Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 22:38

Het leed dat een geschikte puppycursus vinden heet :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 22:42

Tigress schreef:

Nieuwe puppy? *\o/*

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 22:48

Ik heb een vet nieuw toetsenbord met allemaal coole kleurtjes enzo, alleen is hij nogal lawaaierig met typen :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 22:49

Boeien Ruurd.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 22:50

Urbanus schreef:
Boeien Ruurd.

Nee is irritant Jan Willem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 23:34

Tigress schreef:
Oeeeeh, krijgt Jarvis gezelschap? <3

Zebrastreep schreef:
Zusje van de vriend van mij is terrecht! Ik was net op locatie om te helpen. Gelukkig ook maar kan iedereen gerust gaan slapen
Wat fijn!

Hier ook voorzichtig goed nieuws: er zit een heel klein haarscheurtje in het bot, maar niets om me zorgen over te maken volgens de DA. Wond ziet er netjes uit. Ze heeft wat gehad tegen de zwelling in het been en ze moet nu 10 dagen à 2 weken op "boxrust" (oftewel: lekker in haar overkapte minipaddockje hooi bunkeren), daarna kijken we verder. Ik ben zo opgelucht, en ze heeft er ook weer twee fans bij in de vorm van de twee veeartsen, die haar eigenlijk mee naar huis wilden nemen. _O-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-09-22 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 23:35

Wat fijn, goed nieuws!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 23:42

Yes gelukkig , goed nieuws *\o/*

Ach alleen maar hooi vreten is geen straf :D

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 23:57

Berdien schreef:
Ik weet niet meer wie de tip gaf om de psyllium te marineren in lijnzaadolie maar: held!! Na een week strijd ging vandaag eindelijk de psyllium er in *\o/*

En ergernis, dat mijn vriend vanavond een werkafspraak heeft. We hebben deze week alle avonden samen maar toch :+

En de VVE die met terugwerkende kracht ineens besluit om het voorschot voor de verwarming fors te verhogen, en daar een dikke factuur voor stuurt. Ondoorzichtige bende daar.

Ik vind dat ik het was :Y)
Okeee ik schreef gemalen lijnzaad _O-

@mkango das wel flink balen zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 00:05

Bedankt voor alle lieve reacties. <3
En ach, in mijn hoofd kon ik Nikki de Kerf al bellen voor een afscheidsshoot, dus vergeleken daarmee valt dit wel mee. :') Het is even klote, maar er is in principe geen reden waarom het niet helemaal goedkomt! Ze eet goed, is vrolijk en staat ook gewoon op het been, dus ik ben ontzettend opgelucht.

Nu moet ze alleen nog even leren dat als er een ander paard met de oren in de nek op je af komt lopen, dat niet het moment is om te proberen vriendjes te worden. :') Ze is zo’n doetje dat het niet echt in haar opkomt dat andere paarden niet altijd even lief zijn als je niet aan de kant gaat.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 07:17

Ik wil vandaag (desnoods een halve dag) naar kantoor... Maar ik krijg twee belangrijke pakketjes met de post. Eentje in de ochtend en eentje in de middag -O-

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 07:53

Nyaleti schreef:
M'n hele lijf doet zeer. Al goede vriendjes met de fysio voor mn rug op 2 plekken en een schouder.
Nu is een spier of pees over belast (denk ik) in m'n hand en heeft m'n lijf besloten niet meer normaal te kunnen lopen en heb ik zo veel last van één voet. Sta ineens niet meer recht op een voet ofzo? Helemaal poedersuiker.

En vanavond intake op de sportschool, zo veel zin om weer te gaan beginnen maar m'n lijf is vrij duidelijk dat ik dat even moet uitstellen. :(

Kun je sporten onder begeleiding van een fysio? Ik heb ook rugklachten en durf het dan niet aan om in een sportschool te gaan sporten, omdat ik bang ben de oefeningen verkeerd uit te voeren of dingen te doen die het juist erger maken. De fysio geeft me oefeningen die bij mij(n klachten) passen en let erop dat ik het goed uitvoer.

@Berdien: graag gedaan :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 08:27

Mkango schreef:
Bedankt voor alle lieve reacties. <3
En ach, in mijn hoofd kon ik Nikki de Kerf al bellen voor een afscheidsshoot, dus vergeleken daarmee valt dit wel mee. :') Het is even klote, maar er is in principe geen reden waarom het niet helemaal goedkomt! Ze eet goed, is vrolijk en staat ook gewoon op het been, dus ik ben ontzettend opgelucht.

Nu moet ze alleen nog even leren dat als er een ander paard met de oren in de nek op je af komt lopen, dat niet het moment is om te proberen vriendjes te worden. :') Ze is zo’n doetje dat het niet echt in haar opkomt dat andere paarden niet altijd even lief zijn als je niet aan de kant gaat.

Ze is een udith nodig in haar leven. Ofira dacht ook altijd omg een ander paard daar moet ik naar toe en mee buurten! Van udith krijgt ze meestal een sneer dat het niet zo werkt :')

Udith bijt altijd heel gemeen richting de mond / neus maar ik snap het wel ze krijgt elk paard ( moeten ze overigens niet groter zijn als haar want dan durft ze niet meer) aan de kant met deze tactiek.

