Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 09:20

Peelie schreef:
ik weet niet zo goed met wie ik het kan delen, maar mn vriend heeft op een filmpje over twerken van powned gereageerd met "zij kan daar wel een dubbele wokkel in leggen" en een vriend van hem daar in getaged. Ik vind het zo ongepast tbh. Maar aan de andere kant twijfel ik dan of ik niet zit te "zeuren"... zucht. Kompleet random verder. Weet ik ook wel.

Ik zou dat echt niet oke vinden als mijn vriend dat soort opmerkingen zou maken. :+ Maar daar is hij gelukkig ook te volwassen voor. :')

Wij hebben gisteren een huis gekocht en ik heb het idee dat hij een aanzoek aan het plannen is. Ik. Ben. Zenuwachtig. :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 09:22

Ooh spannend captain :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 09:29

Waar val je precies over Peelie? Het reageren op het filmpje an sich, het raggen van een vriend of de 'zij kan dat wél?'

Wat ontzettend leuk Captain! Spannend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 09:33

Ach mannen onder elkaar op Facebook zou ik me dan echt niet druk om kunnen maken :n

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 09:54

Ik interperteerde het niet als zij kan dat wél (en ik dus niet). Zo staat het er ook niet. Het staat er meer zo van, moet je zien wat zij doet, daar zou iedere vent g**l van worden/een kunstje op of mee willen doen. You name it...

Mijn vriend is heel erg prive als het gaat om social media. Hij vind het ook niet echt chill als ik over social media begin. Maar dan schrijft hij wel zoiets op facebook. Het voelt ook een beetje alsof hij had gedacht dat ik het niet zou zien ofzo. Ik wordt er iig heel erg ongemakkelijk van.

Weet je, dat mannen dat onderling naar elkaar sturen, moeten ze lekker zelf weten. Maar zo openbaar terwijl hij een vriendin heeft (ik dus) en zijn vriend net vrijgezel.

Ik vind het gewoon vreemd.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 09:55

Peelie schreef:
Ik interperteerde het niet als zij kan dat wél (en ik dus niet). Zo staat het er ook niet. Het staat er meer zo van, moet je zien wat zij doet, daar zou iedere vent g**l van worden/een kunstje op of mee willen doen. You name it...

Mijn vriend is heel erg prive als het gaat om social media. Hij vind het ook niet echt chill als ik over social media begin. Maar dan schrijft hij wel zoiets op facebook. Het voelt ook een beetje alsof hij had gedacht dat ik het niet zou zien ofzo. Ik wordt er iig heel erg ongemakkelijk van.

Weet je, dat mannen dat onderling naar elkaar sturen, moeten ze lekker zelf weten. Maar zo openbaar terwijl hij een vriendin heeft (ik dus) en zijn vriend net vrijgezel.

Kun je het met hem bespreken?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 09:58

Jawel. Maar aan de andere kant wil ik ook niet "moeilijk doen". Daarmee maak ik het mezelf moeilijk. Weet ik ook wel. Want ik zit er mee.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 10:00

Als je er mee zit zou ik het gewoon bespreekbaar maken. Hoeft niet direct een enorm ding te worden, de kans is groter dat het een ding wordt als je er mee rond blijft lopen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 10:51

Ik ben helemaal voor voldoende communiceren in een relatie, maar je partner is en blijft ook nog steeds een individu. Een persoon die eigen keuzes mag maken. Dit is zo een keuze geweest, jij voelt je daar minder goed bij, maar eigenlijk is dat jouw probleem. Je kan een persoon niet zo boetseren dat die altijd alleen maar doet wat jij oké vindt. Als dit eenmalig is en er is geen structureel probleem van voortdurend ongepaste opmerkingen maken, zou ik dit akkefietje dus voor mezelf relativeren. Het is Facebook, het is een leuk filmpje, hij maakt er een typische mannenopmerking over richting zijn vriend, even lachen en door.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 11:44

Wat ook leuk is wanneer je je verveelt, je leeftijdmarge aanpassen. Ik zit nu te swipen tussrn 45 en 65 en ik heb echt de ene superlike naar de ander. Ze hadden mijn opa kunnen zijn *\o/*

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 11:53

Jester_ schreef:
Wat ook leuk is wanneer je je verveelt, je leeftijdmarge aanpassen. Ik zit nu te swipen tussrn 45 en 65 en ik heb echt de ene superlike naar de ander. Ze hadden mijn opa kunnen zijn *\o/*

:') _O- Ga voor het geld! *D

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 12:01

Dan zou ik de leeftijd wat hoger zetten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 12:06

ReadTheRulez schreef:
Dan zou ik de leeftijd wat hoger zetten
Dat kan niet :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 12:40

Imaginaerum schreef:
Jester_ schreef:

:') _O- Ga voor het geld! *D

Tinderboomers!!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 12:53

Gini schreef:
Ik ben helemaal voor voldoende communiceren in een relatie, maar je partner is en blijft ook nog steeds een individu. Een persoon die eigen keuzes mag maken. Dit is zo een keuze geweest, jij voelt je daar minder goed bij, maar eigenlijk is dat jouw probleem. Je kan een persoon niet zo boetseren dat die altijd alleen maar doet wat jij oké vindt. Als dit eenmalig is en er is geen structureel probleem van voortdurend ongepaste opmerkingen maken, zou ik dit akkefietje dus voor mezelf relativeren. Het is Facebook, het is een leuk filmpje, hij maakt er een typische mannenopmerking over richting zijn vriend, even lachen en door.

