Dit komt ook door mezelf, maar ik kan nooit even snel boodschappen doen. 3 dingen halen wordt een half uur kletsen met meerdere collega's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiaojan schreef:@zebrastreep dat is ook zo maar we kennen elkaar al 25 jaar en hebben door de jaren heen altijd met meer of mindere mate contact gehad…. En nu dus voor het eerst helemaal geen ingang meer tot contact, Ik heb het er moeilijker mee dan ik dacht.
@polarize, ik heb nu beeld dat je met een enorme hond rondloopt ….. vervelend is het wel dat mensen niet luisteren.
pjer schreef:JudithGigi schreef:een weekje lekker op vakantie geweest en zou anavond weer grondwerk les hebben maar..
Waar kijk ik precies naar bij die hoef? en kan een beetje voorzichitig grondwerk dan niet? (ik snap dat je niet de passage gaat oefenen oid)
Telpeva schreef:TheNovelist schreef:Mijn ochtend was leuk totdat ik naar beneden ging....
[ [url=m/iUHqK4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wow... Ik hoop dat je een vloer hebt die hier tegen kan, niet dat je laminaat hebt dat helemaal krom gaat trekken ofzo? De vis moest ik even googlen, die is wel heel tof
JudithGigi schreef:pjer schreef:
Waar kijk ik precies naar bij die hoef? en kan een beetje voorzichitig grondwerk dan niet? (ik snap dat je niet de passage gaat oefenen oid)
Een hoefzweer die open is gegaan, prikt nu behoorlijk en ze staat uit boosheid te schoppenze loopt enkel op haar teen dus wil haar vooral niet vragen meer te doen dan wat ze zelf wil.
pjer schreef:Schoonouders willen graag met het hele gezin uit eten voor hun trouwdag. Nu hebben ze een speciaal restaurant uitgezocht. Allemaal helemaal leuk en ik snap dat mensen dat echt een leuk uitje vinden, maar ik niet. Ik hou sowieso al niet van uit eten gaan ook ivm maagverkleining en gevoelige darm, daarnaast ben ik een hele moeilijke eter, kortom mij doe je hier geen plezier mee. Nou heb ik net alvast even op de website naar het menu gekeken en er is 1 item op de kaart wat ik misschien zou lusten, verder niets. De prijzen zijn in het hoge segment. Nou erger ik me er dus aan dat ik me er nu al druk om maak. En ik vind het zo'n verspilling zulk duur eten wat niet aan mij besteed is en ik kan er niet onderuit. Dus dat wordt straks (duurt nog een paar weken) gewoon daar als een boeren kinkel de avond door brengen met een glas water en een stokbroodje en verder mijn bord niet aanraken. Ergernis dat ik me er druk om maak, en ook nu al, en dat ik er niet onderuit kan, en de verspilling van de gehele situatie en dat dit me de komende maand waarschijnlijk nog wel vele slapeloze nachten geeft.