Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 14:26

Aii, aquarium lek of iets overstroomd?

Dit komt ook door mezelf, maar ik kan nooit even snel boodschappen doen. 3 dingen halen wordt een half uur kletsen met meerdere collega's :')

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 14:32

Had sinds 2 weken weer leuk contact met vriend van vroeger…. Gister eerlijk geweest tegen hem over iets en heeft hij mij overal op geblokkeerd, nu erger ik me eraan dat ik het niet kan loslaten want opzich was geen contact meer de beste optie.

Jeetje! Wat een water novelist!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 14:37

@saskiaojan

Je moet maar zo denken, goed dat ik daar vanaf ben! Dan was het misschien later gebeurd en had je er nog veel meer last van. Als snap ik dat je het niet zo goed los kan laten dat zou ik zelf ook hebben.

@Novelist
Oei dat is heel veel water zeg %) Hopelijk valt de schade mee!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 14:41

Dit is eigenlijk van gister maar sshh
We waren gister onze hond aan het uitlaten, en ze is in principe niet echt reactief naar andere honden, lang niet zo erg als eerst, maar ze moeten ook niet in haar ruimte komen. Nu kwamen een vrouw tegen met een maltesertje wat al vanaf de andere kant van de stoep enorm liep te trekken maar onze hond toe. Er zaten allemaal struiken tussen de stoep en de weg, dus wij konden ook niet even oversteken om ongestoord door te lopen. Nouja je raad het al, dat andere hondje springt zo'n beetje bovenop die van mij uit enthousiasme, en die van mij is daar niet van gediend dus geeft een keer een grom, hondje negeert het, dus ze snauwt een keer flink. En die eigenaar maar lachen en het hondje door laten gaan, maakte niet uit dat wij ook zeiden dat die van ons het niet leuk vond, we hadden haar ondertussen al achter onze benen gezet maar die vrouw had haar hondje zo lang dat die gewoon langs ons ging. We konden geen kant op omdat ze midden op de stoep stond en ons pad blokkeerde.
We doen het liever niet, maar we hebben onze hond maar op de arm genomen en zijn zo verder gegaan, want als dat andere hondje nog veel langer was door ging was die van ons gaan bijten en dan hebben we echt problemen

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 14:47

@zebrastreep dat is ook zo maar we kennen elkaar al 25 jaar en hebben door de jaren heen altijd met meer of mindere mate contact gehad…. En nu dus voor het eerst helemaal geen ingang meer tot contact, Ik heb het er moeilijker mee dan ik dacht.

@polarize, ik heb nu beeld dat je met een enorme hond rondloopt ….. vervelend is het wel dat mensen niet luisteren.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 14:49

Komt inderdaad door het aquarium |( gelukkig niet lek! Denk dat het water net te laag was en dat de pomp het over de rand heeft gestroomd aan de achterkant.
Gelukkig vrijwel geen schade van wat ik kon zien (behalve een natte muur) maar wat een gedoe om dat droog te krijgen zeg!
Nu staat gelukkig weer alles op z'n plek en is de Kwi kwi ongedeerd!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 14:53

saskiaojan schreef:
@zebrastreep dat is ook zo maar we kennen elkaar al 25 jaar en hebben door de jaren heen altijd met meer of mindere mate contact gehad…. En nu dus voor het eerst helemaal geen ingang meer tot contact, Ik heb het er moeilijker mee dan ik dacht.

@polarize, ik heb nu beeld dat je met een enorme hond rondloopt ….. vervelend is het wel dat mensen niet luisteren.

Haha ik heb een ieniminie mopshond/jack Russell kruizing, waardoor mensen het juist niet serieus nemen als ik zeg dat ze niet vriendelijk is. Ze ziet er enorm schattig uit, maar is wat angstig en bij haar uit zich dat gewoon in snauwen en bijten. We laten ook niemand haar aaien buiten, tenzij we ze kennen of ze weten hoe ze met honden om moeten gaan, want we kunnen gewoon niet garanderen dat ze niet gaat bijten als het te eng vindt worden. Laten snuffelen en dan onderlangs op haar borst kriebelen vindt ze goed, maar veel mensen gaan meteen voor een aai over haar koppie en daar reageert ze heel fel op.

Ze heeft nog nooit gebeten, we zeggen ook niet dat het gaat gebeuren, maar we kunnen ook niet zeggen dat het niet gaat gebeuren :')

Gelukkig geen grote schade @Novelist!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 15:59

Marcella schreef:
Dat ik gewoon 9 tot 10 uur als een blok slaap. Zelfs de katten krijgen mij niet wakker.

Moer dat niet in het blijheid topic? Daar zou ik voor tekenen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 16:02

Het is niet altijd leuk om zoveel slaap nodig te hebben. Ik heb afgelopen nacht van 20:30 tot 8:30 in bed gelegen en ben alles behalve uitgerust. :=

Daarbij heb je dan ook niks meer aan je avond en ochtend.

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 16:07

Ik kan ook zo lang slapen en word nergens wakker van, dat levert de nodige problemen op soms.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 16:40

Tancreda4 schreef:
Marcella schreef:
Dat ik gewoon 9 tot 10 uur als een blok slaap. Zelfs de katten krijgen mij niet wakker.

Moer dat niet in het blijheid topic? Daar zou ik voor tekenen.

