Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:10

HippoLogic schreef:
Leuke blogs van jullie allemaal. Ik hou ook wel van die tutorials over SEO. Heel leerzaam!

Thanks! :D

Tussenkopjes zijn goed voor de lezers, maar ook voor Google, dus lekker erin houden ;)

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:14

anoukkk.

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:49

oke.. wauw.. Ik moest 3 pagina's bijlezen. Maar ik heb het gedaan, ik heb bij iedereen op de blogs gereageerd anders moest ik hier zo'n grote quote bedoeling van maken, haha!
Ik ben gister naar de fashionweek in Amsterdam geweest en daar heb ik een verslag van gemaakt :-)
http://www.fajez.nl/fashion/mercedes-be ... mees-2015/

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:52

Leuke post EllisL. lijkt me ook iets heel engs zo'n wielerbaan, knap dat je dat zo in een keer durft.

Ik ga de naam van m'n blog veranderen :S ik ben erachter gekomen dat er een blog is met bijna dezelfde naam en zij heeft aangegeven dat ze het liever niet heeft (zij doet dit veel serieuzer en gaat zich ook inschrijven bij KVK, al weet ik niet goed wat dan veranderd/inhoud). Heeft er iemand een idee? Ik wil graag dat het duidelijk is dat het over hardlopen gaat. Dus ik ga maar eens brainstormen.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 21:01

Lastig om weer wat nieuws te verzinnen, ik vind dit juist zo'n sterke naam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 21:10

He dat is wel bagger. Maar beter een wat uniekere naam dan 2 bloggers met bijna dezelfde naam natuurlijk. Ik ben alleen heel slecht in namen verzinnen dus aan mij heb je geen donder. Die van mij is ook goed gejat ipv slecht verzonnen :')

Realiseer je in elk geval goed wat voor blog je wilt beheren en wat je publiek is en kies daar een passende naam bij. Ik had dat bij mijn eerste blog niet goed gedaan en toen ben ik na net een jaar met een nieuwe begonnen terwijl mijn oude nét goed begon te lopen. Dat is gewoon zonde.

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 21:16

Wil je je naam zelf ook veranderen? Want volgens mij ben je wettelijk niets verplicht hoor.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 22:33

Emmaa_ schreef:
Ik doe vandaag weer een boekje open over een heeeeele slechte gewoonte van mij, m'n rommeligheid. Ik ga de komende dagen mijn kamer opruimen en daar wil ik elke dag een klein stukje over bloggen met een foto van het proces. Ben heel benieuwd of het me gaat lukken, en ik denk dat bloggen wel een goede stok achter de deur is. Dus, vandaag online....

PROJECT ZWIJNENSTAL #1

Ínclusief voor-foto :D

Kruipt weer even uit de meelees hoek: wees gerust, je bent niet de enige die er zo'n bende van kan maken. Onze "was kamer" ziet er geregeld zo uit... Durf soms bijna de deur niet open te doen! En ik hoop niet dat ik je demotiveer, maar eens in de zoveel tijd ruim ik het helemaal keurig op, maar op een of andere manier lukt het gewoon niet om het ook opgeruimd te houden. Ondanks dat ik me letterlijk elke keer voorneem, dat we het deze keer toch echt netjes bij gaan houden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 22:34

Emmaa_ schreef:
Ik doe vandaag weer een boekje open over een heeeeele slechte gewoonte van mij, m'n rommeligheid. Ik ga de komende dagen mijn kamer opruimen en daar wil ik elke dag een klein stukje over bloggen met een foto van het proces. Ben heel benieuwd of het me gaat lukken, en ik denk dat bloggen wel een goede stok achter de deur is. Dus, vandaag online....

