Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 20:41

Mijn mams slaat alles :)) Zeggen dat je een leuke man hebt ontmoet, inclusief naam en de volgende dag komt ze met informatie die ze op zijn Facebook heeft gevonden _O-

Alja

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 20:52

soms mis ik echt de *vind ik leuk* knop hier :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 21:30

Jeetje, ik vertel mijn ouders echt helemaal niks wat dat betreft :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 21:57

Tegen de tijd dat je weer gaat trouwen is vroeg genoeg toch :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 21:59

Ik trouw nooit weer :n

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:01

Ik vertel bijna alles. :D

Maar nu ook weer.. Zegt ze dat ze mijn oma morgen wel zal vertellen dat het uit is tussen mij en vorige date. Het is nooit aan geweest.. :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 09:02

Relaxed schreef:
Jeetje, ik vertel mijn ouders echt helemaal niks wat dat betreft :+

Ik ook niet.
Ze merken het vanzelf als ik een keer iemand meeneem en zeg: "Hoi, ik heb iemand meegenomen".
:+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 09:28

Haiii dames, mag ik mij ook melden? :+ Ik ben hopeloos in de liefde dus tjaaaaah :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 09:39

Is het zo erg dat een moeder iets leuk gaat vinden op fb dan?
Tis je moeder maar geen eng mens ofzo :') Ik snap dat niet zo :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 09:57

Wel als ze het bij je date gaat liken ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 10:01

Ja agh maak je moeder duidelijk dat je dat niet leuk vind en dan is het goed toch :Y)
Als je date dat niet tof vind zegt dat imo meer over de date. Snap dat het niet leuk is maar agh er zijn ergere dingen in de wereld. En iemand zei net in het topic iets met privacy op fb... nou sorry hoor maar als er iets niet privacy is dan is het, het internet wel. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 10:01

Mijn moeder had per ongeluk mijn vriend "gevolgd" op facebook toen ze hem voor het eerst opzocht. :') _O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 10:03

suikermeisje schreef:
Wel als ze het bij je date gaat liken ;)

Les 1) Nooit dingen vertellen totdat iets wat serieuzer wordt...
Les 2) Vergeet les 1 en zet zussen en moeder in voor extra stalk en search praktijken
Les 3) Herhaal les 1.... :+

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 12:17

Hahaha, ja ik vind het eigenlijk ook echt geen problem dat ze een beetje stalkt. Ik rol eens met mijn ogen en ga weer verder. Ik kan toch niks geheim houden voor haar _O- Mijn moeder weet dus echt alles wat er speelt over het algemeen. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 12:24

:wave: Winged

Leuke date van vorige week heeft me zonder iets te melden geblokkeerd. Lekker hufterig := En motormilitair heeft me gekoppeld aan een maatje van hem. Hij wil zelf ook nog wel met me afspreken, maar 'hij is niet bezitterig.' WTF :')
En iemand die zegt een open relatie te hebben, vriendin kan zijn libido niet aan dus daar zou ik dan voor zijn. Dude :')

Echt, ik trouw wel met de kat ofzo :+

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 12:32

Mijn moeder weet ook wel alles, maar toch als heb ik altijd wel mijn vraagtekens als ze reageert op dingen waar zij niets mee te maken heeft.

M'n "date" van 10 mnd heeft niets meer laten horen, heb mij 2 dagen rot gevoeld en daarna eigenlijk zo iets gehad van, joh het is wel goed zo.

Nu soort van met iemand die ik al wat langer ken, maar de situatie ligt iets gecompliceerder.
Hij is al langere tijd gek van mij alleen ik vond de situatie iets te moeilijk

Heeft er mee te maken dat onze families elkaar niet echt liggen zeg maar :j :') ( en dat is best zacht uitgedrukt )
en dan uitgerekend blijkt het nu zo super goed tussen ons te klikken :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 12:34

_O- Berdien :+

Ben je mooi klaar mee.... Ik zat te appen met een ambuchauffeur... Gaat hij voor z'n 20 jarige scharrel... :evaw: En ondertussen probeert hij mij aan al zn vrijgezelle vrienden te koppelen. How about no?

