Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoe_97 schreef:vrijdag anderhalf uur onderweg geweest om te belanden op 1 station van mijn beginstation af (normaal 7 minuten) om dan niet meer verder of niet meer terug te kunnen. waarop ik niet op een verplicht werkcollege geraakt ben en niet op stage :/ Vannochtend mijn2e trein afgeschaft en die van ene half uur later ook, waardoor ik op brussel noord vast zat, dan maar betaald voor ene vieze stinkende tram waar ik bijna ene uur heb in gezeten
EmmaK95 schreef:Meer mensen die met mij willen meeklagen over de vertraging tussen Utrecht en Nijmegen? Driekwartier staan blauwbekken en dan ben ik straks pas in Arnhem ipv Nijmegen.. vanuit daar maar weer verder kijken hoe ik thuiskom. Zat vanmorgen al om 7.15 uur in de trein en moet straks bij thuiskomst nog koken, hatelijke dag
Danielleeee_ schreef:Vanochtend een uur te laat op school, omdat de trein een kwartier vertraging hadIk moest van Almere Buiten naar Den Bosch. De trein had vertraging, waardoor ik de overstap op Almere Centrum niet zou halen. Het advies was omreizen via Diemen Zuid en daar met de metro naar Amstel. Dus ik dat doen, gaat alles mis
Meer vertraging, metro ingang op Diemen Zuid gesloten, omleiding die nergens op sloeg (ben een woonwijk ingestuurd), trein die niet reed en toen was ik een uur te laat
Eigenlijk kon ik er wel om lachen en gelukkig stelde de les niet veel voor.