Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Mannen kunnen niet zwanger zijn toch, of ben ik de enige die dat een gore uitspraak vindt. Net als "wij zijn zwanger".![]()
Wij zijn gisteren maar via een andere weg gefietst omdat we achter zo'n stel zaten met twee koters in zo'n bakfiets. En maar gillen en krijsen.![]()
Kunnen ze die dingen niet geluiddicht maken.
Varekaj schreef:I feel attacked.Schoonzus is het type kirrende kloek op het nest die zelfs tegen een Deense dog XL met de tanden bloot nog "wat een lief hondje" schetterten die vriendinnen zijn hetzelfde type dames. Dus die taakjes zijn er vooral om boven de baby te kunnen hangen en "aaaaah wat schattig" te gillen en inderdaad papa mag oppassen. Voor hen is alles 1 gigantische suikerzoete roze wolk.
Ik kwam onlangs op buitenrit een heel leuke plek tegen, met mega tenten, hangmatten, ligstoelen etc. Echt een supertoffe locatie die instant vakantiegevoel geeft. Leek me heerlijk om daar op een mooie dag met een drankje te gaan vertoeven, want pop-up zomerbar. Zag me al helemaal zitten met strohoed op het hoofd, zonnebril, shirtje met short en sandalen in het gras, cocktail in de hand.
Net de website bezocht en wat zie je als eerste?
"Welkom op onze kindvriendelijke zomerbar".
Dagdroom = foetsie.
oomens schreef:Als jij er gelukkig van wordt dat je vrouwelijke partner "de ouder" is en jij slechts "de oppas," is er niemand die je tegenhoudt.Qimm schreef:Je past niet op je eigen kinderen, dat is gewoon je taak als ouder.
En dan heet die taak uitvoeren ineens geen oppassen meer?
Heet de vaatwasser uitruimen dan ook ineens anders als er je eigen vaat in staat?
Mkango schreef:oomens schreef:Als jij er gelukkig van wordt dat je vrouwelijke partner "de ouder" is en jij slechts "de oppas," is er niemand die je tegenhoudt.En dan heet die taak uitvoeren ineens geen oppassen meer?
Heet de vaatwasser uitruimen dan ook ineens anders als er je eigen vaat in staat?
oomens schreef:Sorry, het was bedoeld als grapje, maar ik had er beter nog een andere smiley bij kunnen zetten.Dat zeg ik niet. Meer dat beide ouders het oppassen op hun kinderen als taak hebben.
Als een kind thuis ongezien de trap af kruipt of de vijver in rent, dan heeft er iemand niet opgepast, en dat kan net zo goed de vader zijn als de moeder of een betaalde oppas.
Sintara schreef:Verhuis naar de stad, zelfs al zit er om de hoek een kinderdagverblijf je hoort en ziet niks. Niet veilig