Mmm. Ja. Ik snap je punt. Echter moet het dan wel zo zijn dat vanuit beide partijen zulke opmerkingen gemaakt moeten kunnen worden zonder dat daar een probleem van gemaakt wordt. Daar wringt voor mij een beetje de schoen. Want als ik zo'n opmerking maak, dan is de wereld te klein. Maar als hij het doet, dan is het een mannending.

Ik heb het ook besproken met hem. Zijn antwoord was dat het een grapje is tussen hem en zn vriend, nadqt ik heb aangegeven dat ik het niet zo prettig vind. Ontstaat er een hele discussie dat er een drama van gemaakt wordt. Zucht... dat is de rede dat ik dan twijfel of ik er wat van zou zeggen of niet. Ik had het beter niet kunnen doen.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 12:55

Peelie schreef:

Dit is gewoon mannenpraat, ik zou er niet teveel over nadenken. Moest het nou een filmpje van een meisje uit de buurt zijn, oké. Maar dit is een filmpje van een of andere meid op Dumpert of fb die zijn net vrijgezelle vriend even moet zien. Niks aan de hand :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 13:58

Maar dit is toch die ex waar je het nu weer mee probeert?
Als hij er zo'n drama van maakt als het andersom gebeurt zou die van mij helemaal een dikke middelvinger kunnen krijgen, wat is dat nou voor iets kinderachtigs? :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 14:16

Captain schreef:
Als hij er zo'n drama van maakt als het andersom gebeurt zou die van mij helemaal een dikke middelvinger kunnen krijgen, wat is dat nou voor iets kinderachtigs? :+

Nou dit... klinkt sowieso niet als een gelijkwaardige relatie zo via wat je verteld...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 14:18

Captain schreef:

Ja, dit is mn ex waar ik het opnieuw mee probeer.

In februari de situatie andersom bij de hand gehad. Ik has mn zusje in een chippendale filmpje getaged, zij was toen ook net vrijgezel, en toen was hij uit zn dak gegaan. Nu wist hij dat opeens heel taktisch niet meer dat dat gebeurt was. Onder het motto, zo weinig boeit het me nog dat dat toen gebeurd was. Dat was letterlijk wat hij zei |o

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 14:19

Dit is dus een ex van je, waar je binnen zo'n korte tijd weer gezeik mee hebt? Wat doe je jezelf aan..?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 14:30

__Sannne schreef:
Dit is dus een ex van je, waar je binnen zo'n korte tijd weer gezeik mee hebt? Wat doe je jezelf aan..?

Uhm ja....

Ik vraag het me ook wel eens af. Het was in het begin echt heel erg leuk. Hij deed ook echt moeite. Ik dacht dat hij echt helemaal bijgedraaid was en dat hij er nu echt klaar voor was. Anders was ik hier nooit weer aan begonnen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 14:31

Peelie schreef:
__Sannne schreef:

Uhm ja....

Ik vraag het me ook wel eens af. Het was in het begin echt heel erg leuk. Hij deed ook echt moeite. Ik dacht dat hij echt helemaal bijgedraaid was en dat hij er nu echt klaar voor was. Anders was ik hier nooit weer aan begonnen.

Lastig is dat, succes met de situatie en volg je hart! :(:)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 14:35

Peelie schreef:
In februari de situatie andersom bij de hand gehad. Ik has mn zusje in een chippendale filmpje getaged, zij was toen ook net vrijgezel, en toen was hij uit zn dak gegaan.

Wat een belachelijk en extreem infantiel gedrag. :')

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 14:36

Hypocriet vooral, zelf uit z'n dak gaan bij een tag door jou geplaatst en dan zelf zo'n vergelijkbare tag plaatsen?

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 14:37

Peelie, ook jij bent een individu die echt nog steeds eigen keuzes mag maken. Gaat hij altijd uit zijn dak als jij dingen bespreekbaar probeert te maken?

Verder heb ik weinig met tweede kansen. Je bent niet voor niets ooit uit elkaar gegaan. Je hebt maar één leven, waarom dat leven doorbrengen met iemand die dus blijkbaar moeite moet doen om aan de "net oké"-kant te blijven? Maar dat is een puur persoonlijke opvatting natuurlijk.