Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Aan mijn buurman. Eigenlijk al jaren, maar de laatste tijd wordt het steeds erger. Ik zit nu beneden, omdat ik niet kan slapen doordat zijn muziek zo hard staat. Oude Nederlandse meezingers , dat is al erg genoeg, maar het gaat aan om 9 uur en eerst ging het uit tussen 10 en 11. Wel zo hard dat ik, omdat is dat ik extra geïsoleerd heb tussen ons in, mijn eigen radio of tv veel harder moet zetten. (Normaal op 15, zaterdagavond op 25) maar de laatste weken dus pas ergens tussen 12 uur en 1 uur.
Geen goede band en vanwege meerdere dingen wil ik hem niet rechtstreeks benaderen. Verhuurder zegt dat ik eerst zelf moet, daarna mediator en dan gaan zij pas wat doen. Dat ik me absoluut niet op me gemak voel om het zelf uit te praten boeit niet...
Mandarijn schreef:Dat mijn voordeur net weer open stond. Er schijnen hier in het complex mensen te zijn die het leuk vinden om via de klapraampjes erboven met een haak te proberen of deuren op slot zijn. Ze doen verder niks, maar ik vind het met 2 honden in huis, waarvan 1 die net in Nederland is, niet zo'n fijn idee. Sowieso niet eigenlijk.
En ik vind het van de zotte dat ik dus eigenlijk 24/7 m'n deuren op slot moet doen of de ramen dicht met deze temperaturen (zon staat er in de namiddag vol op, dus die staat dan open zodat er frisse lucht in kan).
[edit] Oh en aan m'n familie. Ik heb sinds van de week dus een hondje erbij, en mijn andere hondje ging altijd mee overal naartoe (dus de nieuwe straks ook, dus allebei mee). Nou dat mocht dan wel, maar die nieuwe mocht dan niet op de bank liggen, maar de andere net als normaal wel. Ja, nee dat kan ik d'r echt gaan uitleggen ja terwijl ze thuis gewend is al om samen op de bank te liggen en ze juist volgt wat mijn andere hondje doet want daar heeft ze steun aan (straathondje uit Roemenië, dus dit is nogal een gekke wereld voor d'r nog).
Oftewel, honden blijven dus maar even thuis of iig niet binnen daar voorlopig.
xPabloBokt schreef:Dat ik maat 48 moest hebben voor een rijbroek van de EJ. Hallo
Normaal heb ik 40/42
Foaly schreef:Sowieso mensen die elke scheet van hun kind op internet zetten. Ten eerste weet je niet welke viespeuken er meekijken met jouw gezellige openbare Instagram account en ten tweede bestaat er nog zoiets als privacy, ook voor kinderen (en ik zou zeggen, juist voor kinderen).