[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 08:49

gatver gatver, de zou je toch onverdoofd willen castreren, kan dat ook hier in het luguber topic staan...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:07

Dat, maar dan houden ze nog steeds een paar kronkels in hun hersenen en bruikbare handen over... Dat castreren verandert helaas niets aan wat er in die kop omgaat.

_Penotti

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:09

Dat vraag ik me dan weer af eigenlijk.
Als je een paard castreert verdwijnt ook de lust, is dat bij een mens niet zo?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:16

_Penotti schreef:

Het steriliseren zoals hier de gewoonte is (doorknippen zaadleiders) dan verdwijnt de lust niet, omdat de hormonen wel nog gewoon aanwezig zijn.

Als je de ballen (en bijballen? ) weghaalt dan verdwijnen ook de hormonen en zou de lust op zich ook moeten verdwijnen.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:32

Mand schreef:
En mag best wat aardiger Onali, ik zeur niet, ik stel een vraag. Goeiemorgen.

Het was gister ook al gezegd en persoonlijk vind ik Varekaj dr reactie echt nog wel een toevoeging hebben.

Als het je niet interesseert lees je er gewoon overheen en of wacht je op nieuwe links of je gaat zoeken en plaatst zelf iets.

Wat maakt het uit als we, wachtend op, nieuw materiaal wat langer doorgaan op oud materiaal?

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:42

Duhelo schreef:
_Penotti schreef:

Het steriliseren zoals hier de gewoonte is (doorknippen zaadleiders) dan verdwijnt de lust niet, omdat de hormonen wel nog gewoon aanwezig zijn.

Als je de ballen (en bijballen? ) weghaalt dan verdwijnen ook de hormonen en zou de lust op zich ook moeten verdwijnen.

Nee uiteraard bedoel ik niet het steriliseren.
Luguber topic is hakkie takkie :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:44

Zoiets?

Afbeelding

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:52

Whahaha
Ja die!!

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 10:14

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 10:19

Natuurlijke selectie noemen ze dat toch? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 11:34

Afbeelding
Deze zag ik ooit bij mijn kinesist hangen aan de balie en ik vond 'm best wel grappig :))

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 12:28

Als het eenmaal los is voelt het heerlijk :+

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 12:51

_Penotti schreef:
https://www.ad.nl/buitenland/belgische- ... ~aed0ebe1/

Dit begrijp ik dus echt niet.
Van een hoge duikplank kan al mis gaan, laat staan van een hoge brug.
Van dat soort groepsdruk begrijp ik echt niets.

Ik zag het op vakantie ook,springen ze zo bij een gewoon een rivier in met rotsen op de bodem en sterke stroming. En niet echt diep.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 19:25

Shenavallie schreef:
Dat, maar dan houden ze nog steeds een paar kronkels in hun hersenen en bruikbare handen over... Dat castreren verandert helaas niets aan wat er in die kop omgaat.

Dit... ergens zou ik willen dat het wat meer bespreekbaar zou zijn zodat mensen hier ook hulp voor zouden durven zoeken en kunnen krijgen.

Het raakt mij heel erg dat ik gewoon al van 3 gevallen van kindermisbruik "weet", verhalen uit de eerste hand, met grote waarschijnlijkheid nog veel meer slachtoffers, dit is echt een serieus probleem.

Ik moest gelijk denken aan de film Hard Candy.
Spoiler:
Een meisje die met een man begint te chatten, met hem afspreekt, mee naar huis gaat om hem vervolgens te drogeren, te doen alsof ze hem castereert en uiteindelijk aanzet tot zelfmoord
.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 19:36

+:)+ echt een aanrader die film

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 19:58

corinep schreef:
Shenavallie schreef:

Dit... ergens zou ik willen dat het wat meer bespreekbaar zou zijn zodat mensen hier ook hulp voor zouden durven zoeken en kunnen krijgen.

