tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-23 17:46

Blokkeren doe ik eigenlijk alleen als mensen door blijven appen nadat ik heb gezegd dat ik dat niet wil.. verder blokkeer ik zelden iemand. Ex heeft mij geblokkeerd (uit zelfbescherming want hij appte soms toch en als ik dan niet leuk reageerde blokkeerde hij me meteen weer) en ik heb hem alleen overal verwijderd, als ik hem zou blokkeren zou ik steeds kijken of ik nog steeds geblokkeerd ben, ik ga mezelf daar niet mee pesten. Mijn zusje heeft me inmiddels ook geblokkeerd op whatsapp, dat was waarschijnlijk haar antwoord omdat ik haar had verwijderd van instagram :') die 2, ex en zusje, zijn het voor mij dus niet waard om ze te blokkeren.

Kerst en verplichtingen doe ik niet aan, ook nooit gedaan. Mijn 1e ex en ik hielden altijd sowieso 1 dag vrij voor onszelf, gingen we lekker naar de sauna oid. Deze kerst ook alleen maar leuke dingen gedaan. Gisteren bij vrienden gegourmet en vandaag gesport en paard gereden, vanavond uit eten +:)+ Oud en nieuw had ik meerdere opties, ga naar vrienden en na de jaarwisseling rijd ik dan vaak nog ff bij andere vrienden langs en dan ben ik meestal voor 2 uur gewoon lekker weer thuis.

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 10:05

Mijn plezier in kerst was eigenlijk door mijn ex schoonfamilie van lang geleden een beetje verpest. Het was een verplicht nummer met veel cadeautjes. En het was lief bedoeld, maar het past toch niet zo goed bij mijn kerst beleving. En eigenlijk, ben ik nu veel gelukkiger met kerst.

Ik heb met oud en nieuw geen plannen en zal het lekker alleen doorbrengen met een boek, warm op de bank. Kaarsjes aan, kerstboom aan, helemaal prima.
Misschien satc marathon :D

enderdoggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 10:44

Ik heb mijn ex ook gevraagd of hij mij overal op kon blokkeren. Dit uit zelfbescherming, ik vind het super moeilijk om hem los te laten en ik was bang dat ik anders zou blijven appen etc. Laatst heeft hij aangegeven dat hij voorlopig echt geen contact wil, voor mij is het niet duidelijk of hij geen contact wil omdat hij er dan als het ware voor weg kan lopen of dat hij, deze keer, echt klaar met mij en onze relatie is. Vorige kerst was het ook uit tussen ons en toen had ik nooit gedacht dat ik er dit jaar ook zo bij zou zitten. Al moet ik mezelf wel een schouderklopje geven dat ik me beter heb gehouden overdag. Ondanks dat het echt beter gaat als vorig jaar heb ik er wel weer heel veel moeite mee en heb ik niet echt iemand waarmee ik het erover kan hebben en wil ik me sterk houden. De enige persoon waar ik het écht mee over kan hebben voor mijn gevoel is mijn ex, maar dat kan natuurlijk ook niet... Ik hoop nog steeds iedere dag dat we nu even een tijdje uit elkaar moeten zijn en dat we over een tijd wel weer bij elkaar komen, dat is het enige wat me nog een beetje op de been houdt, maar ik weet natuurlijk niet of dit écht zo gaat zijn. Vorig jaar klopte mijn voorgevoel iedere keer, maar deze keer twijfel ik. Soms zou ik zo graag in de toekomst willen kijken :p

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 12:33

Als het dromen over weer bij elkaar komen je de kerstdagen doorhelpt, dan mag dat. Je kunt inderdaad niet in de toekomst kijken, maar je mag jezelf wel tijd geven om alles te verwerken. Ik vind dat in de eerste periode alle overlevingsstrategieën geoorloofd zijn. Nou ja, binnen de wet dan hé :+ .

Op een gegeven moment ben je er opeens overheen - tenminste, dat werkt bij mij zo. Niet voor te stellen als je nog midden in het verdriet zit, maar de meeste mensen overleven hun liefdesverdriet. Echt waar :knuffel: .

En kom er vooral hier over praten hoor, iedereen begrijpt hoe je je voelt!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 12:39

Precies dit is een goede plek. Hoewel ik soms de 'het komt echt wel goed' opmerkingen wat minder kan waarderen, maar dat is je emotie die de vrije loop met je neemt. Dat is niets tegen jullie en mijn eigen tekortkoming.

