Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 17:13

_San87_ schreef:
Van waterpokken word je toch ook aardig ziek als volwassene :o ?

Als volwassene wordt je vaak zieker dan als je het als kind hebt gehad. Vaak kan je het als volwassene nog wel een keer extra krijgen als ik de waterpokken hebt gehad voordat je 1 jaar werd :)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 17:35

culaccino schreef:
Google Maps praat raar sinds gisteren. Dacht dat het een 1-aprilgrap was, maar ze praat nog steeds een mix van Nederlands, Engels en Zuid-Afrikaans of zoiets :=

Door dit flauw grapje van maps ben ik in Groningen verkeerd gereden _O- _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 17:35

_San87_ schreef:
Van waterpokken word je toch ook aardig ziek als volwassene :o ?

Zeker. Maar dan kun je je zooi nog wel achter je kont opruimen :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 17:40

Nou ja, dat ligt er imo dus aan hoe ziek je bent. Toen ik corona had ben ik ook een paar dagen enorm slecht geweest, toen heb ik niks opgeruimd. Ik werd al duizelig als ik een sok op moest rapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 17:41

Ik erger mij keihard aan mijn man met verzamelwoede. We zijn alles weer aan het inpakken ivm grote verbouwingen. Op voorhand al duidelijk afgesproken dat er echt spullen weg moeten. Maar mijn man met verzamelwoede lukt het weer niet. Die gaat echt ruzie gaan maken over 1 drinkbus terwijl wij nog een stuk of 10 anderen hebben die hij in 4 jaar niet heeft gebruikt. Jeetje…

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 17:44

Dat mijn faalangst weer keihard aan mijn zelfbeeld vreet en ik er machteloos bij sta te kijken.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 17:45

Inpakken als hij er niet is, heb ik met mijn man jaren geleden ook gedaan, hij mist het nog niet :')
Zijn net kinderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 17:53

Ja, het meeste doe ik inderdaad zonder hem. Maar vandaag was hij zelf begonnen en vind het dan ook niet kunnen om maar wat op de zetel te hangen ofzo. Dus iedereen heeft zijn kast, maar dan komt hij serieus klagen dat hij te weinig dozen heeft. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 18:58

Thuiskomen en opeens weer snotterig en verkouden. En harde muziek.

Krijg ik spontane corona van die poedersuiker flat ofzo. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 21:00

Herrie bij de bovenburen. Ik kan haar gewoon verstaan...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 21:04

Mezelf zo zat zijn met stemmingswisselingen.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 21:05

culaccino schreef:
Google Maps praat raar sinds gisteren. Dacht dat het een 1-aprilgrap was, maar ze praat nog steeds een mix van Nederlands, Engels en Zuid-Afrikaans of zoiets :=

Dit hadden wij ook vandaag! Ze sprak echt sommige woorden zo engels uit, zoals Utrecht :')

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 21:43

culaccino schreef:

Hier ook vandaag.Ik dacht al dat het probleem bij mijn telefoon lag.
Niet dus.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 21:49

Kat die saar heet en als bijnaam kleine gek heeft waar ze eerder naar luisterd weigert naar binnen te komen.

500 Meter met de honden gelopen en de kleine gek liep mee, vlak voordat we door het hekje gingen liep ze straal de andere kant op....
Okaayy kleine gek, wij gaan wel eerst zonder jou naar binnen.....

Beide honden hebben eten, de andere kat heeft eten...
Maar de kleine gek weigert naar binnen te komen en zit buiten net om t hoekje te spoken

Edit

9 Minuten na dit bericht komt de kleine gek de woonkamer binnen gestormt en gaat eten....
Ik ben heel zachtjes naar de buitendeur gegaan _O-
Kleine gek is binnen
Laatst bijgewerkt door hagelslag op 02-04-22 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 21:54

Nog steeds enorme hoofdpijn en koorts, maar niet eens meer kunnen slapen omdat de buurman weer zijn muziek heeft aan staan. Die hoor je niet tot het 9 uur of half 10 is en dan zo hard dat ik mijn tv 2 keer zo hard moet zetten en het er alsnog doorheen hoor.

Ik voel me al ellendig, zou er iemand op af willen sturen. Het wordt steeds erger ipv beter, elke zaterdag

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 22:36

Super poedersuiker van mijn achterburen. Terroriseert al 2 jaar de buurt, heeft al een paar keer mijn kat te pakken gehad en ook de kat van mijn buurvrouw flink te grazen genomen. Achterbuurvrouw: ja hij is getraumatiseerd en kan hem niet binnen houden -:(-

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 23:02

Ik ben 43 en wil weer een paardje om te rijden. Ik mis het zo -O-

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 23:35

Dat die vrouw van het tankstation vanmorgen onze auto de schuld gaf dat de slang van de LPG tank niet wilde koppelen aan de auto. We zijn met 3 man 10 minuten bezig geweest en het lukte nog niet. Het lag aan het koppelstuk van de auto zei dat mens.. ik al in paniek mn vader gebeld, want dat had ik nog nooit gehad.. weg gegaan zonder te tanken en vervolgens 3km verderop bij een andere Total geprobeerd. Ik zet zo de slang erop en geen probleem niks.
Wat nou het ligt aan mijn auto bitch, misschien moeten jullie die slang eens na laten kijken >;) de andere LPG slang was ook al kapot.

Ohja. En ik heb vandaag in alle files gestaan die er waren. Zo voelde het in ieder geval :') stuk waar ik normaal een half uurtje over doe, nu ruim een uur over gedaan en file op de meest rare plekken waar je denkt wat moeten al die mensen hier nou weer.. daar komt nooit iemand.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 04:47

Ik erger me aan herrie buiten waardoor ik niet kan slapen en ik ben zo ontzettend moe. Waarom moet er altijd geluid zijn hier! Dit lijkt op een aggregaat of zoiets en hoorde ik gisternacht ook al. Hoop niet dat dit geluid is van de vluchtelingenboot want dat zou betekenen dat het voorlopig nog heel lang blijft

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 05:03

M'n oude demente kat die al vanaf kwart voor 1 om de 10 minuten aan het miauwen is. Komt ff bij je liggen... en na 10 min weer opstaan en miauwen. Ondertussen zit ik in de woonkamer en ligt hij op schoot, want dat is wat hij wilt. Ik wil gewoon m'n bed in en slapen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 05:32

Wakker zijn van de pijn. Had eerder verwacht wakker te worden van de honger, maar dat nog niet eens. Van goed en normaal etend naar slecht etend. Tel daarbij dat ik nu klaar wakker ben.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 08:56

Mensen hier een deurtje of wat verderop die vannacht vuurwerk afstaken...
De honden wakker en ik dus ook al, vanaf een uurtje of 4. Een van mijn honden is als de dood voor vuurwerk. Zo zielig.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 09:26

Eerste dickpic gekregen van dit jaar :wave:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 10:34

fotolijstje schreef:

Random dickpick terug sturen, en erbij zetten heeee leuk kunnen we eindelijk vergelijken of ze even lang zijn :Y)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 11:22

hagelslag schreef:
fotolijstje schreef:

Random dickpick terug sturen, en erbij zetten heeee leuk kunnen we eindelijk vergelijken of ze even lang zijn :Y)

Daar ging mijn koffie.... :')