PROJECT ZWIJNENSTAL #1

Ínclusief voor-foto :D

OMG.... daar zou ik met liefde en plezier los willen gaan met mijn controlefreak eigenaardigheden :') :wow:

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 23:22

Ik kom er even tussen! Ik heb vandaag een artikel geplaatst over een hele leuke webshop die mij een paar producten heeft toegestuurd en een fijne kortingscode! Misschien vind iemand het leuk om dat artikel te lezen? :)
Born pretty store

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 23:46

Nou Mona, je mag mijn kamer ook wel onder handen nemen? O:)
Ik ruim inderdaad ook af en toe wel op, maar het opgeruimd houden wil gewoon niet lukken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 09:42

Ik ben over het algemeen redelijk netjes, maar onze waskamer (nou ja, waskamer... het is de zolder :') ) is altijd 1 grote puinhoop!
Maar dat komt meer omdat ik gewoon echt een mega hekel heb aan het opvouwen van de was :')

Wat leuk Fieke, ik had even helemaal gemist dat je een andere blog was begonnen.
Ik ga eens neuzen :D

Weer eentje met zo'n leuke naam :D
Tornado in a trailer park

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 09:55

Balen dat je je naam moet veranderen welshfan

Omg Emma, ik dacht dat ik erg was :') Succes met je project :D

Vandaag op Happy Life een post over Stress Less

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 09:58

Haha, ik ben altijd redelijk netjes. Tegenwoordig wel tenminste, twee jaar geleden was dat ook nog wel anders :D

Leuk stukje trouwens MariaMaaike! Ik moet soms inderdaad maar even die tips er bij pakken.

Kijken jullie trouwens Boer Zoekt Vrouw? Ik heb er vandaag een stukje over: Country Life for Everyone (Boer Zoekt Vrouw) :)

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:21

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:41

Welkom terug Fieke :D.

Klere, wat een zooi :=

Primark... Ik ben volgens mij echt de enige persoon die die winkel háát := Maar ook H&M, Mango en al die zooi passen hier niet zo bij mij :n. Koop overigens wel heel veel online, maar kleding nauwelijks.

Tranentrekkers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:43

Nee hoor Yv, ik ben nog nooit in de Primark geweest en wil dat graag zo houden!
En het is dat ik Barry M wilde, maar anders was ik nooit van mijn leven de River Island binnen gestapt... brrr... ik HAAT dat soort graaiwinkels.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:54

River Island... Vreselijk he _O- _O-
"Hoe kan dit winstgevend zijn" :')

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:11

Ik stuiter alle kanten op :#

Zometeen ga ik mijn pony verhuizen van oude naar nieuwe stal. Ben half jaar geleden bij mijn vriend in gaan wonen in Hengelo OV. Maar ponylief heb ik in Zutphen laten staan, was ruim half uur rijden en goed te doen (met verzorgstertje erbij). Maar nu toch gekozen om haar ook mee te nemen. Ze stond nu alleen 's ochtends 2 uurtjes in de paddock of de stapmolen, maar straks weer fulltime in de wei. Ook dat voegde kracht bij daad. Spannend :D Heb er zin in.
Laatst bijgewerkt door Murthul op 29-01-15 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Stipjes verwijderd ivm leesbaarheid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:13

Super fijn zeg!!!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:17

Waarom de puntjes? Onder je naam staat je woonplaats ook gewoon?
Maar spannend, veel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:19

Dat vroeg ik me ook al af...
Bovendien werken die puntjes toch niet als je het doet om een zoekmachine voor de gek te houden ;)

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:24

Tuurlijk maakt het qua woonplaats niet uit, maar als iemand in de zoekfunctie zoekt naar de naam van mijn pony, of iets in die richting gecombineerd met woonplaats ben ik zo te vinden in Huiskamertopics.

Staat inderdaad niet charmant, maar ik heb even geen andere keuze. Een paar jaar geleden heeft een van mijn collega's een paar berichten van mij uitgeprint en aan mijn baas laten lezen. Zij dacht dat het over haar ging, maar ging dus echt compleet over iemand anders (ging over hoe vermoeiend iemand was :+ het was niet eens iets ernstigs). Gelukkig was mijn baas zo'n redelijke vent dat zij de pisang was omdat ze mijn privéberichten na had gespeurd, maar het heeft me een HELE nare nasmaak gegeven. Vandaar dat ik alle namen + woonplaatsen tegenwoordig met puntjes decoreer.

Heb er ook een heel nieuw account aan over gehouden, wat was ik toen boos zeg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:29

Oh, vervelend is dat zeg!
Maar helaas werken die puntjes niet voor dit doel, de zoekmachine leest er gewoon overheen, dus met of zonder puntjes maakt totaal geen verschil.

Kun je beter de plaatsen gewoon weg halen ;)

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 11:31

Bedoel je de zoekmachine van Bokt of Google. Die van Bokt leest daar niet overheen toch??