Heeft iemand hier ook ganzen? Ze lijken me ergens best ideaal om ook het gras wat kort te houden, maar ben een beetje bang voor de herrie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Century schreef:Konijnen ooit houden lijkt me ook interessant. Maar niet voor nuWel leuk om te lezen!
Heeft iemand hier ook ganzen? Ze lijken me ergens best ideaal om ook het gras wat kort te houden, maar ben een beetje bang voor de herrie
Century schreef:Konijnen ooit houden lijkt me ook interessant. Maar niet voor nuWel leuk om te lezen!
Moonfight schreef:Century schreef:Konijnen ooit houden lijkt me ook interessant. Maar niet voor nuWel leuk om te lezen!
Wij hebben ganzen en als je bang bent voor de herrie dan zou ik het laten
Century schreef:Moonfight schreef:Wij hebben ganzen en als je bang bent voor de herrie dan zou ik het laten
Nou ja, ik ben er zelf niet zo bang voor maar ik denk dat mijn man en de buren andere ideeën hebben.helaas voorlopig niet denk ik dan.
Hoe voorkomen jullie dat ze wegvliegen? Gewoon kortwieken?
JudithO schreef:Moestuin schreef:
Heb je de onze nog niet gegeten. Gras gevoerd
Gras gevoerd? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
JudithO schreef:Ah zo. Ik vroeg me al af of ze zonder brok te houden zouden zijn, kan vast wel maar dat lijkt me niet heel eenvoudig.
Moonfight schreef:Wist niet dat jullie dat deden met de konijnen Moestuin! Cool! Onze schapen zijn ook grasgevoerd en krijgen eigenlijk nooit graan. Enige uitzondering is bij herstel van ziekte oid.