Ik wil sneeuw foto's!! Ben jaloers Hier enkel regen en wel voelbaar kouder..
Anoniem
Geplaatst: 04-01-16 15:32
Hier dan liever eerst een paar dagen goede wind zodat alle nattigheid van de straten opdroogt en dan mag het een keer goed gaan vriezen inderdaad! Liefst met een mooi winterzonnetje erbij, ben dat grauwe weer best zat.
Poeh dat ziet er al ijzelig uit. Er werd zelfs gezegd dat oranje misschien opgeschaald wordt naar rood
Anoniem
Geplaatst: 04-01-16 20:29
Leuk tafelkleedje Hoop dat het niet nog verder naar beneden gaat, moet anders met gillende spoed wat potten naar binnen sleuren.
Majabeestje
Geplaatst: 04-01-16 20:41
Hier (noord oost groningen) flink ijzel. Tikt tegen de ramen aan. Klinkt gezellig maar ik ben heel blij dat ik er niet meer uit hoef.. Hoop dat we morgenvroeg de deur wel uit kunnen. Man aan het werk in Groningen en ik de kinderen naar school brengen met de auto. De lampen knipperen trouwens ook weer.
Ik heb fietstocht overleeft, anderhalf uur ipc 40 minuten . Versnellingsbak deed geen dienst en voorwiel was lichtelijk bevroren (kon hem niet eens indrukken ) . De hel van 2016 , 7 uur weg en half 9 bij mijn ouders .
Hier ook gewoon de wekker voor school gezet, maar zowel in Friesland als Groningen rijden Arriva en Qbuzz niet. De trein rijdt nog wel geloof ik, maar dan strand ik hoe dan ook ergens...
Levensgevaarlijk om de weg ip te gaan nu. Lekker niet doen. En waarschijnlijk kom je toch niet op bestemming want veel wegen zijn dicht of staan vast. T is echt absurd als ik de foto's bekijk.
Icrack
Geplaatst: 05-01-16 08:46
Je kunt hier (Drachten frl) op het moment niet zonder gevaar de deur uitstappen. Het ijzel gebeuren heeft zich hier goed doen gelden het is dan ook spek en spekglad buiten. Er is dan ook niemand op straat, terwijl er normaliter op dit tijdstip genoeg bedrijvigheid is qua verkeer, fietsers en hond uitlaters e.d.
Code rood is dan ook afgegeven voor de 3 noordelijke provincies