Gisteravond heb ik mezelf nog even een goede peptalk gegeven, deels ook een beetje in het gesprek met mijn ex-schoonmoeder. Het helpt echt om op te sommen waarom iemand niet goed voor je is en eigenlijk is dat rijtje bij mij wel heel simpel. Hoe gek ik ook op deze gozer ben en blijf (weer zo'n tekortkoming van mij), hij is gewoon niet goed voor me. En hoewel mijn onderbuikgevoel weer opspeelt, verwacht ik niet dat deze persoon dusdanig kan veranderen. Misschien weer even een kort moment zoals hij eind 2020 en begin 2021 voor elkaar had, maar niet voor langer termijn vrees ik. En in mijn vooruitstrevende en grote behoefte aan zelfontwikkeling, is dat geen match.

Sorry als dit erg uit de hoogte klinkt maar ik loop ook niet dagen te koop met het feit dat mijn biologische vader losse handjes had. Ja het heeft me gecreëerd op een bepaalde manier, maar ik heb er ook vaak zat voor bij een psycholoog gezeten. Als je maar blijft hangen in wat je vroeger is overkomen (of nog steeds) en weigert daar actie op te nemen, dan is het gewoon gedaan toch?

De woorden van zijn familie, dat ik het beste ben wat hem ooit is en zal overkomen, zijn me dierbaar en houd ik in mijn achterhoofd. Maar het is nu gewoon tijd voor mijn eigen 'beste wat is overkomen'.

Heerlijk om die grote wolk weer te zien oplossen. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 13:57

xDenies schreef:
Maar het is nu gewoon tijd voor mijn eigen 'beste wat is overkomen'.

Mooi gezegd _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 14:01

Relaxed schreef:
Ik had nog 1 ding wat me een beetje aan mijn ex bond.. Ik had in mei een mooie Mercedes gekocht van zijn kameraad (super mooie auto, maar had m alleen nooit gekocht) In juli liep deze auto stuk en afgelopen week werd pas duidelijk dat ie niet meer gemaakt kon worden (lang verhaal :list: ) Nu rijd ik dus nog in een leenauto van die garage rond, die heb ik sinds ex en ik uit elkaar zijn, want daarvoor reed ik steeds in zijn auto. De betreffende garage zit op een paar 100 meter van mijn ex zijn huis en ook aan de doorgaande weg waar hij dan steeds langs rijdt. Deze week was ik al bij de garage om eea te regelen en morgen moet ik nog een laatste keer heen om de leenauto terug te brengen. Vanmiddag kan ik mijn nieuwe (tijdelijke) auto ophalen die ik heb gekocht *\o/*

Ik schreef dus bovenstaande op 1 december.. En het lot is me echt enorm aan het pesten, vanuit mijn kantoor kijk ik nu namelijk uit op mijn mooie oude Mercedes die motorloos bij een louche autozaak hier tegenover staat -O- Echt bizar hoe toevallig.. :') Hopelijk wordt ie snel verkocht en is ie weg :+

LaScar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 14:54

enderdoggy schreef:
Ik heb mijn ex ook gevraagd of hij mij overal op kon blokkeren. Dit uit zelfbescherming, ik vind het super moeilijk om hem los te laten en ik was bang dat ik anders zou blijven appen etc. Laatst heeft hij aangegeven dat hij voorlopig echt geen contact wil, voor mij is het niet duidelijk of hij geen contact wil omdat hij er dan als het ware voor weg kan lopen of dat hij, deze keer, echt klaar met mij en onze relatie is. Vorige kerst was het ook uit tussen ons en toen had ik nooit gedacht dat ik er dit jaar ook zo bij zou zitten. Al moet ik mezelf wel een schouderklopje geven dat ik me beter heb gehouden overdag. Ondanks dat het echt beter gaat als vorig jaar heb ik er wel weer heel veel moeite mee en heb ik niet echt iemand waarmee ik het erover kan hebben en wil ik me sterk houden. De enige persoon waar ik het écht mee over kan hebben voor mijn gevoel is mijn ex, maar dat kan natuurlijk ook niet... Ik hoop nog steeds iedere dag dat we nu even een tijdje uit elkaar moeten zijn en dat we over een tijd wel weer bij elkaar komen, dat is het enige wat me nog een beetje op de been houdt, maar ik weet natuurlijk niet of dit écht zo gaat zijn. Vorig jaar klopte mijn voorgevoel iedere keer, maar deze keer twijfel ik. Soms zou ik zo graag in de toekomst willen kijken :p

Ohh ik herken dit zo, voor mij nu de 4e keer dat we afscheid hebben genomen (zijn beslissing), vorig jaar november precies hetzelfde, maar deze keer hebben we inmiddels het langste al geen contact meer (vorige keren waren max 3 weken, nu al 1,5 maand).
Een echte zogenaamde knipperlicht relatie als je er achteraf naar kijkt, maar die hoop dat het goedkomt heb ik ook nog steeds ergens diep van binnen. Echt heel moeilijk.

