Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Kom ik vandaag eerder thuis van mijn werk omdat er om 17 uur iemand mijn telefoon zou ophalen. Krijg ik een kwartier voor tijd, toen ik dus al onderweg was, een berichtje dat ie niet kan, want zijn werk loopt uit.. Of ie morgen niet om 17 uur kan. Aangegeven dat ie maar vanavond komt, omdat ik er nu al eerder voor ben weggegaan en dat niet nog een keer ga doen
SusanH schreef:Hoort dat bij het spel? Ik vind het asociaal. Vandaag helaas door trieste reden alle spullen van de pony op marktplaats gezet. Meeste amper gebruikt. En de prijzen die mensen durven te bieden terwijl de vraagprijs er duidelijk bij staat. Niet een paar euro er onder. Maar bijvoorbeeld 20 bieden euro terwijl onze vraagprijs 65 is. Ik snap dat niet. En dan gepikeerd zijn als wij er niet op in gaan. Als ik wil dat er geboden zou worden hadden we er wel teab bij gezet ipv een vraagprijs.
Annet_Dottie schreef:cobiie schreef:Annet, kan je met die nieuwe broek niet terug naar de winkel (als die idd net nieuw is) of (zelf) repareren als het probleem bij 1 naad is?
Direct reageren kan ik soms ook niet ondanks, maar binnen 1 dag wel en vindt dat ook redelijk logisch. Sommige verkopers zullen vaak wachten met reageren als ze bijna een deal hebben met een andere koper.
De scheur is niet te maken gezien hij bij de naad gescheurd is maar ook gelijk is gaan rafelen, zoals gezegd heb ik hem voor mijn opleiding gekocht dus 6 week geleden. Heb alleen geen bon meer dus is de vraag of ik er wat mee kan maar ga zeker nog even terug. Gelukkig heb ik na vandaag vakantie dan kan ik rustig op zoek naar een andere broek.
Direct reageren lukt mij ook niet altijd hoor dus ik zal de laatste zijn die binnen/na een dagje gaat zeggen ohh ze reageren niet, maar ben nu wel 3 dagen verder en de meeste berichten hebben ook de blauwe vinkjes waar mp tegenwoordig ook al mee werkt![]()
studiemiep schreef:Wat is de goedkoopste verzend manier naar een ophaal punt?
(mij lukt het maar niet om een label online te kopen bij ups/ (voorheen kiala) a 4.19
Wat zijn de andere alternatieven behalve dhl (5 euro)?