Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 23:11

Hier ook. En mensen die hun hond uitlaten op de weides. Nog meer dan anders. Ook prive steigertjes aan het water worden ingenomen door mensen die er gaan zitten vissen en picknicken. Vandaag eerst bv 2 mannen die tenten mee hadden en allerlei dingen. Die wegsturen, uurtje later een gezin met een bbq |o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 23:12

Denk dat t komt omdat mensen nergens meer naartoe mogen/kunnen. Maakt t niet okay, trouwens.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 23:17

Hier ook honden in de wei. Terwijl wij al overal neospora bordjes hebben hangen. En niet voeren bordjes, maarja die negeren ze ook...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 23:21

Voor de mensen met het probleem dat er mensen op hun grond komen misschien een bordje neerzetten met privé terrein en verboden voor onbevoegden. Veel asociale mensen zijn er op deze wereld ook al verwacht ik bij mijn paard niet een geheel gezin in de wei omdat er meerdere paarden staan.
Ook niet slim om te doen mijn paard eet alles wat eetbaar is :')

Wel verwacht ik het bij mijn jonge paard die in een groot weiland staat waar een wandelpad doorheen loopt en ook een bankje staat. Zo zag ik laatste mensen tussen de koeien in liggen die er ook bij staan. Ik heb er niks van gezegd ik weet hoe de koeien zijn ( ze bokken naar je) maar ook daar staan duidelijk bordjes houd afstand van de dieren. Denk wie niet luisteren wil moet maar voelen. Maar voel dan wel echt irritatie opkomen. Ook bij mijn jonge paard ik wil niet verantwoordelijk zijn als iemand domme dingen doet.

Misschien moet ik toch mensen erop wijzen maar ze kijken mij ook raar aan als ik mijn jaarling sta te kriebelen en denken volgens mij dat ik gewoon een voorbijganger ben die de paarden aait.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 00:07

Dat er weer het zoveelste ding mis is met mijn lichaam... Er lijkt elk jaar wel wat bij te komen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 00:20

Aan mijn buurman. Eigenlijk al jaren, maar de laatste tijd wordt het steeds erger. Ik zit nu beneden, omdat ik niet kan slapen doordat zijn muziek zo hard staat. Oude Nederlandse meezingers , dat is al erg genoeg, maar het gaat aan om 9 uur en eerst ging het uit tussen 10 en 11. Wel zo hard dat ik, omdat is dat ik extra geïsoleerd heb tussen ons in, mijn eigen radio of tv veel harder moet zetten. (Normaal op 15, zaterdagavond op 25) maar de laatste weken dus pas ergens tussen 12 uur en 1 uur.

Geen goede band en vanwege meerdere dingen wil ik hem niet rechtstreeks benaderen. Verhuurder zegt dat ik eerst zelf moet, daarna mediator en dan gaan zij pas wat doen. Dat ik me absoluut niet op me gemak voel om het zelf uit te praten boeit niet...

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 00:26

Hier heb ik ook alleen het hek open als ik met mijn paard weg ga en dan doe ik hem meestal wel achter mij dicht, maar toen ik hem wel een keer open had gelaten hoorde ik van iemand in het dorp dat ze mensen in het land had zien lopen terwijl ik een ommetje maakte := Ze woont zelf ook op een boerderij waar hekken naar het land standaard open staan zodat ze er zo op kunnen om te hooien etc. maar ook zij heeft mensen honden daarop uit zien laten. Lekker dan ook, hondendrollen in je hooipakken. Echt, ik werk graag met mensen en wil ook graag helpen als het moet, maar soms klap ik bijna stijl achterover als ik zie of hoor hoe sommige mensen doen.
-Rant ended :+ -
Laatst bijgewerkt door Merexa op 10-05-20 00:29, in het totaal 1 keer bewerkt

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 00:27

MyWishMax schreef:
Aan mijn buurman. Eigenlijk al jaren, maar de laatste tijd wordt het steeds erger. Ik zit nu beneden, omdat ik niet kan slapen doordat zijn muziek zo hard staat. Oude Nederlandse meezingers , dat is al erg genoeg, maar het gaat aan om 9 uur en eerst ging het uit tussen 10 en 11. Wel zo hard dat ik, omdat is dat ik extra geïsoleerd heb tussen ons in, mijn eigen radio of tv veel harder moet zetten. (Normaal op 15, zaterdagavond op 25) maar de laatste weken dus pas ergens tussen 12 uur en 1 uur.

