hagelslag schreef:fotolijstje schreef:Eerste dickpic gekregen van dit jaar
Random dickpick terug sturen, en erbij zetten heeee leuk kunnen we eindelijk vergelijken of ze even lang zijn

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
fique schreef:M'n oude demente kat die al vanaf kwart voor 1 om de 10 minuten aan het miauwen is. Komt ff bij je liggen... en na 10 min weer opstaan en miauwen. Ondertussen zit ik in de woonkamer en ligt hij op schoot, want dat is wat hij wilt. Ik wil gewoon m'n bed in en slapen.
Lestrange01 schreef:Ik heb zo veel verdriet. De persoon waarvan ik hou, heeft gezegd, nadat ik een beetje geïrriteerd was (uiteraard netjes sorry voor gezegd, ik ben ongesteld en tja dan kan ik af en toe bot uit de hoek komen en dat is enkel mijn fout en verantwoordelijkheid), dat hij toch van gedachte veranderd is en niet langer wil dat ik bij hem langs kom van de zomer (hij woon in Amerika). Hij weet ook niet of hij mij nog wil ontmoeten in Nederland. Al acht maanden gaat alles perfect tussen ons en we zijn dit al maanden aan het plannen, ik heb honderden euro's gespaard en van de een op de andere dag ben ik ongewenst. Ik doe zo mijn best om niet te verdrietig te zijn, maar het doet zo'n pijn.
Britta31 schreef:Heeft hij ook gezegd wat hem dwars zit?
Ineke2 schreef:Mijn advies is toch echt om een vriend hier in Nederland te zoeken of ieder geval op auto afstand dan.
deksel schreef:Ineke2 schreef:Mijn advies is toch echt om een vriend hier in Nederland te zoeken of ieder geval op auto afstand dan.
Volgens mij is de afstand hier niet het probleem. Dit had ook kunnen gebeuren met een partner om de hoek.
Je mag verdrietig zijn @LeStrange01. Wees lief voor jezelf, gun jezelf ook de tijd om na te denken.
Ineke2 schreef:Ik vind een relatie waarin je elkaar maar 1-2x per jaar ziet niet echt een relatie.
Laat ik het anders zeggen, via een beeldscherm zie je niet echt de emoties en je klinkt gewoon nog heel naïef. Dat bedoel ik niet rot, maar is wel de reden waarom ik zeg dat je beter wel ervaring op kunt doen met een relatie waarbij elkaar in elk geval maandelijks een paar dagen ziet.
Straks zit je daar in Amerika en wil hij niet en dan? Ik gun je dat niet.
Zertab schreef:Ineke2 schreef:Ik vind een relatie waarin je elkaar maar 1-2x per jaar ziet niet echt een relatie.
Laat ik het anders zeggen, via een beeldscherm zie je niet echt de emoties en je klinkt gewoon nog heel naïef. Dat bedoel ik niet rot, maar is wel de reden waarom ik zeg dat je beter wel ervaring op kunt doen met een relatie waarbij elkaar in elk geval maandelijks een paar dagen ziet.
Straks zit je daar in Amerika en wil hij niet en dan? Ik gun je dat niet.
Hier sluit ik me bij aan. Heb je hem wel al via videobellen gezien?
Lestrange01 schreef:deksel schreef:
Volgens mij is de afstand hier niet het probleem. Dit had ook kunnen gebeuren met een partner om de hoek.
Je mag verdrietig zijn @LeStrange01. Wees lief voor jezelf, gun jezelf ook de tijd om na te denken.
Klopt, de afstand zelf is niet het probleem. Het is ook niet alsof ik specifiek op zoek was naar een partner toen ik hem ontmoette, dat is gewoon zo gelopen. En ik heb eerlijk gezegd ook helemaal niet de behoefte om een relatie te hebben met iemand die hier woont en die ik elke week zie of zo. Het is voor mij momenteel juist fijn dat ik iemand heb die ik één of twee keer per jaar kan zien en waar het lang zal duren voordat we echt grote stappen gaan maken.
Dankjewel, ik probeer dat mezelf te gunnen en ook echt eerlijk te zijn naar mezelf. Vandaar dat ik het ook een maand de tijd geef, zodat ik echt met mezelf tot een beslissing kan komen zonder dat de emoties te hoog zitten.