DewiRox schreef:Resistance schreef:Jongens, wat doe je aan naar een derde date? Hij gaat me Den Haag laten zien enzo.
Warme kleding, het is koud buiten
Daarvoor heb ik hem toch?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
snorremans schreef:Hoi,
Ik kom even binnen vallen met een vraag: is er iemand in dit topic die een Air Force jas heeft? Zo ja, waar heb je die gekocht?
Ik ben aan het rondkijken voor eentje maar heb een aantal site's waar ik over twijfel en kan verder ook niet heel veel winkels vinden die deze jassen verkopen.
F_Orumster schreef:snorremans schreef:Hoi,
Ik kom even binnen vallen met een vraag: is er iemand in dit topic die een Air Force jas heeft? Zo ja, waar heb je die gekocht?
Ik ben aan het rondkijken voor eentje maar heb een aantal site's waar ik over twijfel en kan verder ook niet heel veel winkels vinden die deze jassen verkopen.
Die zoek ik ook. Bijenkorf schijnt ze te hebben en ook een winkel in amsterdam. Die verkocht ze niet zonder bontkraag dus ik ben nu ook op zoek. Kom steeds op winkelstraat.nl uit.
snorremans schreef:Ik kom uit friesland maar een dagje Den Haag is zo te plannen. Weet jij of ze daar een beetje 'voorraad' hebben in de zin van verschillende kleuren en maten op voorraad?
Meliaforever schreef:Weet iemand waar ik zo'n look a like tasje kan vinden? Hoeft er niet uit te zien als een neppe Chanel, maar ik zoek wel zo'n vorm.
[ [url=m/tKv9Ox.jpg]Afbeelding[/url] ]
Murloc schreef:Meliaforever schreef:Weet iemand waar ik zo'n look a like tasje kan vinden? Hoeft er niet uit te zien als een neppe Chanel, maar ik zoek wel zo'n vorm.
[ [url=m/tKv9Ox.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.comegetfashion.com/quilted- ... g-2-0.html