ergens naar vraag. Voorheen wou ik vooral nooit moeilijk doen en vond ik heel veel goed, nu niet meer. Dus voor mij is het ook een hele mooie les van grenzen leren aangeven. Het voelt nu wel alsof ik een jaloers wijf ben en hem controleer, maar dat heb ik nu wel even nodig. Ik hoop uiteraard dat dit weer wegzakt en slijt. Ook benoem ik de roze olifant regelmatig en dat maakt het ook wel luchtiger.. Ik houd er niet van om te doen alsof er niks is gebeurt en dat doe ik dus ook niet :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 13:32

Ik kan niet gelukkig samen zijn met iemand waarbij ik de telefoon moet controleren. Vind dat best wel heftig eigenlijk..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 14:27

Jildau schreef:
Ik kan niet gelukkig samen zijn met iemand waarbij ik de telefoon moet controleren. Vind dat best wel heftig eigenlijk..

Misschien heeft ze altijd wel juist de andere kant op gekeken als haar vriend zijn telefoon pakte. Juist om niet de jaloerse vriendin te willen zijn. En heeft ze nu besloten: Ik kijk niet meer de andere kant op.

Het zal vast niet zo zijn dat elke keer als hij zijn telefoon pakt dat Chickyy meteen naar hem toe loopt en gaat meekijken :')

Als mijn ex en ik op de bank lagen en hij werd geappt, dan appte hij gewoon terug terwijl ik alles kon zien. Dat is geen bewust meekijken, soms was het niet interessant en dan keek ik weer naar de tv, en soms moest ik van hem meelezen of iets grappigs zien.
Terwijl ik juist geneigd was de andere kant op te kijken in het begin in het kader van privacy, maar dat boeide hem niet. Ik was stiekemer met mijn telefoon, terwijl ik strikt gezien helemaal niets te verbergen had voor hem hoor.

Chickyy schreef:
Mijn omgeving vindt het wel dubbel, wensen me het beste en hopen dat ie me niet weer kwetst natuurlijk. Maar het liegen deed ie dan ook weer uit een soort bescherming, hebben we het wel regelmatig over nu. Niet liegen om de dingen mooier te maken, dat vind ik veel erger!

Ik had hier vanochtend (o.a.) een gesprek over met mijn psych. Kijk, ik sta open voor daten, maar ik vind het heel lastig dat mijn ex me behoorlijk opzoekt en probeert te flirten. Ik sta namelijk ook nog gewoon open voor contact met hem. Mijn psych leert me dat die zaken naast elkaar kunnen bestaan.
Maar mijn vrienden vinden het belachelijk dat ik dingen over mijn ex nog met ze wil bespreken. Ik wil gewoon dingen vertellen, meer niet. Maar ze gaan er zo tegen in, soms heb ik het idee dat ze zijn herinnering bijna uit me willen slaan.

Vind het mooi om te horen dat je omgeving je ondanks jullie geschiedenis wel steunt!
Maar het is heel natuurlijk dat mensen hun geliefden willen beschermen en het heel zwart wit zien. Dat leerde ik vanochtend dus.. :+

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 15:23

Ik kijk sowieso nooit zomaar in zijn telefoon, maar hij heeft bijvoorbeeld Snapchat sindskort en ik vind dat verschrikkelijk. Dan vraag ik dus een keer mag ik eens zien wat daar allemaal op zit en dan laat ie me wat filmpjes zien. En dan gaat het dus idd helemaal nergens over, mannendingen.. :')

Janine, ik snap dat idd wel, als ik mijn verhaal van een ander zou horen zou ik dat ook heel zwart wit bekijken.. Zonder emoties is dat ook veel makkelijker.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 17:00

Wie geld verliest, verliest veel
Wie een vriend verliest, verliest veel meer
Wie het vertrouwen verliest, verliest alles

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 17:05

Snapchat vind ik een gevaarlijke app. Dat is de app waar ze juist stiekeme dingen mee doen. Zeker als je die op latere leeftijd gaat installeren. Laat mij maar kortzichtig en wantrouwig zijn. Maar als je die rond je 30ste gaat installeren zijn dat dikke red flags.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 17:07

Zonnetje81 schreef:
Snapchat vind ik een gevaarlijke app. Dat is de app waar ze juist stiekeme dingen mee doen. Zeker als je die op latere leeftijd gaat installeren. Laat mij maar kortzichtig en wantrouwig zijn. Maar als je die rond je 30ste gaat installeren zijn dat dikke red flags.