Ik weet niet hoe vaak jij dit hebt meegemaakt en hoe lang dat voor jou duurde, maar ik hoop dat je je een beetje door de feestdagen heen kunt slepen en hier je verhaal kwijt kan mocht je dat willen. Ik heb er in ieder geval erg veel steun aan gehad! :)

enderdoggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 15:13

LaScar schreef:
enderdoggy schreef:

Ohh ik herken dit zo, voor mij nu de 4e keer dat we afscheid hebben genomen (zijn beslissing), vorig jaar november precies hetzelfde, maar deze keer hebben we inmiddels het langste al geen contact meer (vorige keren waren max 3 weken, nu al 1,5 maand).
Een echte zogenaamde knipperlicht relatie als je er achteraf naar kijkt, maar die hoop dat het goedkomt heb ik ook nog steeds ergens diep van binnen. Echt heel moeilijk.

Ik weet niet hoe vaak jij dit hebt meegemaakt en hoe lang dat voor jou duurde, maar ik hoop dat je je een beetje door de feestdagen heen kunt slepen en hier je verhaal kwijt kan mocht je dat willen. Ik heb er in ieder geval erg veel steun aan gehad! :)
Het is vorig jaar november voor de eerste keer uitgegaan tussen mijn ex vriend en mij. We hadden altijd een super goede relatie, weliswaar met normale moeilijkheden maar niks bijzonders, maar hij begon ineens te twijfelen en n paar dagen later was het uit. Vervolgens hebben we toen iets meer dan een maand geen contact gehad tot we elkaar, hoe toevallig, tegen kwamen onder het uitgaan terwijl we beide nagenoeg nooit uit gaan :) Toen hebben we veel gepraat etc en zijn we weer samengekomen. Dit werd in april 2023 pas officieel omdat ik er zeker van wilde zijn dat het deze keer wel goed zat. De periode erna hebben we echt een hele fijne tijd gehad en hadden we allebei veel geleerd van de break-up tot hij in oktober uit het niets zei dat hij weer twijfelde. Dit terwijl hij dit in de periode daarvoor nooit heeft opgemerkt etc. 5 dagen later was het weer uit. Toen hebben we tot begin december elkaar om de 2 weken nog gezien en de hele tijd wel/niet contact gehad. Hij gaf ook aan dat hij zielsveel van mij houdt. Begin december hebben we zelfs nog op het punt gestaan om er nog een keer voor te gaan, maar ik wilde dan wel dat hij 110% voor mij kon gaan. Hij gaf toen aan dat hij door alles wat er is gebeurt etc niet kon en dat hij niet wist of hij dan met mij samen was om mij of om maar een persoon te hebben zegmaar. Ik heb toen verzocht of hij mij overal, behalve telefoonnummer, wilde blokkeren, omdat ik anders in moments of weakness contact bleef zoeken. Half december hebben we nog 1x contact gehad, omdat ik eigenlijk een kerstkaart naar zijn familie wilde sturen maar het voor hem niet moeilijker wilde maken. Hier volgde weer een gesprek uit en hij heeft toen aangegeven echt even geen contact meer te willen, omdat hij me telkens pijn doet. Vorig jaar had ik heeeel sterk het gevoel dat het weer goed kwam, en opzich heb ik dat deze keer nu ook weer, maar toch ook weer totaal niet. Ik schrik vooral van mezelf dat ik er nog steeds best moeite mee heb om hem los te laten, terwijl hij 'maar' een persoon is. Ik wil het er ook niet echt met mijn omgeving over hebben, omdat ze het of niet begrijpen of omdat ik ze er niet lastig mee wil vallen, omdat ik ook weet dat ik hem, hoe dom ook, wellicht over een tijd weer een kans zou geven (mits het allemaal vanuit hem komt). Ik heb mezelf iig verboden om ooit contact met hem op te nemen, hij moet degene zijn die iets stuurt/zegt. Wat het extra lastig maakt is dat ik ook onze gedeelde vriendengroep ben kwijtgeraakt maar ik mis hem zo ontzettend erg en dat vreet zo aan me. Maargoed life goes on en ik weiger om er nog een keer zo kapot aan te gaan als vorig jaar, maar die onzekerheid over of het ooit nog goed gaat komen of niet maakt me echt gek en ik kan dat niet loslaten...

