Echt nulkommanul pompoen wat ik ruik! Ruik een dikke romige geur met wat kruiden, amandelen en een hintje zachtzoet. Misschien zelfs iets van ver ergens een scheutje mint. Damn, wat is-ie lekker

Echt totaal niet herfstig, juist heeeel erg cozy

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MariekeB schreef:Even twee dagen niet kunnen lezen en had flink wat bij te lezen
Jammer dat Molenhoek een pauze neemt , lees altijd graag haar stukjes, en zo te lezen denken we er allemaal zo over. Iemand die geen fouten maakt is niet menselijk.
Welkom San, Mooi sul heb je gekocht.
Zullen we onze meeting bij de 100poot uitbreiden met een lunch/high tea/ oid na het winkelen. Dan kunnen we elkaars aankopen bewonderen en nog gezellig wat kletsen over de geurtjes.
Is het een idee om er een apart meeting topic over te openen ?
Mijn YC nr 2, cococnut en beachflower staat op. Die poolt zo prachtig en ik vind me heerlijk ( maar ik ben gek op kokosook op die zomerse bodylotions met die geur )
Pumpkin soufle heb ik uit het verrassingspakket van WME, maar ik word er droog al misselijk van .... ga hem wel proberen hoor.
Mijn all time favorite is ook van WME ( warm and cozy) . Pas 1 blokje van , maar die ga ik bij bestellen als hij op is.
Komt daar nog een kaars van ?