. Echt waaaaaarom . Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Echt waaaaaarom .
Lieser schreef:https://www.nu.nl/economie/6388373/cent ... grijk.html
Dit.
Eerst moesten consumenten toch vooral stoppen met contant geld en werden de geldautomaten opheven, en nu moet alles toch weer terug gedraaid worden
CupCakes_ schreef:Dat de kinderopvang belde dat ze mijn neefje uit bed hebben laten vallen. Niet helemaal handig, dus daar zo mee naar de huisarts.
Mijn zwager die op ontploffen staat daardoor. Ik heb nu al medelijden met de medewerkers van de kinderopvang
. CupCakes_ schreef:Imaudy, nog geen jaar.
Ter controle wel naar de SEH geweest voor ct-scan. Gelukkig ziet alles er netjes uit.
Vanuit de opvang pakken ze het van hogerhand wel serieus op, alle directeuren en regio managers waren inmiddels naar de vestiging gegaan voor onderzoek.
CupCakes_ schreef:Imaudy, nog geen jaar.
Ter controle wel naar de SEH geweest voor ct-scan. Gelukkig ziet alles er netjes uit.
Vanuit de opvang pakken ze het van hogerhand wel serieus op, alle directeuren en regio managers waren inmiddels naar de vestiging gegaan voor onderzoek.
CupCakes_ schreef:Imaudy, nog geen jaar.
Wescha schreef:Dat ik morgen na ruim 3 maanden geopereerd zou worden (spoedlijst) en dat ik zojuist gebeld ben dat de operatie niet door gaat in verband met een spoedgeval.
Alles geregeld in verband met de kleine van bijna 2.
Daarnaast heeft mijn vriend een longontsteking . Wordt dus sowieso een uitdaging om alles geregeld te krijgen