Het zijn gelukkig maar een paar uurtjes maar ben blij als dat gevoel uit mijn buik weg is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Gezeik hier omdat de puppy naar de tv keek en de tv mag niet stuk. Ze stond gewoon ontspannen te kijken waar het geluid vandaan kwam en er was niets aan de hand. Ik greep dus niet in, want dat hoeft naar mijn mening niet als er niks gebeurt. Maar blijkbaar is de tv al zo goed als stuk als ze even haar blik erop laat vallen.
Britta31 schreef:[***] schreef:Gezeik hier omdat de puppy naar de tv keek en de tv mag niet stuk. Ze stond gewoon ontspannen te kijken waar het geluid vandaan kwam en er was niets aan de hand. Ik greep dus niet in, want dat hoeft naar mijn mening niet als er niks gebeurt. Maar blijkbaar is de tv al zo goed als stuk als ze even haar blik erop laat vallen.
[ [url=m/iqNH0j.jpg]Afbeelding[/url] ] Zoiets?
Zebrastreep schreef:Zenuwen, begin straks met mijn eerste dag op mijn nieuwe werk.
Het zijn gelukkig maar een paar uurtjes maar ben blij als dat gevoel uit mijn buik weg iswaarschijnlijk zoals altijd vindt ik het hartstikke leuk en verdwijnen de zenuwen heel snel.
PineApple schreef:LaPluche schreef:Ik wil Harry Potter kijken, maar geen van mijn streaming diesten heeft Harry... En ik vind ervoor betalen ook onzin. Ik betaal al zoveel
Volgens mij staan ze op amazone prime. Daar kan je een gratis proefabbo afsluiten toch? Gewoon op tijd weer opzeggen