Geen goede band en vanwege meerdere dingen wil ik hem niet rechtstreeks benaderen. Verhuurder zegt dat ik eerst zelf moet, daarna mediator en dan gaan zij pas wat doen. Dat ik me absoluut niet op me gemak voel om het zelf uit te praten boeit niet...

Hebben andere buren er geen last van? Anders gewoon politie bellen voor geluidsoverlast.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 00:31

Dat mijn voordeur net weer open stond. Er schijnen hier in het complex mensen te zijn die het leuk vinden om via de klapraampjes erboven met een haak te proberen of deuren op slot zijn. Ze doen verder niks, maar ik vind het met 2 honden in huis, waarvan 1 die net in Nederland is, niet zo'n fijn idee. Sowieso niet eigenlijk.
En ik vind het van de zotte dat ik dus eigenlijk 24/7 m'n deuren op slot moet doen of de ramen dicht met deze temperaturen (zon staat er in de namiddag vol op, dus die staat dan open zodat er frisse lucht in kan).

[edit] Oh en aan m'n familie. Ik heb sinds van de week dus een hondje erbij, en mijn andere hondje ging altijd mee overal naartoe (dus de nieuwe straks ook, dus allebei mee). Nou dat mocht dan wel, maar die nieuwe mocht dan niet op de bank liggen, maar de andere net als normaal wel. Ja, nee dat kan ik d'r echt gaan uitleggen ja terwijl ze thuis gewend is al om samen op de bank te liggen en ze juist volgt wat mijn andere hondje doet want daar heeft ze steun aan (straathondje uit Roemenië, dus dit is nogal een gekke wereld voor d'r nog). :roll:
Oftewel, honden blijven dus maar even thuis of iig niet binnen daar voorlopig.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 00:52

Allebei mijn bovenburen. Degene boven de woonkamer hebben kids die constant op de grond binnen. Degene boven slaapkamer maken nu nog steeds herrie door luid te praten op het balkon.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 09:07

Mandarijn schreef:
Dat mijn voordeur net weer open stond. Er schijnen hier in het complex mensen te zijn die het leuk vinden om via de klapraampjes erboven met een haak te proberen of deuren op slot zijn. Ze doen verder niks, maar ik vind het met 2 honden in huis, waarvan 1 die net in Nederland is, niet zo'n fijn idee. Sowieso niet eigenlijk.
En ik vind het van de zotte dat ik dus eigenlijk 24/7 m'n deuren op slot moet doen of de ramen dicht met deze temperaturen (zon staat er in de namiddag vol op, dus die staat dan open zodat er frisse lucht in kan).

[edit] Oh en aan m'n familie. Ik heb sinds van de week dus een hondje erbij, en mijn andere hondje ging altijd mee overal naartoe (dus de nieuwe straks ook, dus allebei mee). Nou dat mocht dan wel, maar die nieuwe mocht dan niet op de bank liggen, maar de andere net als normaal wel. Ja, nee dat kan ik d'r echt gaan uitleggen ja terwijl ze thuis gewend is al om samen op de bank te liggen en ze juist volgt wat mijn andere hondje doet want daar heeft ze steun aan (straathondje uit Roemenië, dus dit is nogal een gekke wereld voor d'r nog). :roll:
Oftewel, honden blijven dus maar even thuis of iig niet binnen daar voorlopig.