Thenexttry oh handig! Goed plan ook :))

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 12:55

Ziet iemand anders het gelijk als je hem gewoon liket ? Of is dat alleen bij super like ?

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:28

Haha winged. Nee niet echt , maar zo stom dat het dan zo loopt. Vooral omdat hij naar mijn familie nog wel mee valt. Maar wat ik allemaal over zijn ouders al niet eruit heb gegooid snap ik niet dat hij überhaupt nog zo gek op mij is

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:49

Thenexttry schreef:
Haha winged. Nee niet echt , maar zo stom dat het dan zo loopt. Vooral omdat hij naar mijn familie nog wel mee valt. Maar wat ik allemaal over zijn ouders al niet eruit heb gegooid snap ik niet dat hij überhaupt nog zo gek op mij is

_O- klinkt als een geweldig begin ook. Zo'n dramafamilie?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 13:49

annikeee19 schreef:
Ziet iemand anders het gelijk als je hem gewoon liket ? Of is dat alleen bij super like ?

Alleen superlike dacht ik. Maar superlikes zijn superscary als je het mij vraagt :=

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:28

Jildau schreef:
Hahaha sowieso! Kijken of er ergens in het archief nog foto's te vinden zijn met zijn ex, zoeken wie de broers/zussen/ouders zijn, kijken of er ook 'spontane' foto's zijn en of hij daar nog steeds knap is enzovoors. Uren kan ik me ermee vermaken. :')

Beetje jammer altijd dat hij dan over een familielid praat op de eerste date en je dan denkt: bedoel je Annie of Linda? :')

Wat mij betreft zeker een vervolgdate!

_/-\o_ :') Zo herkenbaar haha!

Ik vraag mij af of jongens dit andersom ook zullen doen? Wij vrouwen denken vaak van niet, maar op de één of andere manier heb ik toch het idee dat ze soms met vragen komen dat ik denk huh, dat had ik toch nog helemaal niet verteld? Hoe weet je dat :D

Hier binnenkort ook weer een date! Stond eigenlijk afgelopen vrijdag maar was zo grieperig met een erg charmante zeehondenblafhoest dat ik dacht, dit kan nooit goed gaan.
Ik heb qua jongens ook al zat slechte ervaringen gehad, dus durf ook niet verder te kijken dan gewoon gezellig 'een keer op date'

Die superlike vind ik ook maar een eng ding, ook al is de jongen is kwestie soms best leuk.. ik krijg er altijd een beetje een naar hopeloos gevoel van :o

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:29

Echt 100% dat ze dat doen hahah.
Pas nog iemand die me toevoegde en meteen begon te praten over alle foto's die ik op fb had staan :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:32

babli schreef:
Die superlike vind ik ook maar een eng ding, ook al is de jongen is kwestie soms best leuk.. ik krijg er altijd een beetje een naar hopeloos gevoel van :o

Dit inderdaad... :+

'te wanhopig, wil 30 kinderen en overmorgen trouwen' :+

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:49

Winged schreef:
babli schreef:

Dit inderdaad... :+

'te wanhopig, wil 30 kinderen en overmorgen trouwen' :+

Haha precies! Alleen had deze superlike jongen in kwestie al een dochtertje van 1,5 kwam ik na wat CSI onderzoek achter, op zaterdagochtend was ik ineens van de app en alles afgegooid en geblokkeerd, paar uur later kreeg ik een smsje ''ja sorry er ging wat mis ik voeg je zo weer op de whatsapp toe''

Even duidelijk gemaakt dat ik niet op dit soort onzin zit te wachten, en dat je telefoon geen nummers van whatsapp blokkeert maar niet verwijderd :+
Toen zei hij alleen 'oke, ik begrijp het' :')

Kreeg meer het idee alsof zijn ex de kinderen even kwam brengen, of nog beter gezegd dat het helemaal zijn ex niet is, maar gewoon zijn vriendin

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook nog niet zo op zit te wachten als een man al kinderen heeft, ik zou het contact er niet door verbreken maar zou wel even een klein 'dingetje' zijn. Aangezien ik zelf helemaal nog niet aan kinderen denk en überhaupt nog niet eens weet of ik het ooit wil. :)