Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Janine1990 schreef:Zoals ik heel graag een relatie zou willen, zouden zij misschien wat dingen willen uit mijn situatie. Want diep van binnen zijn we toch allemaal rupsjes nooitgenoeg?
Rawr schreef:Janine1990 schreef:Zoals ik heel graag een relatie zou willen, zouden zij misschien wat dingen willen uit mijn situatie. Want diep van binnen zijn we toch allemaal rupsjes nooitgenoeg?
Het is inderdaad wel menselijk om te willen hebben wat je niet hebt.
En wat capopjekop zegt zie ik ook in mijn vriendengroep. Een huis en kinderen samen, maar ook een dead bedroom en een verstandshuwelijk waar beide in blijven zitten voor de kinderen en het leven dat ze samen hebben. En des te ouder ik word des te meer stellen ik zie waar de liefde al lang verdwenen is. Nee, dan echt liever single en de vrijheid.
Maarrr... wel weer begonnen te swipen vanavond want wie weet... dit keer... *zucht*
capopjekop schreef:Van de buitenkant lijkt het vaak rooskleuriger dan de werkelijkheid. Mensen hangen de vuile liever niet buiten. Ik ken er ook zat die idd samen blijven vanwege kinderen, huis of omdat ze zich verantwoordelijk voelen voor een partner.
Vaak genoeg mensen gesproken die op het eerste oog een perfecte relatie lijken te hebben. Als je dan een echt gesprek aan gaat lijkt dat echt wel een stuk genuanceerder te liggen.
Tuurlijk zijn er ook genoeg mensen wel gelukkig in een relatie. Maar je moet je niet blind staren op een plaatje
Zertab schreef:Iedereen heeft een rugzakje, zeker op een bepaalde leeftijd. Tegenwoordig geven mensen ook zo snel op heb ik het idee. Er hoeft maar iets te gebeuren en ze gaan uit elkaar, want het gras is altijd ergens groener.
Zertab schreef:Iedereen heeft een rugzakje, zeker op een bepaalde leeftijd. Tegenwoordig geven mensen ook zo snel op heb ik het idee. Er hoeft maar iets te gebeuren en ze gaan uit elkaar, want het gras is altijd ergens groener.
Janine1990 schreef:capopjekop schreef:Van de buitenkant lijkt het vaak rooskleuriger dan de werkelijkheid. Mensen hangen de vuile liever niet buiten. Ik ken er ook zat die idd samen blijven vanwege kinderen, huis of omdat ze zich verantwoordelijk voelen voor een partner.
Vaak genoeg mensen gesproken die op het eerste oog een perfecte relatie lijken te hebben. Als je dan een echt gesprek aan gaat lijkt dat echt wel een stuk genuanceerder te liggen.
Tuurlijk zijn er ook genoeg mensen wel gelukkig in een relatie. Maar je moet je niet blind staren op een plaatje
Ik vind het mooi om een realistisch verhaal te horen van een relatie. Dat de een de ander accepteert zoals deze is, dat problemen er zijn om samen op te lossen. Dat rugzakjes ook mee mogen doen in een relatie. En dat het niet altijd makkelijk en mooi is.
En dat hoor ik best veel om mij heen. En dat vind ik een heel rooskleurig idee voor mijn toekomst eerlijk gezegd
pien_2010 schreef:Chickyy wat bijzonder. Veel succes. Enne humor is zo belangrijk. Wij lachen erg veel om elkaar en dingetjes die we niet leuk vinden van onszelf of elkaar.
Biks2 schreef:Zertab schreef:Iedereen heeft een rugzakje, zeker op een bepaalde leeftijd. Tegenwoordig geven mensen ook zo snel op heb ik het idee. Er hoeft maar iets te gebeuren en ze gaan uit elkaar, want het gras is altijd ergens groener.
Dat idee heb ik ook. Er is ook een gevoel van overvloed ontstaan, je kunt immers eindeloos door swipen.
Natuurlijk zijn er meer dan zat geschikte partners, maar online daten geeft wel een vertekend beeld van de werkelijke mogelijkheden.
Chickyy schreef:pien_2010 schreef:Chickyy wat bijzonder. Veel succes. Enne humor is zo belangrijk. Wij lachen erg veel om elkaar en dingetjes die we niet leuk vinden van onszelf of elkaar.
Jaa dat hebben wij ook en dat vind ik het mooiste aan hem, het is nooit saai. Het lachen om elkaar doen we ook en dat helpt enorm! Hij vindt mij soms een controlfreak en dat stond best wel tussen ons in, hij zei dan iets, ik ging dat bijvoorbeeld Googlen, niet om hem te controleren, maar om er meer over te lezen ofzo, maar hij voelde het dan alsof ik hem niet geloofde.. Tot vorige week, hij vroeg of ik deur op slot had gedaan, ik zei ja, hij liep naar de deur om het te controleren. Stapt in de auto, waar ik al zat, ik zeg, wie is hier nou de controlfreakKonden er hartelijk om lachen en op die manier maak je die dingen gewoon wat luchtiger..
pien_2010 schreef:Vorige week hadden we hier familie met zijn leuke Oekrïense vrouw. Voor de NL vrouwen was hij niet goed genoeg date materiaal dus probeerde hij het internationaal .
Zijn vrouw vertelde dat ze hem niet mooi vond en vind maar de brief was zo geweldig lief en goed dat ze het een kans wilde geven. Ze lachten blij naar elkaar want die twee hebben het gewoon al 8 jaar heel erg leuk en zijn zo'n lieve aardige slimme mensen.
Dus uiterlijk zegt echt niet alles.
Janine1990 schreef:pien_2010 schreef:Vorige week hadden we hier familie met zijn leuke Oekrïense vrouw. Voor de NL vrouwen was hij niet goed genoeg date materiaal dus probeerde hij het internationaal .
Zijn vrouw vertelde dat ze hem niet mooi vond en vind maar de brief was zo geweldig lief en goed dat ze het een kans wilde geven. Ze lachten blij naar elkaar want die twee hebben het gewoon al 8 jaar heel erg leuk en zijn zo'n lieve aardige slimme mensen.
Dus uiterlijk zegt echt niet alles.
Ik zeg altijd maar zo, ik moet er wel een trucje op kunnen...
En dat zit 'm misschien niet altijd in knapheid, maar er moet wel iets in zitten dat iemand aantrekkelijk maakt.