Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb een flink aquarium met onderkast wat niet voor de hoofdprijs weg hoeft. Ik ben echt al 50 bieders verder en de ene helft bied niet serieus, de ander bied mijn vraagprijs (of eroverheen) en komt vervolgens niet opdagen/houdt opeens op met antwoorden.
)
Misschien had hij wel net een tegenvaller gehad, wasmachine kapot ofzo.
Het was een Fransman en had nog gevraagd of hij de Nederlandse advertentie wel goed had begrepen. Volgens mij heeft hij hem dinsdag nog eens deftig doorgelezen en gezien dat de lage prijs er is omdat er ook wat aan die scooter is :p
)
Toen ik een jaar of 10 was (2 jaar geleden maar maakt niet uit
) Was (nogsteeds) ik opzoek naar een verzorgpony, had een advertentie op marktplaats staan en kreeg daar een reactie op van een man. Hij stuurde zoiets "Hallo ik heb thuis 5 paarden staan waar je alles mee mag doen maar als je niet luisert dan sla ik je op je billen en dan kan je niet meer lopen" Mn moeder las het ook en heeft direct advies gevraagd aan vrienden en die zeiden dat ze het bij de politie moest melden (want dat account was toen net aangemaakt) de politie heeft er niks mee gedaan maar als er weer van zulk soort mailtjes kwamen gingen ze inschakelen