Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ryder schreef:purny schreef:Ik mag nog geen kleintje hebben maar mijn jongensnaam staat al lang vast. Als ik een zoontje krijg word het Thymen of Thijmen. Meisje vind ik Jasmijn wel mooi. Maar dat is zo kruiderig
Hoe spreek je Thymen dan uit? Ik heb die naam wel eens gezien op een geboortebord ergens in een tuin maar geen idee hoe je dat dan zegt. Fonetisch gezien 'Tiemen' denk ik?
Sirius hier hetzelfde gedoe mbt het vinden van een jongensnaamwat is dat toch met jongensnamen die lastiger te bedenken zijn? We hebben er inmiddels wel 1
maar die past niet bij wat jij zoekt.
purny schreef:Ryder schreef:Hoe spreek je Thymen dan uit? Ik heb die naam wel eens gezien op een geboortebord ergens in een tuin maar geen idee hoe je dat dan zegt. Fonetisch gezien 'Tiemen' denk ik?
Sirius hier hetzelfde gedoe mbt het vinden van een jongensnaamwat is dat toch met jongensnamen die lastiger te bedenken zijn? We hebben er inmiddels wel 1
maar die past niet bij wat jij zoekt.
Gewoon als Thijmen. Net zoals je Debbie hoort dat ook Debby word geschreven
verootjoo schreef:Ik zou dan toch echt nies zeggenmaar ken niemand die zo heet
Sirius_ schreef:Is dit topic alleen voor rare namen of ook voor mooie namen?
Ik ben op zoek naar een niet veel voorkomende jongensnaam passend bij een Franse meisjes naam met drie lettergrepen.
Mijn man en ik zitten totaal niet op een lijn wat jongensnamen betreft.. Meisjes naam staat al eeuwen vast en we hopen ooit die naam aan een meisje kunnen geven, maar we verwachten onze eerste en dat is uiteraard bijna zeker een jongen