Ook nog een paar blauwe Bunnies meegenomen uit de sale

Winterschoenen nieuwe collectie ook naar gekeken maar die ga ik pas wat later dit jaar kopen. Hij zit al zo lang in de zelfde maat nu, dan kan in november toch niet nog steeds zo zijn??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaka schreef:Dameskleding van Oilily, of gaat Room7 ook in dameskleding doen?
Room seven is een merk, maar heeft in Alkmaar een outlet waar ze ook kinderkleding van o.a. Oilily met fikse kortingen verkopen.
Koddig jasje Liezel!
Kaka schreef:Keet schreef:Ze hebben nu ook dependance van de wonderstore met grotere maatjes. Recht tegenover de gewone winkel.
Small rags. CarlijnQ. Nog wat merken. Waren nog aan het uitpakken
Echt waar joh? Die zat er vorige week nog niet.
En Room7 heeft weer een goede klant aan je gehad Keet! Leuke aankopen en ik vond het idd ook leuk kopen met 40% extra korting
lieveli schreef:Gele regenjasje bij Zara is besteld, wat een pokkenweerNu alleen nog schoenen, hij wordt te groot voor slofjes. Maar die van Zara hebben geen flex zool en Mockies zijn meteen weer 45 euro...
lisanne87 schreef:lieveli schreef:Gele regenjasje bij Zara is besteld, wat een pokkenweerNu alleen nog schoenen, hij wordt te groot voor slofjes. Maar die van Zara hebben geen flex zool en Mockies zijn meteen weer 45 euro...
Oh wat een mooi jasje, heb m ff opgezochtmaar zulk slecht weer daar dan? Hier schijnt de zon
verootjoo schreef:Hier begonnen met jochies babyschoentje, toen shoesme, toen 2x Bunnies en nu weer een paar shoesme. De shoesmes die ik nu heb hebben wel veters, dat vind ik wel onhandig met een onwillige peuter![]()
Heb hele leuke hoge leren laarsjes voor de winter gezien van develap. Hoezo vond je dat drama Keet?
lieveli schreef:[/quote]Ja om te janken. Wilde boskippen doen voor de fissataarten maar niet te doen.