Ja en nee. Wordt gewoon nog doodmoe wakker.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 17:12

Ik ben de hele dag als zo enorm moe.. :Z

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 17:17

Voor mij ook een ergenis hoor.
Ik zet een wekker en wordt pas bij de 3e eens een keer wakker omdat ik ook zo diep vertrokken ben.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 18:07

Storing bij Triodos waardoor ik niet kan pinnen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 18:27

een weekje lekker op vakantie geweest en zou anavond weer grondwerk les hebben maar..

Afbeelding

:roll:

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 18:38

We hadden een Duitse luistertoets. Het hoogste cijfer is een 5,8. Holy crap, wat is hier gebeurd? (Bij de docent tijdens het maken van de toets)

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 18:46

Schoonouders willen graag met het hele gezin uit eten voor hun trouwdag. Nu hebben ze een speciaal restaurant uitgezocht. Allemaal helemaal leuk en ik snap dat mensen dat echt een leuk uitje vinden, maar ik niet. Ik hou sowieso al niet van uit eten gaan ook ivm maagverkleining en gevoelige darm, daarnaast ben ik een hele moeilijke eter, kortom mij doe je hier geen plezier mee. Nou heb ik net alvast even op de website naar het menu gekeken en er is 1 item op de kaart wat ik misschien zou lusten, verder niets. De prijzen zijn in het hoge segment. Nou erger ik me er dus aan dat ik me er nu al druk om maak. En ik vind het zo'n verspilling zulk duur eten wat niet aan mij besteed is en ik kan er niet onderuit. Dus dat wordt straks (duurt nog een paar weken) gewoon daar als een boeren kinkel de avond door brengen met een glas water en een stokbroodje en verder mijn bord niet aanraken. Ergernis dat ik me er druk om maak, en ook nu al, en dat ik er niet onderuit kan, en de verspilling van de gehele situatie en dat dit me de komende maand waarschijnlijk nog wel vele slapeloze nachten geeft.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 18:51

TheNovelist schreef:
Mijn ochtend was leuk totdat ik naar beneden ging....
[ [url=m/iUHqK4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow... Ik hoop dat je een vloer hebt die hier tegen kan, niet dat je laminaat hebt dat helemaal krom gaat trekken ofzo? De vis moest ik even googlen, die is wel heel tof <3

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 18:54

JudithGigi schreef:
een weekje lekker op vakantie geweest en zou anavond weer grondwerk les hebben maar..

Waar kijk ik precies naar bij die hoef? en kan een beetje voorzichitig grondwerk dan niet? (ik snap dat je niet de passage gaat oefenen oid)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 18:58

pjer schreef:
JudithGigi schreef:

Waar kijk ik precies naar bij die hoef? en kan een beetje voorzichitig grondwerk dan niet? (ik snap dat je niet de passage gaat oefenen oid)

Een hoefzweer die open is gegaan, prikt nu behoorlijk en ze staat uit boosheid te schoppen :') ze loopt enkel op haar teen dus wil haar vooral niet vragen meer te doen dan wat ze zelf wil.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 19:02

Telpeva schreef:
TheNovelist schreef:
Mijn ochtend was leuk totdat ik naar beneden ging....
[ [url=m/iUHqK4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow... Ik hoop dat je een vloer hebt die hier tegen kan, niet dat je laminaat hebt dat helemaal krom gaat trekken ofzo? De vis moest ik even googlen, die is wel heel tof <3

Gelukkig is het plak PVC die goed tegen water kan!
Mijn vriend ging rond 08:00 weg en toen lag het er nog niet. Ik zag het rond een uur of 11:15 dus het heeft er (thank god) geen uuuuren gelegen.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 19:05

JudithGigi schreef:
pjer schreef:

Een hoefzweer die open is gegaan, prikt nu behoorlijk en ze staat uit boosheid te schoppen :') ze loopt enkel op haar teen dus wil haar vooral niet vragen meer te doen dan wat ze zelf wil.

ah nee dat snap ik, dat is niet fijn. Beterschap voor je paardje!

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 19:11

Thanks! Ik denk dat ze het wel overleefd (maar ze is zelf nog niet overtuigd :'))

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 19:18

5 voor duits

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 19:35

pjer schreef:
Schoonouders willen graag met het hele gezin uit eten voor hun trouwdag. Nu hebben ze een speciaal restaurant uitgezocht. Allemaal helemaal leuk en ik snap dat mensen dat echt een leuk uitje vinden, maar ik niet. Ik hou sowieso al niet van uit eten gaan ook ivm maagverkleining en gevoelige darm, daarnaast ben ik een hele moeilijke eter, kortom mij doe je hier geen plezier mee. Nou heb ik net alvast even op de website naar het menu gekeken en er is 1 item op de kaart wat ik misschien zou lusten, verder niets. De prijzen zijn in het hoge segment. Nou erger ik me er dus aan dat ik me er nu al druk om maak. En ik vind het zo'n verspilling zulk duur eten wat niet aan mij besteed is en ik kan er niet onderuit. Dus dat wordt straks (duurt nog een paar weken) gewoon daar als een boeren kinkel de avond door brengen met een glas water en een stokbroodje en verder mijn bord niet aanraken. Ergernis dat ik me er druk om maak, en ook nu al, en dat ik er niet onderuit kan, en de verspilling van de gehele situatie en dat dit me de komende maand waarschijnlijk nog wel vele slapeloze nachten geeft.

Neem je toch even contact op met het restaurant of ze iets voor je kunnen maken.
Hoef je je niet druk te maken en heb je ook een leuke avond.