Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Absolem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:05

Gisteren mijn achterklep van mijn auto dan toch eindelijk vervangen . En nu doet het knopje op de achterklep zelf het niet en moet het via de sleutel _O- . Echt waaaaaarom .

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:12

Polarize, tegen nagelbijten: paardenbloem sap erop smeren helpt vast ook wel en is gratis en bijna jaarrond beschikbaar!

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:40

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:56

Ze zouden tussen 8.00 en 10.00 komen voor de kozijnen. Ik zat braaf klaar om 7.45. Alle meubels versleept.
Nog geen kozijnen mensen gezien.
Doei uitslaap ochtend..

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:59

Dat de benzineprijzen de pan uit stijgen. Lang leve de vrije markt economie en de beurzen. De hoge heren lachen hun billen bloot, en wij mogen krom liggen.

En mijn neus loopt leeg. Een verstopte neus is vervelend, maar dit haast nog meer.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:00

Werkzaamheden aan de woning vanaf 9 maart en duren 3 maanden. Verder geen tijdspad, niets. Maar de schutting moet wel open zijn en moet ruimte zijn. Ik wil weten wanneer. Wat moet ik precies weghalen. Maar no way dat ik 3 maanden lang alles open laat. Kom met een planning....

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:02

Dat de kinderopvang belde dat ze mijn neefje uit bed hebben laten vallen. Niet helemaal handig, dus daar zo mee naar de huisarts.

Mijn zwager die op ontploffen staat daardoor. Ik heb nu al medelijden met de medewerkers van de kinderopvang :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:45

Ik heb al een hekel aan maandag (vooral de ochtend).

Ik heb een hekel aan mensen die zelf zich niet houden aan tijden en mij dan gaan opjagen. Ik was op tijd laat mij met rust.

En die combinatie maakt mij geen zonnetje in huis. :7

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:05

Lieser schreef:
https://www.nu.nl/economie/6388373/cent ... grijk.html
Dit.
Eerst moesten consumenten toch vooral stoppen met contant geld en werden de geldautomaten opheven, en nu moet alles toch weer terug gedraaid worden -:(-

Ik zei het toen al dat het dom was volledig digitaal te gaan. Hopelijk blijven ze nu wat logischer nadenken. :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:41

Ik heb een bult spullen die op Marktplaats moeten maar ik heb zo ontzettend geen zin in Marktplaatsmensen #)
Laatst bijgewerkt door black_kelpie op Gisteren, 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:53

CupCakes_ schreef:
Dat de kinderopvang belde dat ze mijn neefje uit bed hebben laten vallen. Niet helemaal handig, dus daar zo mee naar de huisarts.

Mijn zwager die op ontploffen staat daardoor. Ik heb nu al medelijden met de medewerkers van de kinderopvang :Y)

Hoe oud is je neefje
Ik zou ook heel boos zijn eigenlijk.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:56

Mensen die bij de kassa hun spullen al op de band gaan leggen terwijl ik (degene voor hun) nog bezig is met mijn spullen op de bank leggen. Daar kan ik zo giftig om worden. Het is niet alsof het dan ineens sneller gaat of zo.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:04

Sanniejtjuh schreef:
Iemand geeft opbouwende kritiek. Mijn brein; zie je wat je dat weer slecht gedaan. En dat gevoel blijft nog uren hangen

Vreselijk, en heeeeeel herkenbaar!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:06

denisesilver schreef:
Mensen die bij de kassa hun spullen al op de band gaan leggen terwijl ik (degene voor hun) nog bezig is met mijn spullen op de bank leggen. Daar kan ik zo giftig om worden. Het is niet alsof het dan ineens sneller gaat of zo.

Oww Vreselijk!!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:07

Imaudy, nog geen jaar.
Ter controle wel naar de SEH geweest voor ct-scan. Gelukkig ziet alles er netjes uit.

Vanuit de opvang pakken ze het van hogerhand wel serieus op, alle directeuren en regio managers waren inmiddels naar de vestiging gegaan voor onderzoek.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:51

Ik ben weer een uur van mijn tijd (op mijn vrije dag ook nog eens) aan het verrampeneren door voor het werk een webinar te volgen. Welke in redelijk matig Engels gegeven wordt en tot nu toe heb ik nog geen idee wat ik zou moeten doen als de boel 16 maart live gaat.

Ik wil naar buiten, paardrijden en de tuin in

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:04

Het geld vliegt eruit deze maand :=.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:24

CupCakes_ schreef:
Imaudy, nog geen jaar.
Ter controle wel naar de SEH geweest voor ct-scan. Gelukkig ziet alles er netjes uit.

Vanuit de opvang pakken ze het van hogerhand wel serieus op, alle directeuren en regio managers waren inmiddels naar de vestiging gegaan voor onderzoek.

Goed dat het zo serieus genomen wordt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:16

Oeps offerte van een matras van 1800 euro.

Maar vannacht weer slecht geslapen. -O-

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:02

Dat ik morgen na ruim 3 maanden geopereerd zou worden (spoedlijst) en dat ik zojuist gebeld ben dat de operatie niet door gaat in verband met een spoedgeval.
Alles geregeld in verband met de kleine van bijna 2.
Daarnaast heeft mijn vriend een longontsteking . Wordt dus sowieso een uitdaging om alles geregeld te krijgen

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:04

CupCakes_ schreef:
Imaudy, nog geen jaar.

Jeetje wat schrikken zeg!!
Het is mijn schoonmoeder laatst overkomen met haar andere kleindochter... Die schoot ineens omhoog met een draai...ja toen was ze dr kwijt...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:04

Ik ga vanavond weer naar het theater. Dit keer niet alleen.

Maar als de zaal weer ontruimd moet worden dan ligt het echt aan mij en ga ik nooit meer. _O-

Vind het daarom extra spannend. :=

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:08

CupCakes_ schreef:
Imaudy, nog geen jaar.

Wat ontzettend vervelend. Wel positief dat het zo groots wordt opgepakt. Ik heb ook in de kinderopvang gewerkt. Dit was altijd mijn grootste nachtmerrie. Terwijl het mij thuis ook is gebeurt.

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:35

Wescha schreef:
Dat ik morgen na ruim 3 maanden geopereerd zou worden (spoedlijst) en dat ik zojuist gebeld ben dat de operatie niet door gaat in verband met een spoedgeval.
Alles geregeld in verband met de kleine van bijna 2.
Daarnaast heeft mijn vriend een longontsteking . Wordt dus sowieso een uitdaging om alles geregeld te krijgen

Jeetje, dat is ontzettend ruk! Hopelijk heb je snel een nieuwe datum en lukt het om alles rond te krijgen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:57

Er liep een paard tegen mij aan, dat deed geen zeer maar wel dat ik viel en de klap op heb gevangen met mijn nek.

Gelukkig viel ik in een bult met zacht zand en sprong het paard daarna van mij weg.

Gelijk weer even een reminder ( sorry voor de liefhebbers) maar een hekel heb aan paarden die gelijk zo zenuwachtig reageren. Je merkt duidelijk dat er gevoerd wordt in de groep.