Het probleem is dat die mensen het vaak zelf helemaal niet als probleem zien. Getuige ook de vele reacties van dat soort beesten dat zich hard maakt voor wettelijke legalisering. En hoe vaak diezelfde beesten blijven beweren dat die kleine kinderen het zelf graag willen of het fijn vinden... Echt ziek. En dan zijn er ook nog figuren die dit soort beesten het hand boven het hoofd houden door het goed te praten. Ik blijf erbij: bepaalde oudere strafmethoden zouden van mij juist weer terug mogen komen.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 20:37

Heb Evil Genius gezien op Netflix, is al eerder genoemd.

Spoiler:
Vond het wel wat shocking om de bom af ze zien gaan.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:17

Weet niet of het hier al besproken is maar er gaat een flimpje rond over tiktok waarbij een man zich zelf in een live door zijn hoofd schiet. En erna echt een flinke lap vlees hangt aan zijn hoofd. Behoorlijk luguber om te zien.
Staat inmiddels op meerdere sites online vreselijk

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:30

Dit is ook wel een bizar verhaal, over Robert Durst, die zijn vrouw, beste vriendin en buurman zou hebben vermoord. Net de verfilming over zijn leven gekeken, gespeeld door Ryan Gosling in de film All Good Things uit 2010.

https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Durst

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 22:32

biggirl schreef:
Weet niet of het hier al besproken is maar er gaat een flimpje rond over tiktok waarbij een man zich zelf in een live door zijn hoofd schiet. En erna echt een flinke lap vlees hangt aan zijn hoofd. Behoorlijk luguber om te zien.

Bbrrr die sla ik over

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 23:46

dat filmpje is sneu ook voor de hond

vind het grafisch nog meevallen maar dat komt denk omdat ik alles vind meevallen :') als je er niet tegen kan is t wel heftig wellicht, maar ik vind het niet vies!

Spoiler:
gewoon vers bloed, geen halve stukken hersenen oid

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 01:03

Shenavallie schreef:
corinep schreef:

Het probleem is dat die mensen het vaak zelf helemaal niet als probleem zien. Getuige ook de vele reacties van dat soort beesten dat zich hard maakt voor wettelijke legalisering. En hoe vaak diezelfde beesten blijven beweren dat die kleine kinderen het zelf graag willen of het fijn vinden... Echt ziek. En dan zijn er ook nog figuren die dit soort beesten het hand boven het hoofd houden door het goed te praten. Ik blijf erbij: bepaalde oudere strafmethoden zouden van mij juist weer terug mogen komen.

Ik denk dat die gedachtes voornamelijk komen omdat ze nergens met hun gevoelens terecht kunnen behalve op het darkweb, daar worden ze alleen maar gevoerd. Als ze er eerder over zouden durven praten, op andere plekken terecht kunnen komen zouden ze misschien nog hulp kunnen krijgen voor het "te laat" is.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:29

biggirl schreef:

En wie zet dat er dan op...?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 09:34

corinep schreef:
Shenavallie schreef:

Ik denk dat die gedachtes voornamelijk komen omdat ze nergens met hun gevoelens terecht kunnen behalve op het darkweb, daar worden ze alleen maar gevoerd. Als ze er eerder over zouden durven praten, op andere plekken terecht kunnen komen zouden ze misschien nog hulp kunnen krijgen voor het "te laat" is.

Gevoerd worden door hetzelfde soort gal zit zeker wat in, maar kun je ook zien als 'eindelijk erkenning'. Meestal of veelal worstelen dit soort wandelende nageboortes niet met hun gevoelens. Ja, alleen als er geen bevrediging is, dus blijven ze zoeken naar slachtoffers. Hoe verklaar je namelijk dit soort gedrag van vòòr het Internet-tijdperk? En getuige sommige links in dit topic naar dit soort engerds zijn er nog heel veel die juist alleen maar meer willen en het probleem totaal niet zien. Ik vind dit pas echt luguber, zoals die gedrochten denken. Daar is naar mijn mening maar één oplossing voor, alleen mag je die tegenwoordig niet meer hardop uitspreken.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 10:01

Shenavallie schreef:
biggirl schreef:

En wie zet dat er dan op...?

Howft er maar een te zijn die handig is denk ik.. eenmaal een filmpje op en internet kan hard gaan kwa kopieeen.