Wel eens ja. Dat is echt een jongerenapp. Als je daar opgaat als 30 plus dan zou ik mijn vraagtekens hebben.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 17:08

Oh :+ Mijn vriend is 45 en zit er op :') Maar dat is met name omdat zijn zoon er op zit en hij wil weten wat en hoe er op Snapchat gebeurt. Prima, ik vertrouw hem er wel mee.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 17:09

Berdien schreef:
Oh :+ Mijn vriend is 45 en zit er op :') Maar dat is met name omdat zijn zoon er op zit en hij wil weten wat en hoe er op Snapchat gebeurt. Prima, ik vertrouw hem er wel mee.

Hele andere insteek.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 17:11

Mijn partner heeft het ook net afgelopen week geïnstalleerd
Moet ik me nu ook zorgen maken?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 17:36

Ik heb het ook :')

Ik maak me zorgen om mezelf :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 17:46

Janine1990 schreef:
Ik heb het ook :')

Ik maak me zorgen om mezelf :')

Als jij die van mij nu ook tegenkomt op tinder moet je mij waarschuwen, dan ga ik me echt zorgen maken….
Of juist niet }:)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 17:52

Als iemand liegt en vreemdgaat zou ik mezelf inderdaad zorgen maken als degene die app ineens moet installeren. Die hype van die app is allang voorbij. En het is een sneaky bastard app. Die veelvuldig door vreemdgangers gebruikt wordt net zoals Telegram.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 18:03

Zonnetje81 schreef:
Als iemand liegt en vreemdgaat zou ik mezelf inderdaad zorgen maken als degene die app ineens moet installeren. Die hype van die app is allang voorbij. En het is een sneaky bastard app. Die veelvuldig door vreemdgangers gebruikt wordt net zoals Telegram.

Ik heb het een paar weken geleden geïnstalleerd bij m’n ouders van eind 50 want die gaan helemaal stuk om die filters. Dacht kunnen ze zich weer even vermaken. :')

Maar verder is het inderdaad wel sneaky want je kan vanalles verzenden en ontvangen en dat is weg zodra je vriendin je telefoon controleert.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 18:54

Ik weet niet beter dan dat mijn vrienden me alleen maar onzin sturen, met grappige geluidjes. Bijna een soort tiktok voor millenials :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 19:02

Vertrouwen komt te voet en vertrekt te paard.

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 19:53

Zoals de waard is…. Als iemand wil vreemdgaan doet ie het wel hoor. Is geen Snapchat voor nodig.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 19:58

Ik ben het er wel mee eens dat ik mannen van boven de 25 op Snapchat raar vindt (even los van als hij er met z’n eigen kids op zit).

Date leven is echt saai momenteel. Geen leuke matches of gesprekken. Heb morgen tweede date, maar eigenlijk niet zoveel zin in. Gesprekken zijn wel stil gevallen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 19:58

We wachten het af.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 19:59

Dus ik ben ook raar? Geen man maar 27 en op Snapchat. Net als veel van mijn mannelijke vrienden boven de 27?

Ik vind het een rare gedachtegang

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 19:59

Zertab schreef:
Dus ik ben ook raar? Geen man maar 27 en op Snapchat. Net als veel van mijn mannelijke vrienden boven de 27?

In deze context van haar vriend is het raar ja om nu ineens aan snap te beginnen na alles. Hij liegt en bedriegt. Maar zoals ik zei we wachten het af.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 20:01

Ik vind het niet raar op het oog van vreemdgaan maar gewoon een beetje kinderachtig of zo

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 20:04

Zonnetje81 schreef:
Zertab schreef:

In deze context van haar vriend is het raar ja om nu ineens aan snap te beginnen na alles. Hij liegt en bedriegt. Maar zoals ik zei we wachten het af.

Ah zo, hij zat er dus nog niet op. Dan is het wel verdacht inderdaad...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 20:06

Er staat dat hij sindskort snap heeft. Dan vind ik dat verdacht ja. Maar iedereen zn mening. Als ie dat al 10 jaar heeft is het anders.

Ik heb het gehad toen het net hip was ivm die filters. Maar dat zie je nagenoeg nooit meer.

Lekker makkelijk dat alles zichzelf verwijderd en foto’s maar 1x gezien worden en verdwijnen.