heel levensverhaal verder, maar lucht wel op ofzo :)

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 17:08

Fijn dat het oplucht @enderdoggy

Ik hoop dat je het ergens een plekje kunt geven. Wat mij erg heeft geholpen is de gedachte dat Liefde niet voorwaardelijk zou moeten zijn. En ik zag pas na een tijdje dat het echt beter is zonder elkaar. En het is prima oké om iemand te missen. Dat mag er best zijn. Weer niet te hard voor jezelf. Je verdient iemand die niet twijfelt aan jou! En diegene is er echt! :j

enderdoggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 18:00

wabisabi schreef:
Fijn dat het oplucht @enderdoggy

Ik hoop dat je het ergens een plekje kunt geven. Wat mij erg heeft geholpen is de gedachte dat Liefde niet voorwaardelijk zou moeten zijn. En ik zag pas na een tijdje dat het echt beter is zonder elkaar. En het is prima oké om iemand te missen. Dat mag er best zijn. Weer niet te hard voor jezelf. Je verdient iemand die niet twijfelt aan jou! En diegene is er echt! :j

Probleem is alleen dat er best iemand anders zal zijn, maar ik wil alleen hem en dat zal wel moeten slijten maar ik zit er stiekem echt heel erg mee en ik moet hem echt laten want ik wil niet stalkerig overkomen maar ik zie mezelf oprecht niet met iemand anders dan met hem…

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 18:10

Afbeelding

Afbeelding

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 09:35

@xDenies Dit is ZO wáár! En @enderdoggy dat gevoel is ook helemaal normaal en herken ik ook van mijn breakups. Maar echt… dit gevoel kun je écht ook met iemand anders hebben. :j En zelfs beter. En soms sneller dan je denkt.

Nu kun je het je niet voorstellen, maar het zal komen. Verwerken heeft tijd nodig en het is nog zo vers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 09:59

Ik ben wat dat betreft wel blij met het gedrag van mijn ex sinds onze breakup, ik heb nu echt zijn ware kant gezien en ik verdien zoveel beter dan dat. Hij was echt niet goed voor me en ik weet zeker dat er mannen zijn die veel liever, leuker en beter zijn dan hij :j

Ik merk wel dat ik daar al wel wat mee bezig ben en ook erg moeilijk vind. Ik heb nu wel gemerkt dat ik een relatie heel fijn vind (na 7 jaar single) en ik vind het zo moeilijk om dan iemand te vinden die bij me past. Ik heb geen kinderen, een goede baan en doordat ik ZZP-er ben heel veel vrijheid. Het is best moeilijk om iemand te vinden die dezelfde vrijheden en interesses heeft. En die ook nog eens lang genoeg is en een beetje in de buurt woont :') Niet dat ik al actief op zoek ben, maar je maakt toch een beeld in je hoofd van wat je wil..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 13:33

Heerlijk zo'n ochtendje muziek in de auto. Zullen we Miley Cyrus even niet vergeten met haar liedje Flowers? 'I can love myself better than you can', en dat is ook gewoon zo. Dat moeten we écht niet vergeten. Zelfliefde is het állerbelangrijkste. Natuurlijk mis ik het ook om door iemand geliefd te worden, maar ik ga niet meer smeken of hij me alsjeblieft lief wilt vinden. Ik wéét dat ik lief ben. Ook zonder hem.

Teddy Swins heeft een fantastisch nummer. Ik ben al weg van zijn Lose Control, maar The Door is nóg pakkender!
I said I would die for you, baby
But I can't take this pain no more
I thought I was willin'
But tonight I saved my life when I showed you the door
I don't wanna lose you, baby
But I can't play this game no more
I thought it would kill me

En heel eerlijk. Hoe kl*te ik me ook ineens voelde na 20 augustus. En ja ik heb appjes gestuurd dat ik hem mis en diep van binnen mis ik hem ook. Maar dat ik 20 augustus zei na zijn opsomming hoe 'slecht' het allemaal wel niet tussen ons ging dat we er maar gewoon mee moesten kappen heeft me op een bepaalde manier wel gered. Met z'n gezannik dat het simpel hoort te gaan de eerste jaren van een relatie. Hij snapt het niet en gaat het nooit snappen ook. Ik gaf hem álles, echt álles. En werd tot twee keer toe in 3 weken de deur gewezen.
Het is zó keihard zijn gemis! En dat ie zich daar maar heel erg voor mag gaan schamen zodra het besef eindelijk tot hem door dringt, vooral als familieleden weer terug een relatie aangaan.