Ze wil vast wel even moederen over je paard , is ze immers gek op.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 08:33

Dat ik de laatste weken telkens om 6 uur wakker wordt om te plassen maar wekker gaat om 6.50. Ga elke keer weer toch slapen en wordt elke keer weer verrot wakker. Kan beter wakker blijven eigenlijk. En heb al zoveel geprobeerd kwa tijden laatste keer wat drinken en voor slapen niet plassen zodat ik eerder in de nacht moet en daarna weer later maar werkt niet :(
Vannacht 4x eruit geweest en de 4e keer jawel om 6 uur _-:(

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 09:05

Niobe schreef:
Ik heb een vet nieuw toetsenbord met allemaal coole kleurtjes enzo, alleen is hij nogal lawaaierig met typen :=

Die heb ik ook heel kort gehad, typte voor geen meter vanwege te hoge toetsen en ze maakten een vervelend klikgeluid. Dus nu weer mijn oude, vertrouwde vintage toetsenbord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 09:46

Huisje gaat aan mijn neus voorbij. Nog langer hier in het gezeik zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 09:48

[***] schreef:
Huisje gaat aan mijn neus voorbij. Nog langer hier in het gezeik zitten.
Oooo, bah, wat klote. -O-

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 09:48

Mijn man is covid-positief terug gekomen van een buitenland-werktrip (gelukkig reisde hij alleen in zijn eigen auto). Kan hij niets aan doen... Een groot deel van de dag blijft hij braaf boven in zijn kantoor en ik slaap op de bank.

Maar waarom hij dan perse 's morgens nog voor 8u beneden (in de keuken) moet zijn terwijl ik met de kinderen probeer de deur uit te komen.... Steek nu toch niemand aan! Je kunt prima in jogging en trui achter je pc gaan zitten werken dus douchen kan ook op een ander moment. Daarnaast lijkt me tussen 8 en 8.40 tijd genoeg om te eten, douchen en weer naar boven te vertrekken en de pc op tijd aan te hebben voor de eerste call om 9u.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 10:27

Mijn vriend legt zijn vieze oude badslippers waarmee hij in de sportschool doucht op de eettafel. :r

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 11:14

Uw pakket komt tussen de volgende twee tijden.

*zit een halfuur na genoemde tijdvak nog in spanning. Durf ik naar de wc of... Staat dan net de bezorger voor de deur?*

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 11:59

Mensen (meestal 60+) die aan je moeten zitten in de supermarkt oid. Man beukte tegen me aan met zijn winkelwagen tja oliebol happens. Wil hij tegelijk met zijn ‘sorry’ een hand op mijn schouder leggen die ik handig ontduik. En dan is het meteen. ‘Joh aansteller’ en een heel drama omdat ik niet aangeraakt wil worden door random vreemden.

Komt later zijn vrouw nog even vertellen dat ze al 38 jaar getrouwd zijn hoorrrr. Like, wat heeft dat ermee te maken?? Blijf gewoon van mij af, ik vind het heel onprettig en nog onprettiger dat je er niks van mag zeggen. Zelfs in 2022

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 12:07

Ugh, belde net m'n werk weer om te vragen of ik toch niet van het weekend kon werken. Nee ik heb 2 verjaardagen, ik moet zaterdag boodschappen doen, wil nog naar m'n paard, verjaardag. M'n man moet meestal werken op zaterdag dus die kan geen boodschappen doen. Vond werk onzin want de winkels zijn de hele dag open. Ja ik wil ook graag een beetje weekend hebben. Heb volgehouden dat ik niet kan maar waarom moet ik mij zo verantwoorden! -:(-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 12:09

fjordjes: ik zou dan ook niet verantwoorden. Gewoon in het vervolg ‘nee sorry ik heb andere plannen’ en het daarbij laten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 12:14

fjordjes schreef:
Ugh, belde net m'n werk weer om te vragen of ik toch niet van het weekend kon werken. Nee ik heb 2 verjaardagen, ik moet zaterdag boodschappen doen, wil nog naar m'n paard, verjaardag. M'n man moet meestal werken op zaterdag dus die kan geen boodschappen doen. Vond werk onzin want de winkels zijn de hele dag open. Ja ik wil ook graag een beetje weekend hebben. Heb volgehouden dat ik niet kan maar waarom moet ik mij zo verantwoorden! -:(-

Ze hoeven dat eigenlijk ook helemaal niet te weten wat je plannen zijn! Gewoon voet bij stuk houden.

Zo werd ik laatst ook gebeld of ik ergens heen wou wat niet mijn eigen locatie is ook nee gezegd en dat ik alleen op mijn eigen locatie werk. Werden ze ook heel verbaasd over totdat ze door kregen dat ik geen flexer meer ben :')

Alleen dat irritante gedram kan ik dan ook niet over

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 14:43

Het is niet mijn week!!!

De prijs die ik voor de zangwedstrijd gekregen heb, is eigenlijk een sigaar uit eigen doos.... :x

Gelukkig niet voor één gat te vangen