Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:11

Ik zit vanaf donderdagochtend 2 dagen in Londen :P
Mijn doel: werelds grootste schoenwinkel aan de binnenkant gaan bewonderen! en gaan kwijlen op de Louboutin's, Jimmy Choo, Chanel....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:13

Vandaag kwam mijn forever21 bestelling ook al binnen. *\o/* :')

xRoosss

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:37

Wauw, wij stel gelukkige mensen *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:48

xRoosss schreef:

*materialistische :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:50

Rebeccaa schreef:
xRoosss schreef:

*materialistische :*

goedgeklede :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:54

Verslaafde :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:54

Met een overvolle kast. :j

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:57

*economie helpende draaiend te houden <<)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:01

Mijn moeder werd vanmiddag nog 'boos'. Ik kwam thuis met mijn tas van de vila, dus toen was het al 'het is niet wat ik denk dat het is toch?'. Uhm ja mam, zal ik het laten zien? 'Je moet echt wel op gaan passen hoor De, het is echt een verslaving aan het worden zo. Je hebt echt al meer dan zat, af en toe schrik ik er wel eens van hoe makkelijk jij kleding koopt'. Hier was ik het uiteraard niet mee eens, ik geef nooit meer geld uit dat ik heb en zorg altijd dat er genoeg over is. Daarnaast doe ik ook zat andere 'leuke' dingen met mijn geld en spaar ik ook. Werk tenslotte hard. Maar mijn ouders vinden dat ik beter meer kan sparen, dan sparen en ook kleding kopen.

Maar later was het wel, 'Oh dat is leuk!'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:03

Ik spaar niet (alleen op de korte termijn of zo) en mijn vader vind het meer dan prima als ik kleding koop. Soms zegt ie alleen dat hij 'die broek of dat shirt' niet zo mooi vind, maar dat ik het zelf moet weten als ik er in rond wil lopen.

Eens in de zoveel tijd krijg ik een nieuwe broek van hem die wel 'fatsoenlijk' is. :*

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:46

Maar als je niet spaart, waar betaal je dan je studie van? En vakantie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:58

Ik spaar ook niet, zou ik beter wel doen. Of nouja, ik stort elke maand samen met vriend een bedrag op de gezamenlijke rekening voor de vaste onkosten, en wat daarvan overblijft is ons gezamenlijk "spaargeld" voor uitstapjes, dagjes weg etc. Staat toch al aardig bedragje op na een jaar :) Helaas gaat m'n persoonlijke spaarboek een heel stuk trager. eerlijk gezegd, die raakt veel sneller leeg...

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:01

Ik kan mij gelukkig ontzettend goed beheersen om niet geld van mijn spaarrekening op mijn gewone rekening te zetten als ik wel iets leuks zie, maar daar eigenlijk niet meer genoeg geld voor op mijn gewone rekening heb staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:01

Studie wordt volledig betaald voor me. Op korte termijn kan ik wel plannen, heb bijvoorbeeld een spaarrekening "concert" waar altijd 60 euro op staat (en waar ik nooit aan kom) en als ik iets wil, maak ik een extra kopje aan bij mijn spaarrekening en daar spaar ik dan op tot ik genoeg heb. Als ik echt iets wil, kan ik heel makkelijk sparen. Kan alleen niet sparen zonder doel haha

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 08:28

Ik ben echt een ramp met sparen. Maar ik heb nu 200 euro en 100 dollarvoor Amerika en wil daar nog zo'n honderd euro bij.
Ik heb wel een goed betaald baantje hoor. Die honderd euro werk ik maar twee zaterdagen voor, wat ik toch best netjes vind. :)
Probleem is dat ik alleen vanalles wil. :+
Nieuwe schoenen, nieuwe jas, over het algemeen nog kleding. Groot cadeau voor mijn moeder.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 08:47

Ik heb meerdere spaardoelen ghehe, rijbewijs gedeeltelijk terugbetalen (400 euro), nieuwe telefoon heb nu geen eens een smartphone en die werkt ook al niet goed meer. Zomervakantie etc. :=

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 09:11

Ik kan (gelukkig) wel sparen. Ik zorg dat er een max bedrag op mijn lopende rekening staat en de rest gaat naar mijn spaar rekening. Begin van de maand geef ik ook echt veel te veel uit, maar ik hoop dat ik dat kan minderen. :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 09:14

Ik sluit me aan bij De, vind de docs helemaal niks. Bij een ander nog wel leuk, maar niks voor mij.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:03

Ik spaar gelukkig ook flink. Vind het ook nodig omdat ik een eigen paard heb en een eigen auto. Heb gelukkig ook goed kunnen sparen toen ik nog fulltime werkte, nu als student ongeveer 300 euro in de maand (minimaal).

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:23

Ik vind docs ook niks, maar bij een ander staan ze vaak wel leuk het past alleen niet bij mij.

Ik heb gisteren ook weer geshopt, een rokje, shirtje en vestje *\o/*

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:01

Ik vind docs ook niks.. Gewoon totaal niet mijn type schoen. @CCCC, ik stuur je vanmiddag een PB met foto's van de shirtjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:06

Gelukkig maar, daarom zijn er ook zoveel verschillende kledingwinkels, zodat iedereen zijn eigen dingen kan dragen. Zou maar saai zijn als iedereen hetzelfde mooi vond! :D Ik vind laarzen echt niet mooi (enkellaarsjes nog wel) en zou die dan ook niet snel dragen, maar vind ze bij anderen (bijvoorbeeld die hoge laarzen die Roos laatst liet zien) wel heel mooi, alleen gewoon niet voor mezelf. Zo heeft iedereen wat. :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:15

Ik kan wel redelijk sparen. Vooral voor de zomervakantie en mn ruiterbewijs op dit moment. Maar kleren zijn ook leuk :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:25

Bij deze mijn nieuwe broek, blouse en basic shirt. Straks ga ik het dragen met mijn witte gympies, maar ik had nu koude voeten.
Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:54

Leuk, met die laarsjes erbij!