Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bridgetF

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:30

hier gereageerd op een advertentie op bokt, helaas wel gelezen, maar nu een paar dagen verder te zijn nog steeds geen reactie. Als je wilt verkopen, dan kun je toch wel wat antwoorden geven. Dan praten we wel verder over hoe, wat en prijzen e.d.

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:36

De meneer die zijn pakket verstuurde naar me zonder prijsafspraak heeft nu al 6 dagen niet op de mail gereageerd. Dus ik heb de spullen al bijna een week maar weet nog steeds niet wat ik ervoor moet betalen....

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:38

:=

Je zou het er bijna bij laten zitten. :')

(Vroegtijdig kerstpakket?)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 12:29

Uiteindelijk heb je genoeg moeite gedaan hoor, ik zou daar niet tot in den eeuwigheid achteraan zitten.

Zucht... hier een rare via Facebook dierenmarkt. Mag dat ook?
Heb haar even in mijn vriendenlijst gezet want ik kon anders geen bericht sturen, en ze heeft een paar jonge katten weg te geven. Gelijk een berichtje gestuurd dat ik eventueel interesse had in een katertje, gevraagd waar ze woont en of ze de datum wanneer ze geboren zijn wilde sturen (stond alleen in "geboren in Mei" maar ik wilde de precieze datum weten).
Omdat ze tijdelijk in mijn vriendenlijst staat, kan ze mijn foto's zien. Krijg ik een berichtje terug: In Mei geboren, staat er bij. Waar woon jij dan? En die Fries van je, staat die bij Stal Pool? Is dat andere paard ook van jou?

Beetje verbaasd dat ze over de paarden begint, schrijf ik terug: Nee, fries staat niet bij pool. Ik wil de precieze geboortedatum weten zoals ik schreef, of weet je dat niet? Woon je in Lingen? Komen de katten buiten of zijn het binnenkatten?

Antwoord: Ja, in lingen. Kan het zijn dat je tegenover Stal Bockmeyer woont?

Zucht... ze zoekt maar een ander huis voor de kater, ik reageer niet meer, gooi haar weer uit de lijst en ga verder kijken voor een kat. Wat een interesse waar ik de paarden heb, waar ik woon, en waarom krijg ik niet gewoon antwoord op mijn kattenvragen?!? Sommige mensen...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 13:21

Hier iemand weer een paar outdoor laarzen opgehaald netjes op de afgesproken tijd.

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 13:31

Een beetje vreemd, het lijkt net alsof ze meer interesse in je paarden heeft dan om het katertje te plaatsen. Als het zou zijn dat ze wilde weten in wat voor omgeving het beestje terecht komt (eventueel) had ze dat wel op een andere manier gedaan en zeker andere vragen gesteld. Wordt een beetje te close zo.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 15:04

Ja, er klopt iets niet geloof ik. Zal ik nog even vermelden dat ik 5 grote, levensgevaarlijke honden rond heb lopen? Voor de zekerheid, ha ha ha!

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 16:22

Nou... dan mag katertje heeeelemaal niet meer komen :( ;)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 16:41

Ik wil dat katertje niet meer... en ik heb geen 5 honden :D Maar voor het geval ze zoveel van me wil weten om in te komen breken ofzo :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 16:42

ik wil jou ook op facebook GC :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 16:45

Dan moet je even een vriendenrequest sturen ;-)
Waarom, ga je me ook stalken? Jij weet toch al waar ik woon :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:54

Van 2 katten teveel naar een katertje te weinig :+

Raar inderdaad!
Op zich niet zo erg dat iemand een beetje aan de klets gaat, maar dan wel NA je vragen te beantwoorden :)*

Hier hopelijk van de week een paar kuikens ophalen via MP :)
En als het goed is krijg ik nog een mooie schaal opgestuurd die ik via MP gekocht heb.

Zit zelf nog met een Gauswheel dat ik maar niet kwijtraak -O-

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:37

bij mij loopt het in 1x paar dingen verkocht en 3 boeken via bol.com gaat goed zo.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:47

Slegte is er nog in België maar die geven je 5 euro voor een gloednieuw hardcover boek waar je zelf 30 voor betaald hebt...
Dus dan is bol mss toch winstgevender?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:50

Twijfel twijfel twijfel.

Ik wil een nieuw filter hebben voor mijn 250liter aquarium. Via zooplus een mooie gevonden, de tetratec ex1200. Kost daar iets meer dan €100,- bij andere webwinkels vind ik hem niet onder de €125,- en bij gewone winkels zelfs niet onder de €150,-.

Hij staat nu op marktplaats, in Rotterdam, helemaal nieuw in de doos, voor maar €55,-. En hoewel ik al wel gemaild heb of alle toebehoren er ook bij in zitten en waarom ze hem wegdoen, twijfel ik toch best wel. Als ik hem voor dat geld kan kopen spaar ik mezelf €50,- uit, wat best veel geld is. Aan de andere kant, waarom zou ze hem verkopen voor de helft of een derde van de nieuwprijs, als hij nog helemaal nieuw in de doos zit?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 13:53

Ik zou het antwoord even afwachten. Ik heb ook regelmatig nieuw spul te koop maar omdat je het echt niet verkocht krijgt als het maar 10 euro minder is dan de nieuwprijs moet je wel zakken.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:18

Laat ik eerlijk zijn, als ik iets zie op Marktplaats wat nieuw bijvoorbeeld 100 euro kost, en ze vragen er 'tweedehands nieuw' bijvoorbeeld 85 euro voor, dan denk ik ook: 'laat maar, ik koop het wel nieuw'. Het is vaak toch een beetje vuistregel dat je er tweedehands al bijna een derde af kan halen, als het niet meer is. Denk ook dat je uit moet gaan van de goedkoopste nieuwprijs, dat het in de winkel 150 euro kost is leuk maar als je het op internet voor 100 euro kan krijgen moet je denk ik vooral daarnaar kijken.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:22

Ik kan eventueel mijn dekens ruilen voor een andere deken..
Alleen de vraag hoe kun je het beste producten van elkaar omruilen als je niet dichtbij elkaar in de buurt woont? :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:30

Op laten sturen en T&T code door laten sturen en erbij vermelden dat je jouw deken opstuurt zodra je de andere binnen hebt/zodra je de T&T code hebt!

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:33

Oke, ik denk dat ik dat ga doen.. Anders weet ik ook niet wat de beste oplossing is?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:38

Als je zeker weet dat het binnen komt kan er niet zoveel mis meer gaan.. :)
En anders heb je het adres maar het is zo omslachtig om alsnog heen en weer te moeten rijden omdat blijkt dat het niet opgestuurd is..

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 14:40

Straks zit er wat anders in het pakket :+ haha!
Ik denk gewoon dat ik liever afspreek dat ik het pakket in huis heb en dan pas ga versturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:00

ivm boeken:de slegte neemt nog ontzettend weinig aan, ook gloednieuw spul niet. Want ook zij krijgen het amper verkocht, ze wilden een reeks van john grisham die ik dubbel had niet eens...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 15:02

Ik heb net een paar schoenen gekocht voor van de winter. Ben benieuwd!

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 17:36

knetterhard schreef:
Straks zit er wat anders in het pakket :+ haha!
Ik denk gewoon dat ik liever afspreek dat ik het pakket in huis heb en dan pas ga versturen.

Wat nou, als die ander dat ook wil???