Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinka schreef:Het klopt dat er alleen maar huizen met toevoeging zijn. Als ik het naar een post punt stuur moet ik volgens mij ook een adres invoeren. Ik ga vandaag nog even DHL proberen.
arabella2000 schreef:Hier iemand die een groot zwaar bureau met de fiets en fietsenaanhangetje wil komen ophalen
BlackClaw schreef:Ik heb woensdag betaald voor Shetlander tuig, contact liep via marktplaats en heb de betaling via een betaalverzoek vanuit de bank gedaan die ze via WhatsApp heeft verstuurd. Alles leek prima, maar na de betaling geen enkele reactie meer gehad... Gebeld, voicemail... Advertentie staat er ook nog gewoon op, niet op gereserveerd.. Ben ik ongeduldig of kan ik nog iets doen?
xSCWx schreef:BlackClaw schreef:Ik heb woensdag betaald voor Shetlander tuig, contact liep via marktplaats en heb de betaling via een betaalverzoek vanuit de bank gedaan die ze via WhatsApp heeft verstuurd. Alles leek prima, maar na de betaling geen enkele reactie meer gehad... Gebeld, voicemail... Advertentie staat er ook nog gewoon op, niet op gereserveerd.. Ben ik ongeduldig of kan ik nog iets doen?
Is er niks extra's van je bankrekening af? Daar zou ik bang voor zijn met een tikkie via whatsapp
BlackClaw schreef:Alles leek prima, maar na de betaling geen enkele reactie meer gehad... Gebeld, voicemail... Advertentie staat er ook nog gewoon op, niet op gereserveerd.. Ben ik ongeduldig of kan ik nog iets doen?
Daan13 schreef:BlackClaw schreef:Alles leek prima, maar na de betaling geen enkele reactie meer gehad... Gebeld, voicemail... Advertentie staat er ook nog gewoon op, niet op gereserveerd.. Ben ik ongeduldig of kan ik nog iets doen?
Ik zou dat ook spannend vinden.
Snap ook niet waarom mensen niet ff een berichtje sturen van " bedankt het geld is binnen en het gaat *noem maar een dag* naar het postkantoor"
Zoveel moeite is dat niet en neemt zoveel"angst, wantrouwen" weg.