Ik heb vandaag OPI Unfrost my heart op de blog. Een heel mooie zilveren lak. Ik ben dol op zilveren lakjes, alleen jammer dat het een dupe is van OPI DC.
Primark vind ik vreselijk, net als de H&M en inderdaad de River Island.
Skessa_
Geplaatst: 28-01-15 13:07
Ik breek ff in! Lees af en toe wat mee voor te kijken of ik nog leuke blogs tegen kom als ik me verveel.
Leuk stukje trouwens over die IJslanders Bernette, heel herkenbaar! Ik krijg die vraag over dressuur/springen ook super vaak.
Zag iets over het testen van make up en dergelijke op dieren. Maar zo'n beetje alle merken die er op de laatste paar pagina's staan testen op dieren.
O.a. L'oreal, OPI, Lancaster, Sally Hanssen, alle merken die onder Coty vallen en dat zijn er ook best veel! (Barry M test trouwens niet op dieren)
Mij maakt het verder niet uit, maar zoals lieveli zegt: Ik ben misschien een principiële trut maar dat ben ik liever dan hypocriet. ''Ik ben tegen dierproeven behalve als de make up echt mooi is''.
Sja, uitkijken wat je zegt. Je blijft nog steeds zelf verantwoordelijk wat je typt, ongeacht hoe het opgevat wordt . Gewoon plaatsnamen helemaal weglaten lijkt me handiger, volgens mij doen die puntjes idd niets..
Ik snap je schuingedrukte zinnen niet Skessa... Dat spreekt elkaar toch heel erg tegen ?
Skessa_
Geplaatst: 28-01-15 13:15
Ja dat klopt! Maar was een quote van Lieveli hoor (daarom schuin), maar ik vond m wel heel goed!
Yv_
Geplaatst: 28-01-15 13:16
Nou, dan ís het toch juist hypocriet wat er staat . Want als je/ze echt zo principieel is, zijn er geen behalve en tenzij's .
Nee, ze geeft het eerlijk toe, waardoor ze niet hypocriet is Iemand die hypocriet is, zegt dat ze tegen dierproeven is, maar koopt vervolgens wel gewoon niet-dierproefvrije make up.
Eerlijk toegeven of niet, ik vind het alsnog een vage zin . Ben tegen, behalve.... blablabla. Dan ben je dus helemaal niet tegen, want of er nou 1 product mooi is of 1000, dat kan niemand zeggen
Ik denk dat ik eens het tekst in het geheel moet lezen
Yv... sarcasme... Daar gaat die hele zin juist over
Tazzey
Geplaatst: 28-01-15 13:23
In Europa mogen sinds 2013 geen producten verkocht worden welke op dieren zijn getest. De meeste bedrijven houden zich daar aan er zijn echter uitzonderingen die die wet weten te omzeilen.
Ook de ingrediënten mogen niet meer getest worden op dieren. Alleen ontkom je er niet aan dat er ingrediënten gebruikt worden die in het verleden wel op dieren zijn getest.
Precies, dus daar ontkom je niet aan. Het zou alleen om nieuwe ingrediënten gaan. Je kunt dus geen product 100% dierproefvrij maken helaas.
Skessa_
Geplaatst: 28-01-15 13:52
Goed, misschien dat je/jullie niet wisten dat die merken ook op dieren testen (en nog steeds), vandaar dacht ik, ik meld het even Wat er verder mee gedaan word, is ieder voor zich!
Leuke blogs komen er voorbij. Ik had een blog maar heb het verwijderd omdat ik amper tot geen bezoekers had en ik het daardoor niet de moeite waard vind. Nu ik dit allemaal zo lees begint het toch weer een beetje te kriebelen, alleen weet ik niet waarover. Mijn vorige blog ging over wat me bezig hield, mijn paard enzo maar dat werd hem niet, dus nu ben ik op zoek naar iets nieuws om over te bloggen, maar heb geen idee wat. Vind het leuk om over paarden te bloggen, maar wat dan precies?
Een publiek moet je opbouwen, dat kost tijd. Als je doelgroep groter is, is het opbouwen van een vaste groep lezers iets gemakkelijker dan wanneer je in een kleine niche gaat zitten.
En je moet schrijven omdat je het zelf leuk vindt, niet om volgers te krijgen. Als de motivatie vanuit jezelf komt (intrinsieke motivatie) hou je het langer vol dan wanneer je alleen schrijft voor je lezers (externe motivatie).
Ja maar ik vind het ook leuk als iemand ook kijkt, heb het drie maanden gehad, in de drie maanden denk ik 10 bezoekers. Dan kan ik net zo goed het aan mezelf gaan vertellen. Oke, ik denk dat ik het al een beetje weet waar ik het over ga doen.
Bezoekers tover je niet uit de grote hoek. Daar moet je best wat tijd en energie insteken. Je zult je moeten onderscheiden met je blog, de code goed op orde hebben en promoten. En vooral blijven volhouden. Het kan heel demotiverend zijn om slechte stats te hebben maar op die manier is iedereen begonnen. Je hebt niet na drie maanden bloggen meteen honderden lezers.
Ik heb per dag gemiddeld 10 bezoekers op mijn blog, de Facebookpagina heeft nu 30 likes en ik heb 10 followers op Bloglovin. Aangezien ik pas een maand bezig ben ben ik daar heel erg tevreden mee! Ik promoot ook echt heeeeel veel. Vooral op Twitter maar ook op Facebook door mijn eigen artikelen te delen. Gisteren had ik de eerste bezoeker op mijn blog die via google search was gekomen. Daar was ik écht blij mee!
@Mandarijn12 waar had je je paardje staan? Ik woon namelijk ook in Zutphen!