Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigress schreef:Oeeeeh, krijgt Jarvis gezelschap?Het leed dat een geschikte puppycursus vinden heet
Zebrastreep schreef:Wat fijn!Zusje van de vriend van mij is terrecht! Ik was net op locatie om te helpen. Gelukkig ook maar kan iedereen gerust gaan slapen
Berdien schreef:Ik weet niet meer wie de tip gaf om de psyllium te marineren in lijnzaadolie maar: held!! Na een week strijd ging vandaag eindelijk de psyllium er in
En ergernis, dat mijn vriend vanavond een werkafspraak heeft. We hebben deze week alle avonden samen maar toch![]()
En de VVE die met terugwerkende kracht ineens besluit om het voorschot voor de verwarming fors te verhogen, en daar een dikke factuur voor stuurt. Ondoorzichtige bende daar.
Nyaleti schreef:M'n hele lijf doet zeer. Al goede vriendjes met de fysio voor mn rug op 2 plekken en een schouder.
Nu is een spier of pees over belast (denk ik) in m'n hand en heeft m'n lijf besloten niet meer normaal te kunnen lopen en heb ik zo veel last van één voet. Sta ineens niet meer recht op een voet ofzo? Helemaal poedersuiker.
En vanavond intake op de sportschool, zo veel zin om weer te gaan beginnen maar m'n lijf is vrij duidelijk dat ik dat even moet uitstellen.
Mkango schreef:Bedankt voor alle lieve reacties.
En ach, in mijn hoofd kon ik Nikki de Kerf al bellen voor een afscheidsshoot, dus vergeleken daarmee valt dit wel mee.Het is even klote, maar er is in principe geen reden waarom het niet helemaal goedkomt! Ze eet goed, is vrolijk en staat ook gewoon op het been, dus ik ben ontzettend opgelucht.
Nu moet ze alleen nog even leren dat als er een ander paard met de oren in de nek op je af komt lopen, dat niet het moment is om te proberen vriendjes te worden.Ze is zo’n doetje dat het niet echt in haar opkomt dat andere paarden niet altijd even lief zijn als je niet aan de kant gaat.
fjordjes schreef:Ugh, belde net m'n werk weer om te vragen of ik toch niet van het weekend kon werken. Nee ik heb 2 verjaardagen, ik moet zaterdag boodschappen doen, wil nog naar m'n paard, verjaardag. M'n man moet meestal werken op zaterdag dus die kan geen boodschappen doen. Vond werk onzin want de winkels zijn de hele dag open. Ja ik wil ook graag een beetje weekend hebben. Heb volgehouden dat ik niet kan maar waarom moet ik mij zo verantwoorden!