Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Swah, invullen voor een ander is soms niet heel handig.
karuna schreef:De meeste mannen maken zich er veel minder druk over dan de gemiddelde vrouw, een enkele eikel daargelaten dan. Weet wel dat veel niet zo gecharmeerd zijn van opgepompte overduidelijke nepborsten, Teveel makeup of heel erg mager.
F_Orumster schreef:Bambi, ik ben het eens met hierboven en ook wat Berdien zegt, leeftijd is een beetje een dooddoener. Als jij graag een relatie wilt dan staat leeftijd daar los van. Maar te graag een relatie willen is ook een valkuil voor jezelf, probeer daaruit te klimmen
Voor het eerst in tijden weer eens een (happ'n) date. Ik heb er een tijdje geen zin in gehad (tijdsinvestering) maar er verscheen steeds een man waarnaar ik toch wel nieuwsgierig ben. Ik ben ene beetje onzeker of ie niet te mooi voor me is en ik nu niet een kilootje te zwaar ben, maar een vriendin van me vond dat maar onzin

Ergens volgende week spreken we weer af. Ik zie hier wel een fwb-kandidiaat in
Opnieuw is mijn radar voor stoere mannen een beetje stuk en bleek dit ook geen stoere vent maar ik kan het er wel op
(op een of andere manier wil ik een stoere man na een ex met vrouwelijke karaktertrekken
).