Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
just_kiki schreef:Wij hebben er trouwens al een tijdje last van dat onze naam en woonplaats automatisch bij het verzonden bericht Word bijgevoegd hebben meeer hier last van?
Je ziet het dus niet staan in de tekst die je typt. Maar eenmaal verzonden staat het erbij… heel vervelend gezien ik altijd netjes afsluit met m’n naam en het er nu 2x staat + nog eens m’n woonplaats
just_kiki schreef:Oehlala schreef:dat was altijd al zo bij mij dan tenminste. Ik haal dat gewoon weg als ik een berichtje typ.
Het vreemde is, het staat er dus niet bij als ik typ, maar pas als het verzonden is
x_ankieee schreef:Is het normaal dat je na het overmaken van het bedrag nog alle mankementen te horen krijgt? Ik heb via MP een dekje en bandages gekocht. Zag er op de foto’s helemaal prima uit, geen rare dingen. Prijs afgesproken en betaalverzoek meteen voldaan. Toen daarna kreeg ik opeens te horen dat alle 4 de bandages waren ingekort en dat er aan de binnenkant van het dekje zwarte vlekken zaten van een hek. Of ben ik dan te stom dat ik niet om meer foto’s/specificaties heb gevraagd?
_Mir schreef:x_ankieee schreef:Is het normaal dat je na het overmaken van het bedrag nog alle mankementen te horen krijgt? Ik heb via MP een dekje en bandages gekocht. Zag er op de foto’s helemaal prima uit, geen rare dingen. Prijs afgesproken en betaalverzoek meteen voldaan. Toen daarna kreeg ik opeens te horen dat alle 4 de bandages waren ingekort en dat er aan de binnenkant van het dekje zwarte vlekken zaten van een hek. Of ben ik dan te stom dat ik niet om meer foto’s/specificaties heb gevraagd?
Dat de bandages zijn ingekort had de koper van te voren kunnen vertellen. Misschien heeft hij gedacht dat de spullen in prima conditie waren en dit toch later geconstateerd. Ik vind het wel netjes dat dit gemeld wordt. Als het je niet bevalt zou je foto's kunnen vragen en wellicht de koop kunnen annuleren? Of wat onderhandelen met de prijs alsnog.
Zelf ooit een deken te koop gezet en ik was er van overtuigd dat deze echt in zgan staat was. Deken zat al ingepakt. Toen ik een koper had, heb ik het voor de zekerheid nog eens goed nagekeken en kwam ik toch wat mankementjes tegen. Koper vond dit geen probleem en heeft de deken gekocht.
Maar wel netjes als de verkoper het wel verteld, of je al betaald hebt of niet.
x_ankieee schreef:An sich vind ik het niet heel erg, bandages gebruik ik toch niet en de vlekken zitten aan de binnenkant. Maar had het zelf wel vooraf gemeld als ik de verkoper was. Niet 100% netjes… Maar alsnog beter dan dat ik er achter kom als het setje pas binnen komt
_Mir schreef:x_ankieee schreef:An sich vind ik het niet heel erg, bandages gebruik ik toch niet en de vlekken zitten aan de binnenkant. Maar had het zelf wel vooraf gemeld als ik de verkoper was. Niet 100% netjes… Maar alsnog beter dan dat ik er achter kom als het setje pas binnen komt
Dat bedoel ik... er achter komen na ontvangst. Dat is niet netjes. Vind het op deze manier nog niet zo n probleem.