Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Penotti schreef:Dat vraag ik me dan weer af eigenlijk.
Als je een paard castreert verdwijnt ook de lust, is dat bij een mens niet zo?
Mand schreef:En mag best wat aardiger Onali, ik zeur niet, ik stel een vraag. Goeiemorgen.
Duhelo schreef:_Penotti schreef:Dat vraag ik me dan weer af eigenlijk.
Als je een paard castreert verdwijnt ook de lust, is dat bij een mens niet zo?
Het steriliseren zoals hier de gewoonte is (doorknippen zaadleiders) dan verdwijnt de lust niet, omdat de hormonen wel nog gewoon aanwezig zijn.
Als je de ballen (en bijballen? ) weghaalt dan verdwijnen ook de hormonen en zou de lust op zich ook moeten verdwijnen.
_Penotti schreef:https://www.ad.nl/buitenland/belgische- ... ~aed0ebe1/
Dit begrijp ik dus echt niet.
Van een hoge duikplank kan al mis gaan, laat staan van een hoge brug.
Van dat soort groepsdruk begrijp ik echt niets.
Shenavallie schreef:Dat, maar dan houden ze nog steeds een paar kronkels in hun hersenen en bruikbare handen over... Dat castreren verandert helaas niets aan wat er in die kop omgaat.
corinep schreef:Shenavallie schreef:Dat, maar dan houden ze nog steeds een paar kronkels in hun hersenen en bruikbare handen over... Dat castreren verandert helaas niets aan wat er in die kop omgaat.
Dit... ergens zou ik willen dat het wat meer bespreekbaar zou zijn zodat mensen hier ook hulp voor zouden durven zoeken en kunnen krijgen.
biggirl schreef:Weet niet of het hier al besproken is maar er gaat een flimpje rond over tiktok waarbij een man zich zelf in een live door zijn hoofd schiet. En erna echt een flinke lap vlees hangt aan zijn hoofd. Behoorlijk luguber om te zien.
Staat inmiddels op meerdere sites online vreselijk
Shenavallie schreef:corinep schreef:Dit... ergens zou ik willen dat het wat meer bespreekbaar zou zijn zodat mensen hier ook hulp voor zouden durven zoeken en kunnen krijgen.
Het probleem is dat die mensen het vaak zelf helemaal niet als probleem zien. Getuige ook de vele reacties van dat soort beesten dat zich hard maakt voor wettelijke legalisering. En hoe vaak diezelfde beesten blijven beweren dat die kleine kinderen het zelf graag willen of het fijn vinden... Echt ziek. En dan zijn er ook nog figuren die dit soort beesten het hand boven het hoofd houden door het goed te praten. Ik blijf erbij: bepaalde oudere strafmethoden zouden van mij juist weer terug mogen komen.
biggirl schreef:Weet niet of het hier al besproken is maar er gaat een flimpje rond over tiktok waarbij een man zich zelf in een live door zijn hoofd schiet. En erna echt een flinke lap vlees hangt aan zijn hoofd. Behoorlijk luguber om te zien.
corinep schreef:Shenavallie schreef:
Het probleem is dat die mensen het vaak zelf helemaal niet als probleem zien. Getuige ook de vele reacties van dat soort beesten dat zich hard maakt voor wettelijke legalisering. En hoe vaak diezelfde beesten blijven beweren dat die kleine kinderen het zelf graag willen of het fijn vinden... Echt ziek. En dan zijn er ook nog figuren die dit soort beesten het hand boven het hoofd houden door het goed te praten. Ik blijf erbij: bepaalde oudere strafmethoden zouden van mij juist weer terug mogen komen.
Ik denk dat die gedachtes voornamelijk komen omdat ze nergens met hun gevoelens terecht kunnen behalve op het darkweb, daar worden ze alleen maar gevoerd. Als ze er eerder over zouden durven praten, op andere plekken terecht kunnen komen zouden ze misschien nog hulp kunnen krijgen voor het "te laat" is.
Shenavallie schreef:biggirl schreef:Weet niet of het hier al besproken is maar er gaat een flimpje rond over tiktok waarbij een man zich zelf in een live door zijn hoofd schiet. En erna echt een flinke lap vlees hangt aan zijn hoofd. Behoorlijk luguber om te zien.
En wie zet dat er dan op...?