Dus dat.
Wij kunnen dit.

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 14:55

@Relaxed wat goed dat je er zo over denkt! En je mag kritisch zijn. Dat verdien je namelijk. Dat betekend dat je zelfliefde hebt. En daar begint het mee.

@xDenies wij kunnen dat zeker! En je hebt helemaal gelijk. Ook jij verdiend beter. Het is een cadeau aan jezelf, maar het betekend niet dat het niet verdrietig is.

Verdrietig zijn en iemand missen is helemaal prima. Het is beter om je over te geven aan een primaire emotie dan te vervallen in secundaire emoties. Deze zijn veel hardnekkiger en moeilijker te reguleren.
(Heb ik eens in het boek “de fontein” van Els van Steijn gelezen)

LaScar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 15:43

Relaxed schreef:
Ik ben wat dat betreft wel blij met het gedrag van mijn ex sinds onze breakup, ik heb nu echt zijn ware kant gezien en ik verdien zoveel beter dan dat. Hij was echt niet goed voor me en ik weet zeker dat er mannen zijn die veel liever, leuker en beter zijn dan hij :j

Ik merk wel dat ik daar al wel wat mee bezig ben en ook erg moeilijk vind. Ik heb nu wel gemerkt dat ik een relatie heel fijn vind (na 7 jaar single) en ik vind het zo moeilijk om dan iemand te vinden die bij me past. Ik heb geen kinderen, een goede baan en doordat ik ZZP-er ben heel veel vrijheid. Het is best moeilijk om iemand te vinden die dezelfde vrijheden en interesses heeft. En die ook nog eens lang genoeg is en een beetje in de buurt woont :') Niet dat ik al actief op zoek ben, maar je maakt toch een beeld in je hoofd van wat je wil..

Ik herken dit best wel, ik ben nog niet over mijn ex vriend heen en sta ook niet echt open voor anderen momenteel (moet er eigenlijk gewoon niet aan denken) maar ik ben wel vaak bang dat ik niet meer iemand vind die ik leuk genoeg vind of goed bij me past. Terwijl, ik ben 26, ik heb genoeg tijd, maar toch voelt het niet zo.

LaScar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 15:48

xDenies schreef:
Teddy Swins heeft een fantastisch nummer. Ik ben al weg van zijn Lose Control, maar The Door is nóg pakkender!
I said I would die for you, baby
But I can't take this pain no more
I thought I was willin'
I don't wanna lose you, baby
But I can't play this game no more
I thought it would kill me

Ik hoorde dit nummer laatst op de radio, die voelde ik inderdaad wel van binnen -O-
Al ben ik nooit degene geweest die uiteindelijk besloot dat het klaar was..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 16:43

wabisabi schreef:
@xDenies wij kunnen dat zeker! En je hebt helemaal gelijk. Ook jij verdiend beter. Het is een cadeau aan jezelf, maar het betekend niet dat het niet verdrietig is.

Verdrietig zijn en iemand missen is helemaal prima. Het is beter om je over te geven aan een primaire emotie dan te vervallen in secundaire emoties. Deze zijn veel hardnekkiger en moeilijker te reguleren.
(Heb ik eens in het boek “de fontein” van Els van Steijn gelezen)

Natuurlijk mag verdriet er ook zijn. Dat is juist heel belangrijk, je moet er gewoon dwars door heen. Maar ik moet ook niet in het verdriet blijven hangen. Kan wel continu denken van oh oh hij wilt me niet, maar ik kan beter denken; dat is zijn gemis dan. Dus er moet wel een omslag komen. Ik ga niet weer twee jaar om deze persoon rouwen.
Ik was goed op weg dus dat moet ik ook vol houden. Even een momentje van 'zwakte' tussendoor omdat met Kerst het er allemaal zo dik boven op ligt, nu weer doorrrrrr.

LaScar schreef:
Ik hoorde dit nummer laatst op de radio, die voelde ik inderdaad wel van binnen -O-
Al ben ik nooit degene geweest die uiteindelijk besloot dat het klaar was..

