Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 20:08

Onder het motto van alles staat op vinted;
Hoe zou ik dit kunnen vinden

Afbeelding

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 20:41

Nou het pakket waar ik het gisteren over had is ‘s avonds tegen half 9 eindelijk afgehaald. Jammer dat ze niet de moeite heeft genomen om het goed te keuren en dat ik dus tot waarschijnlijk tot morgen op m’n geld zit te wachten. Het is heel simpel kinder speelgoed dus hoeft niet gepast te worden en je kan in 1 oogopslag zien of het goed is.

Hier is ook een punt die bijna alle verzenders verzond ineens gestopt. Gelukkig zit er nog een vergelijkbaar punt vlak bij mijn man z’n werk dus zadel ik hem steeds met pakketjes op. Tegenwoordig heb ik ook veel mensen die dhl kiezen wat voor mij ideaal is en aan het eind van de straat zit.

Ik kies ook liever voor winkels enz. Dan thuis punten.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 22:28

Alja schreef:
Onder het motto van alles staat op vinted;
Hoe zou ik dit kunnen vinden

[ [url=m/dQmHG4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Onder raffia papier?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 09:55

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 09:57

Die zag ik ook maar ik zoek groen

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 09:59

Alja schreef:
Die zag ik ook maar ik zoek groen

Ah oke :) Was niet helemaal duidelijk dat het ook om echt om de groene kleur ging.
Die zag ik ook niet.

Misschien op marktplaats of amazon dan oid?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:18

Hummm.... ik heb gisteren een DPD pakket ingeleverd (meer dan 24 uur geleden) en Vinted zit nog in het stadium dat ze denken dat ik deze nog moet gaan verzenden -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:19

Dan is er helaas een grote kans dat die niet goed gescand is...

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:52

Durft meer gebeuren, maar het wordt sowieso nog een keer gescand als het wordt opgehaald bij het punt. Dat had ik verleden week ook eens.

SennaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 14:55

Ik had dit 2 weken geleden bij Homerr en het is nooit meer gescand.. De transactie staat nu in hold.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-24 18:51

Ik had het bij ups, maar gewoon aangegeven dat ik al verzonden had en volgende dag was het ook bijgewerkt toen hij opgehaald was door ups.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 07:41

Ik had er een slecht gevoel bij en ben nog even naar het pakketpunt gereden. Halverwege kwam ik een DPD busje tegen. Die had dus net de pakketten opgehaald die vrijdag en zaterdag bij het pakketpunt gebracht waren. Dus ik ga er vanuit dat hij in dat busje heeft gezeten. Maar wanneer dat dan verder verwerkt wordt op het DPD depot.... :?

Nu staat hij nog steeds op "downloaden label" en track & trace van DPD geeft nog steeds als status dat het pakket aangemeld is maar verder niks, dus zij hebben hem nog niet ontvangen volgens hun gegevens.

Ik duim dan maar dat de lading uit dat busje voor het weekend aan de kant gezet is en ze het daar op het depot ergens in de komende dagen een keer gaan scannen.... ik baal wel want het is natuurlijk net een pakket van 80 euro -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 07:50

Kun je dan niet ergens aanklikken dat je het al verzonden hebt ?

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 08:36

Ik weet niet hoe het bij dpd zit want daarmee verzend ik niet. Krijg je niet direct een papieren bevestiging of in je mail? Ik check dat meestal nog even als ik wegloop. DHL stuurt de mail wel eens paar uur later maar daar krijg ik ook een papieren barcode. Homerr enzo heb ik altijd direct mail van.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 09:38

Ik heb op geen enkele manier bewijs ontvangen dat ik hem ingeleverd heb.
Dus alle hoop is nu gevestigd op dat hij *duim-duim* toch ergens onder een scanner doorgaat nog, voordat hij eventueel echt kwijtraakt....

Ik was snel met verzenden dus er is nog geen rood bericht waarbij ik kan klikken op dat ik hem al verzonden heb. En tja die knop zorgt er natuurlijk niet op magische wijze voor dat ik dan wèl ineens bewijs heb dat ik hem ingeleverd heb.

Moet echt duimen dat hij boven water komt...

