Maar heeft Robben nog zoveel last van zijn blessure wat ie destijds toen opgelopen had?
En er zit vast wel een vervanger voor Robben op de bank neem ik aan, hoelaat moeten ze eigenlijk dan de woensdag 13 juni?
Ik hoop echt dat onze jongens de eerste poule goed door gaan komen en er niet meteen al eruit ligt, is ook zo zonde voor ons land die alles voor hen en het EK mooi versierd hebben whaha.
Maar al met al denk ik dat ze het wel pittig zullen krijgen tegen Duitsland, Portugal zullen ze vast wel met 1-0 van kunnen winnen als ze ff ook goed verdedigen..
Shiloh
Geplaatst: 03-06-12 13:28
Nee, daar heeft hij volgens mij geen last meer van XFiemoX.
Punt is alleen volgens mij dat de Portugezen niet echt de meest zachtaardige voetballers zijn...
We hebben trouwens ook niet de beste "trackrecord" als het aankomt op Portugal. Van de 10 wedstrijden in de geschiedenis tegen Portugal, hebben we er welgeteld 1 gewonnen, 6 verloren en 3 gelijk gespeeld.
Ik denk dat het Nederland wel moet lukken om 2e in de poule te staan. Ligt er ook maar net aan of de andere teams in vorm zijn en het spel is in de afgelopen wedstrijden wel weer heel erg gegroeid
XFiemoX
Geplaatst: 03-06-12 13:51
Shiloh aha oke .
En er staat me inderdaad nu jullie het er over hebben iets van bij dat die portugezen nogal hardnekkig zijn in het veld, maar geloof dat Duitsland daar ook wel een handje van heeft niet?
Hoe berekenen ze het eigenlijk wanneer en wie door zijn naar 2e ronde? Heb het van 2010 niet meer zo goed onthouden hoe het nou alweer werkelijk zat . Was het nou dat je moet winnen alle 3 de wedstrijden?
mag ik mij als nederlands elftal fan ook melden?? Voor de rest kijk ik geen voetbal alleen als oranje moet spelen. En natuurlijk WK en EK. Ik doe dit jaar ook weer mee met een poule via mijn vader, maar zal wel niks worden
Yonker
Geplaatst: 03-06-12 13:57
Liezzel schreef:
Nee het ligt eraan hoeveel je punten hebt.
Bij winst krijg je 2 punten bij gelijkspel beide ploegen 1 en bij verlies krijg je niks.