Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wortelsussie schreef:Als het onweert hoor je vaak de donder erg goed. Hoe zit dat als je in het vliegtuig zit? Je zit hoger dus dichter bij maar hoor je de knal ook harder of juist niet?
gohya schreef:Piekosjj schreef:prematuur is gewoon een normaal Nederlands woord sinds.... altijd?
Ja voor in de medische wereld wel ja.Algemeen in de nederlandse taal zegt men Te vroeg en niet Prematuur.
MamaMiesje schreef:Ik vraag me af waarom vitamine B zo VER-SCHRIK-KE-LIJK stinktBah, wat een lucht! Vroegah "moest" ik het ook al eens slikken, vanwege een slechte huid, en nu was ik er ook weer aan begonnen maar dan met name voor mijn haar. Maar gatverdegatver; het ruikt (en smaak dus) nog steeds zo erg !!
amoj schreef:Ik ga morgen mn rijbewijs aanvragen voor de eerste keer.
Ik hoop dat ik m dan vrijdag op mag halen...
Helpt het als ik er morgenochtend vroeg sta of maakt dat niet uit? Is het dan eerder klaar of wordt alles zeg maar pas om 5 uur verwerkt oid?
Veulen84 schreef:Hier vroegen we ons vanavond af waar de uitspraak "the butler did it" vandaan komt. Het zit in heel veel boeken, films en series. Maar wie heeft dat ooit geïntroduceerd?
Erg trouwens, the butler did it tik ik zo neer. Maar geïntroduceerd heb ik 6 pogingen en google voor nodig.
Veulen84 schreef:Hier vroegen we ons vanavond af waar de uitspraak "the butler did it" vandaan komt. Het zit in heel veel boeken, films en series. Maar wie heeft dat ooit geïntroduceerd?
Erg trouwens, the butler did it tik ik zo neer. Maar geïntroduceerd heb ik 6 pogingen en google voor nodig.