Tallie1979 schreef:Ik heb van de week een pakje verstuurd, zie aan de T&T dat het is bezorgd, maar koper laat voor het gemak niet weten of het in goede orde is ontvangen.
Is geen bericht in dat geval niet goed bericht? Of was het gelijk oversteken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuulsie schreef:Tallie1979 schreef:Ik heb van de week een pakje verstuurd, zie aan de T&T dat het is bezorgd, maar koper laat voor het gemak niet weten of het in goede orde is ontvangen.
Is geen bericht in dat geval niet goed bericht? Of was het gelijk oversteken?
Chabby schreef:Ik heb een koper welke een negatieve ervaring heeft achtergelaten. Hierbij heeft ze alle zeven verbeterpunten aangevinkt, waaronder ze beweert dat ze het item niet heeft ontvangen. Dit is absoluut niet waar en ze heeft in de chat ook aangegeven dat ze het wel degelijk heeft ontvangen. Ze was woedend om het feit dat ik het als een brievenbuspakket had verzonden, in plaats van pakketpost, omdat de levertijd dan een dag langer was.
Kan ik Marktplaats hierover een e-mail sturen? Ik vind het namelijk een behoorlijk kwalijke zaak om iemand openbaar te beschuldigen van oplichting.
Edit: AmyII: Misschien kun je betalen met Paypal of de gelijk oversteken functie van Marktplaats. Ik zou zelf de gok niet durven te nemen.