Ja ik ben erg van de muziek en de boodschap die er achter ligt. Zo heb ik één keer 'Eigen Schuld' van Metejoor gehoord en ik zat in die auto van, 'Oh wauw.. alsof hij het geschreven heeft!'. Soms is het heel confronterend. Zo kon ik meegeschreven met 'Nu wij niet meer praten' & 'Wat wil je van mij', maar toen mijn relatie klapte waren deze nummers te confronterend en ging ik gelijk janken (best kl*te als je maar 10min in de auto zit naar je werk en precies deze komt op..). Alsof ze het zelfde mee maken op het moment dat je het rot hebt. Dat is niet zo, maar het geeft wel wat hou vast. Ergens.

LaScar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 17:53

Herkenbaar denies! Ik heb mijn fair share van auto-huil sessies ook wel gehad hoor :')
Het huilen en intense verdriet is minder, maar ik denk constant aan hem en de hele situatie. Al wakker worden met een soort stress gevoel van ‘dit is nu de realiteit’ is echt heel vermoeiend.. Maar dan lucht eens in de zoveel tijd even goed huilen met wat bijpassende muziek zeker op!

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 18:47

Och ja, op je werk je de hele dag groot houden dan in de auto eindelijk even lekker je kunnen laten gaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 14:10

Hoe is het hier? Oud en nieuw ook overleefd en nu weer over tot de orde van de dag en het normale ritme?

Ik had gisteren een enorme jankdag terwijl eigenlijk de feestdagen en daartussen juist heel goed gingen. Mijn oud en nieuw was ook niet zo leuk, dus zal er wel mee te maken hebben gehad. Oudjaarsdag was wel gezellig met verschillende bezoekjes, maar de jaarwisseling zelf was ik bij vrienden en die besloten om na 12 uur buiten te blijven staan bij de buren op de oprit. Allemaal aardige mensen die ik ook wel ken, maar ik vind er geen hol aan om buiten te staan als ik verrek van de kou. Dus rond 0045 was ik er wel klaar mee en ben ik naar huis gegaan. Kon nog bij andere vrienden langs, maar daarvan wist ik ook dat ze buiten zouden staan :') Komende jaarwisseling ben ik dus of op vakantie of ik boek een singleweekend :+

O ja en natuurlijk de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en dat we maar snel over ons hartzeer mogen komen en weer blij en happy met onszelf mogen worden <3

Needje

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 14:38

Beste wensen!
Ik was sowieso helemaal alleen met O&N.
Voelde ook wel beetje triest.

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 22:42

De beste wensen natuurlijk! Ik hoop dat dit een fantastisch jaar gaat worden!

Ik heb O&N voor het eerst alleen gevierd en het was de beste O&N ever! Ik heb me geen moment alleen gevoeld. Wat mensen wel eens vergeten is dat je jezelf ook alleen kunt voelen in een relatie. En dat komt vaker voor dan je denkt. Vorig jaar voelde ik me vooral verdrietig, maar nu eigenlijk vooral heel sterk.
En ik wens dit jullie allemaal ook toe voor komend jaar! :*

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 23:05

wabisabi schreef:
De beste wensen natuurlijk! Ik hoop dat dit een fantastisch jaar gaat worden!

Ik heb O&N voor het eerst alleen gevierd en het was de beste O&N ever! Ik heb me geen moment alleen gevoeld. Wat mensen wel eens vergeten is dat je jezelf ook alleen kunt voelen in een relatie. En dat komt vaker voor dan je denkt. Vorig jaar voelde ik me vooral verdrietig, maar nu eigenlijk vooral heel sterk.
En ik wens dit jullie allemaal ook toe voor komend jaar! :*

Dat herken ik.
Vorig jaar kwam mijn ex last minute (had hem smiddags al verwacht), wil dat in PB wel toelichten, niet openbaar. Hij was heel vaag en onduidelijk terwijl ik gelijk al doorhad hoe t zat. Hij wilde er niet over praten en donderde vrij vlot in slaap. Ik voelde me vreselijk en heb uiteindelijk een dekbed gepakt, de honden meegenomen en ben op de bank gaan slapen.
Happy new year :')

Dit jaar was niet veel beter. Hondjes vinden de oorlog met oud & nieuw niet tof. Bijna 3 dagen fanatiek geweest en sinds oktober al regelmatig. Maar we hebben het overleefd. Ging tot 4 uur snachts door dus amper geslapen.
Het is wel een opluchting dat het nu geweest is.

De beste wensen voor jullie! Ook 12 druiven gegeten om 00.00? :Y)