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 09:45

Ik had zelf meerdere pakketjes gekocht via DPD.
3 op dezelfde dag: 2 zijn bezorgd en 1 kon niet bezorgd worden?!
Deze is retour afzender gegaan en heb ik later via DHL nogmaals gekocht.

1 pakket heeft ruim 2.5 week stil gelegen op het depot en was toen ineens in beweging en toch bezorgd.
Misschien in een vergeten hoekje gelegd?

Wisselende ervaringen dus maar ik hoorde van ons DPD bezorgpunt (tankstation) dat hun er ook veel gedoe mee ervaren.
Maakt voor mij dat ik er niet meer voor kies.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 09:52

Dpd bevestingsmail zit bij mij altijd in de spam en de update in vinted is altijd vertraagd. Spambox al gecheckt?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 13:58

Nouja ik stond erbij toen ze het inscande, dus tja.... alleen nu heb ik er dus geen bewijs van dat ik hem ingeleverd heb.

Nope, niet in mail, niet in Vinted, niet in Track & Trace. Het lijkt overal alsof hij nog niet ingeleverd is.
Maar ik hoop dat hij morgen of overmorgen dan toch ineens ergens gescand wordt en in het systeem komt.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-24 14:58

pmarena schreef:
Nouja ik stond erbij toen ze het inscande, dus tja.... alleen nu heb ik er dus geen bewijs van dat ik hem ingeleverd heb.

Nope, niet in mail, niet in Vinted, niet in Track & Trace. Het lijkt overal alsof hij nog niet ingeleverd is.
Maar ik hoop dat hij morgen of overmorgen dan toch ineens ergens gescand wordt en in het systeem komt.

Dit heb ik ook eens gehad. Het duurde een paar dagen en uiteindelijk is alles goed gekomen. Die medewerkster vertelde dat dit vaker gebeurt bij het pakketpunt.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 10:48

Ik heb dat ook ooit gehad maar dan met Homerr. Ik heb na een dag Vinted bericht dat ik het wel verzonden heb maar ook geen bewijs daarvan had. Toch hebben ze er toen achteraan gezeten. Ik moest doorgeven hoe het pakket eruit zag en uiteindelijk hebben ze de transactie door gezet. Hoe ze dat precies hebben gedaan weet ik niet meer, maar het pakket kwam terecht en het is goed gekomen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 10:57

Ja ik heb ook direct een bericht gestuurd gisteren. Maar we gaan het zien.... als ik geen bewijs van inlevering heb dan heb ik geen poot om op te staan natuurlijk. Heb wel het voordeel dat ik goed bekend sta in het systeem, ben altijd netjes en geen lastpak ofzo. Maarja geen bewijs = geen bewijs...

Hopelijk komt het pakket boven water.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 20:27

Pff balen, had een koekjespot verstuurd, goed verpakt in extra bubbelfolie en dubbele doos. Alsnog het deksel kapot.. -O- En koopster heeft weinig vertrouwen dat vinted het oplost. Gelukkig vooraf foto's gestuurd van de verpakking. Hopelijk morgen reactie van vinted..

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 03:32

Ik heb stenen voerbakjes verzonden die compleet kapot bij de koopster kwamen ondanks goede doos en bubbeltjes folie. De koopster heeft bij Vinted aangegeven dat ze kapot waren maar dat dat aan Mondial relay lag en ze kon zien dat ik het goed had ingepakt. Ondanks dat ik zelf geen foto’s had gemaakt van hoe ik het ingepakt had hebben we allebei ons geld gehad.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 06:53

Ah zonde is dat zeg.... vaak komt het gelukkig wel nog goed qua vergoeding.

Hier nu EINDELIJK de Track & Trace aan de gang van het DPD pakketje. Gisteravond nog niks dus ik had niet veel hoop meer. En nu geeft de TT aan dat het pakje gistermiddag door DPD ontvangen is :? Nouja het zal wel. Ik ben opgelucht man _/-\o_

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 08:15

Dat is mijn ervaring ook moi22 :j Maar koopster bleef aandringen, omdat ze eerder problemen zou hebben gehad. Hoop dat vinted vandaag reageert :j Vind het ook knap dat het deksel alsnog kapot was, zat echt dik verpakt in bubbelfolie.. volgens mij voetbalt de post er echt mee |o

Gelukkig maar pmarena! Duurt soms echt lang!