maralyn schreef:Fijne dag hutchterson.
Ik ben vorige week getrouwd.
En mijn moeder heeft ons niet eens gefeliciteerd.
Ze was uitgenodigd, kon niet. Maar ook niet even feliciteren ofzo
Ik, wow... Ik heb hier gewoon geen woorden voor...
Wat heftig! Waarom is ze niet geweest? Is jullie band mind of hebben jullie zelden tot nooit contact of is er wat gebeurd? Er moet toch een reden zijn waarom je als moeder niet eens op je dochter haar bruiloft kan komen? Wat bizar joh!
In ieder geval nog van harte gefeliciteerd!
Ik vond trouwen het leukste wat ik ooit gedaan heb, zou het zo weer doen

Hutcherson schreef:Morgen trouwen... Maar we zijn zo gruwelijk moe en gaar van afgelopen week een veel te grote to do list afwerken. Elke avond tot half 11/11 uur door breekt wel een beetje op. We hebben er niet echt naartoe kunnen leven. Hopelijk morgen een fijne dag met onze getuigen en nog meer duimen dat de paarden braaf zijn tijdens de shoot
Hutcherson, ik denk dat iedereen dat gevoel wel herkent, sowieso is de week voor de bruiloft in normale omstandigheden al vrij druk, je hebt de generale repetitie, zorgen dat alle kleding op de juiste plek is, laatste check met de fotograaf, ophalen van de bloemen, naar de nagelstylist, laatste check met dat iedereen weet wat die moet doen, waar die moet zijn en weet wie de verantwoordelijkheid over welk object heeft... Maar in jullie situatie is dit extra druk geweest!
Maar meestal als je wakker wordt daalt er een rust over je heen, je kan nog half slapen tijdens het kapwerk en de visagie en het wordt gewoon een fantastische dag!
Heel veel plezier en geluk vandaag!