enderdoggy schreef:Ik heb mijn ex ook gevraagd of hij mij overal op kon blokkeren. Dit uit zelfbescherming, ik vind het super moeilijk om hem los te laten en ik was bang dat ik anders zou blijven appen etc. Laatst heeft hij aangegeven dat hij voorlopig echt geen contact wil, voor mij is het niet duidelijk of hij geen contact wil omdat hij er dan als het ware voor weg kan lopen of dat hij, deze keer, echt klaar met mij en onze relatie is. Vorige kerst was het ook uit tussen ons en toen had ik nooit gedacht dat ik er dit jaar ook zo bij zou zitten. Al moet ik mezelf wel een schouderklopje geven dat ik me beter heb gehouden overdag. Ondanks dat het echt beter gaat als vorig jaar heb ik er wel weer heel veel moeite mee en heb ik niet echt iemand waarmee ik het erover kan hebben en wil ik me sterk houden. De enige persoon waar ik het écht mee over kan hebben voor mijn gevoel is mijn ex, maar dat kan natuurlijk ook niet... Ik hoop nog steeds iedere dag dat we nu even een tijdje uit elkaar moeten zijn en dat we over een tijd wel weer bij elkaar komen, dat is het enige wat me nog een beetje op de been houdt, maar ik weet natuurlijk niet of dit écht zo gaat zijn. Vorig jaar klopte mijn voorgevoel iedere keer, maar deze keer twijfel ik. Soms zou ik zo graag in de toekomst willen kijken :p
Ohh ik herken dit zo, voor mij nu de 4e keer dat we afscheid hebben genomen (zijn beslissing), vorig jaar november precies hetzelfde, maar deze keer hebben we inmiddels het langste al geen contact meer (vorige keren waren max 3 weken, nu al 1,5 maand).
Een echte zogenaamde knipperlicht relatie als je er achteraf naar kijkt, maar die hoop dat het goedkomt heb ik ook nog steeds ergens diep van binnen. Echt heel moeilijk.
Ik weet niet hoe vaak jij dit hebt meegemaakt en hoe lang dat voor jou duurde, maar ik hoop dat je je een beetje door de feestdagen heen kunt slepen en hier je verhaal kwijt kan mocht je dat willen. Ik heb er in ieder geval erg veel steun aan gehad!