Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EmptyWords

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 20:14

Klinkt indd erg goed berdien!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 20:18

Leuk toch. *\o/* Gewoon geen naam aan plakken en genieten van elkaar en wat komen gaat.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 20:24

Relaxed schreef:
Klinkt goed berdien! Zo heeft ie ook helemaal geen tijd meer om te daten :')

Haha dat ook ja :')

Oh ja, ik had ook inspraak in de nieuwe hoofdkussens voor op bed. En ik had bijna m'n fuchsiakleurige gordijnen gehad _O- _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 20:27

karuna schreef:
Swah, invullen voor een ander is soms niet heel handig. :n

En dan:

karuna schreef:
De meeste mannen maken zich er veel minder druk over dan de gemiddelde vrouw, een enkele eikel daargelaten dan. Weet wel dat veel niet zo gecharmeerd zijn van opgepompte overduidelijke nepborsten, Teveel makeup of heel erg mager.

Contradictie, heerlijk.

En gelukkig zijn er net zoveel mannen die op dun vallen als op dik, kleine petit fourtjes of dikke kwarktassen.

En het allerallerbelangrijkst is je eigen mening. Dus smeer lekker je kop in de foundation en gooi je lijf vol met fillers als JIJ er blij van wordt. Doe niks voor een ander en laat niks voor een ander. De ideale man neemt jou zoals je bent.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 20:30

Dat bedoel ik dus. Mannen vinden iemand die fijn is met zijn eigen lijf veel aantrkkelijker dan iemand die zich niet fijn voelt met zichzelf. En de omschrijvingen zijn een letterlijke opmerkingen van meerdere mannen. Het magere bedoelen ze niet geen borsten maar het modeltype maatje 32. De mannen die ik gesproken heb is er een die het wel ok vind. De rest heeft liever wat houvast :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 20:33

Nou en, dan kun je toch niet stellen dat dat de meeste zijn? Ik hou niet van fatshamen en ook niet van skinnyshamen. Dé man bestaat niet dus er is ook geen norm.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 21:47

Wat leuk zeg Berdien! Heerlijk!

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 21:54

Heerlijk Berdien! Just go with the flow!

Ja heb na 4 weken daten al een ruzie achter de rug gebaseerd op nivea (niet invullen voor een ander) maar hij houdt vol, knap hoor. :') Ik val niet op de verkeerde mannen, zelf gewoon bindings-/ verlatingsangst to the max. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 21:56

En even een potje ruzie maken is gezond hoor, klaart de lucht en zorgt voor prima seks.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 22:09

Ja op zich wel maar als je elkaar 4 weken kent is het wel heell snel haha. En zit nog a/d andere kant van NL ivm werk, morgen pas weer thuis & in de buurt.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 08:22

Leuk Berdien! Is je gegund :)

Hahahaha Swah, komt wel goed joh, gewoon van genieten :P

Ik zou dan bij heel veel mannen al afvallen (gezien mijn lijf dan) daar in de buurt Nicole :')

Bambi, schrijf het op en hang het aan de spiegel :)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 08:23

F_Orumster schreef:
Bambi, ik ben het eens met hierboven en ook wat Berdien zegt, leeftijd is een beetje een dooddoener. Als jij graag een relatie wilt dan staat leeftijd daar los van. Maar te graag een relatie willen is ook een valkuil voor jezelf, probeer daaruit te klimmen :)

Voor het eerst in tijden weer eens een (happ'n) date. Ik heb er een tijdje geen zin in gehad (tijdsinvestering) maar er verscheen steeds een man waarnaar ik toch wel nieuwsgierig ben. Ik ben ene beetje onzeker of ie niet te mooi voor me is en ik nu niet een kilootje te zwaar ben, maar een vriendin van me vond dat maar onzin :D

Jij bent knap! Niet klagen :P

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 09:00

Ah wel lief Gribaldi :)

De avond eindigde met zoenen dus die twijfels zijn wel weg ;) Ergens volgende week spreken we weer af. Ik zie hier wel een fwb-kandidiaat in :j Opnieuw is mijn radar voor stoere mannen een beetje stuk en bleek dit ook geen stoere vent maar ik kan het er wel op :+ (op een of andere manier wil ik een stoere man na een ex met vrouwelijke karaktertrekken :7 ).

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 09:10

Oohh leuk! Toffe avond dus.
Nohh té stoere mannen heb je ook niks aan hoor. Maar vrouwelijke karaktertrekken zijn idd weer het andere uiterste. :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 09:13

Wat verstaan jullie onder vrouwelijke trekjes? Ik heb nu meteen zo'n verwijfd beeld voor me :')

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 09:51

capopjekop schreef:
Wat verstaan jullie onder vrouwelijke trekjes? Ik heb nu meteen zo'n verwijfd beeld voor me :')

+1

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 09:54

In mij geval bedoel ik dan exen met heel veel (uiterlijke) onzekerheden en gezeur daarover (oké niet perse verwijfd, maar a la, jullie snappen misschien m'n punt....). Liever iemand die zich gewoon niet al te druk maakt over zaken, en lekker nuchter is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 09:57

Idd swah, onzeker gedrag bij mannen..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 09:59

En als ze te zelfverzekerd zijn, zijn ze wss te arrogant :+
Beetje onzekerheid hoort bij de mens vind ik.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:00

Oh ja hoor, een beetje zeker. Maar té onzeker is echt onaantrekkelijk. En dat kan een mens, man danwel vrouw ook alleen maar zelf aanpakken/oplossen.

Heb er ook eens 1 gehad die door z'n onzekerheid niks klaar speelde in bed.. pfff sorry maar dan ben ik er snel klaar mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:03

Een beetje idd ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:03

Nah het kan ook met wat hulp, als iemand niks klaarspeelt in bed is het lastig... maar door er dan gelijk "klaar" mee te zijn wordt hij wss nog onzekerder en tja dat stapelt zich op.
Ik snap jullie wel hoor maar ik denk dat onzekerheid gewoon bij het leven hoort en dat je dat echt wel samen kan aanpakken als je iemand echt leuk vind :)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:07

Heb dat toen ook niet als reden genoemd bij de break-up hoor. En nooit benadrukt. Het was het hele plaatje.

En zag op FB dat hij nu gaat trouwen dus een prima dekseltje gevonden. :) Hij wel. ;) :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:15

Hahaha alleen maar fijn voor hem toch, jammer voor jou dat jij geen dekseltje gevonden hebt maar agh _O-

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:19

Jaa, heel blij voor hem!

Nou ja mijn date is nog steeds een potentieel dekseltje in de dop, we'll see! Hij heeft gisteren m'n eerste hysterische bui overleefd haha. Dat bedoel ik dus, ik ben zelf al zo labiel, ik heb echt een nuchtere rationele vent nodig :') (ik werk eraan hoor, but it ain't simple!)!