En ik vind borstvoeding ongemakkelijk om naar te kijken. Vooral als ik eet. Maar ben sowieso lastig met eten en heb wat smetvrees. Als iemand garnalen eet ofzo in mijn buurt word ik ook naar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Nou eininjo, je reageert wel erg heftig en zwaar op de hand. Ik wilde gewoon even lekker klagen zoals waar dit topic voor bedoeld is. Ik ben het zelf al weer vergeten.
elnienjo schreef:lor1_1984 schreef:Mijn partner heeft twee kinderen.
Volwassen, uit huis wonende kinderen gelukkig wel.
Dan maar hopen dat ze geen kleinkinderen willen produceren!!!
brokjes schreef:hi allemaal, zijn jullie partners ook bewust kinderloos? of hoe ga je ermee om als dat niet zo is?
brokjes schreef:hi allemaal, zijn jullie partners ook bewust kinderloos? of hoe ga je ermee om als dat niet zo is?
sanso schreef:Als ik vrijgezel en op jacht was dan zou ik ook geen partner willen met kinderen van een ander. Ook niet als ze ouder zijn.
Punt 1 omdat het dingen ingewikkeld maakt, punt 2 omdat hij ze dus op een bepaald punt wel gewild (en gemaakt) heeft punt 3 kleinkinderen en punt 4 omdat ik kinderen van een ander ook écht niet leuk vind (nee echt, ik kan geen een leuk kind van welke leeftijd dan ook opnoemen)
Daardoor weet ik dus bij voorbaat al dat ik ongelukkig zou worden en een relatie moet een aanvulling zijn geen beperking.
Ben er ook vrij zeker van dat mocht deze relatie die ik nu heb over gaan dat ik daarna single blijf. Fijne is dat ik daar gewoon met mijn partner over kan praten, we hebben echt een hele fijne, goede en vooral eerlijke relatie met weinig grenzen.
elnienjo schreef:Ik zocht ook altijd bewust kindvrije mannen. Mannen met kinderen bij een ander zijn ook een no go. Nu ik 50 ben zie ik ook de nadelen van kleinkinderen dus een man met volwassen kind is ook geen goed plan.
sanso schreef:Soms vraag ik mij af ervaren alle mensen dit in een relatie en of dit wel ‘gezond’ is (letterlijk nooit ruzie, altijd op 1 lijn etc etc) maar het is prima zo. En ik zou niet anders willen.
De topics op Bokt die ik soms voorbij zie komen, met relatietwijfels- of problemen breken mijn hart dan ook, verspilling van je kostbare tijd.