Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Josien_ schreef:Ik zeg ook meestal wat lief of schattig, maar meen er eigenlijk geen zak van meestal.
Lijkt me trouwens ook enorm vermoeiend als je ouders of schoonouders er de hele dag zijn
Mijn ma woont niet in Nederland en ze was overgekomen omdat mijn zus het zonder haar hulp natuurlijk nooit zou redden. In haar beleving dan.
weken geleden kwam hij aan fladderen in onze voortuin, probeerde een groep halsbandparkieten bij te houden. Mijn man kon hem zo pakken, hij was mager, uitgehongerd, uitgeput.
Ze leven ook niet met elkaar in 1 kooi maar gaan regelmatig uit zichzelf bij elkaar op visite als iedereen los is
Die grepen vast en hielden vast tot bloedens toe.
Dat is een Bassie. O sorry dit wordt nu door niemand meer gesnapt. Wij hadden een grasparkiet, Bassie genaamd, die precies die kleur had. Hij kon praten, en de zinnen "bassie hekel aan soep" (terwijl hij dat dus echt te lekker vond) "lief klein pogeltje" (kruising tussen parkietje en vogeltje) gingen hier de hele dag door het huis. Ik was ook niet rina, nee letterlijk twiet, omdat ze de R moeilijk kunnen uitspreken.
.
.