Je speciale beveiliging stangen dat je raam open kan blijven zonder dat ze binnen kunnen komen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-20 09:48

Dat ik maat 48 moest hebben voor een rijbroek van de EJ. Hallo :')

Normaal heb ik 40/42

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 10:18

xPabloBokt schreef:
Dat ik maat 48 moest hebben voor een rijbroek van de EJ. Hallo :')

Normaal heb ik 40/42

Daar had ik dus ook last van toen ik vorig jaar begon met rijden had een super mooie rijbroek maat 40 gekocht terug moeten sturen omdat die veeellll te klein was :') toen maar de rijlegging van EJ besteld en dat is mijn beste beslissing ooit heb vandeweek een 2de besteld en echt ik wil niks anders meer <3

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 10:28

Dat je blijkbaar geen Kobo luisterboeken kunt afspelen op een pc? Alleen op Android of iOS. Ik heb een gruwelijke hekel aan Amazon, maar als het zo moet, dan ga ik toch maar terug naar Audible -O-

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 12:18

Dat ik nog een jaar naar school moet terwijl ik gewoon wil gaan werken :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 12:22

Castilja schreef:
Dat ik nog een jaar naar school moet terwijl ik gewoon wil gaan werken :')

Ruilen? Ik wil best even een jaartje school ipv werken. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 12:33

Ik wil ook wel ruilen. Niet zo zeer omdat school leuk is, maar werken is ook niet ideaal als het niet je droombaan is hahahha

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 13:51

Het hoekhuis waar ik in woon zit naast een kinderdagverblijf. Je kan je dus voorstellen dat ik regelmatig kinderen vervelend hoor doen, maar gelukkig stoort het mij zelden.

Ik slaap op zolder en mijn raam heeft geen dubbele glazen dus ik hoor letterlijk *alles* van buiten. Zoals ik al zei, normaal heb ik daar totaal geen probleem mee.

Behalve vandaag, want de buren begonnen om 10 uur een boom om te zagen |o, terwijl ik lekker lag uit te slapen. En nu zit een kind bij het kinderdagverblijf al ruim 20 minuten lang te doen alsof hij een brandweerman is, inclusief de sirene.

Ik ga nu heel hard mijn muziek aanzette _O-

Edit: zelfs op standje "asociaal hard" hoor ik dat kind er nog steeds doorheen blèren. :') Ik moet huiswerk maken!!

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 14:26

Aan mezelf, dat gepieker en dat ik me weer druk maar om dingen hmet de Corona en de kappers die weer open gaan) die ik totaal niet in de hand heb pfff. Maar omdat ik het juist niet in de hand heb, is het piekeren nu extreem meer aanwezig dan normaal -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 14:42

Dat ik vanmorgen tijdens rommelen ineens verrekte van de pijn in mijn rug. Met dat ik al vanaf woensdag last heb van mijn nek. |o

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 15:16

Mensen die een openbaar Instagram account maken voor hun kind en dan alles wat op dat account gedaan wordt screenshotten en in hun eigen account delen. Ik volg dat account voor je kind met een reden niét, Saskia. Optyfen nou.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 15:30

Mensen die halverwege een gesprek een gesprek met iemand anders gaat starten. Alsin, dat ik antwoord en vervolgens halverwege mijn verhaal opeens over een heel ander onderwerp beginnen bij iemand anders.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 15:31

Sowieso mensen die elke scheet van hun kind op internet zetten. Ten eerste weet je niet welke viespeuken er meekijken met jouw gezellige openbare Instagram account en ten tweede bestaat er nog zoiets als privacy, ook voor kinderen (en ik zou zeggen, juist voor kinderen).

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 15:32

Foaly schreef:
Sowieso mensen die elke scheet van hun kind op internet zetten. Ten eerste weet je niet welke viespeuken er meekijken met jouw gezellige openbare Instagram account en ten tweede bestaat er nog zoiets als privacy, ook voor kinderen (en ik zou zeggen, juist voor kinderen).

Precies dit. Zo'n openbaar account krijg ik direct de kriebels van. Voelt voor mij beetje als je kind uithoeren. Alles taggen wat het kind aanheeft zodat een modemerk je kind op hun pagina zet. Bahhhh.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 15:35

Vind ik leuk <3 voel me enigzins aangesproken _O-

Dat Dinie Wakker mijn vriendschapsverzoek niet accepteert zit me dwars :')