Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 18:21

Dat mijn ouders af en toe vergeten dat ik medische oliebol heb ipv aanstelleritis.

Idee om een huttentocht te gaan doen van de zomer, met het hele gezin.
Wil ik al jaren maar als m'n broer het oppert is het ineens een fantastisch idee.
Ik vind het al spannend met m'n reuma lijf, met veel geluk (en pijnstillers en doorbijten) is het misschien te doen. Mits we een route doen met niet teveel gekke dingen als klimmen en klauteren en een beetje een degelijke slaapplek hebben ipv met 10 man op een groot matras.

Nee, ik zit in de slachtoffer rol zegt m'n moeder letterlijk.
Oke bedankt.
Dagje ruilen?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 18:32

Ik erger me aan de onderburen, een gezin. Er is van de week geprobeerd in te breken bij een buurman, gelukkig niet gelukt om binnen te komen. Blijkbaar is er vorig jaar bij een andere buurman ook een poging geweest. (Ik woon hier sinds
3 maanden)

Nu kom ik thuis van boodschappen doen en staat de poort naar de garages open. Normaal is deze afgesloten. Je kan ook de deur dichtdoen, maar niet op slot, dan lijkt hij dicht. Maar nee, hij stond wagenwijd open. Via deze poort kan je ook via de achteringang het appartementencomplex binnen. Ook deze deur stond wagenwijd open. Hoe maak je het inbrekers gemakkelijk?!

Sowieso moet de poort altijd op slot blijven, want je kan makkelijk via de regenpijp en daarna de brandtrap naar boven om in te breken. Jaar je kan natuurlijk ook gewoon een grote neonpijl neerzetten en een bird met inbrekers welkom. 8)7 |o

Ik deed alles dicht en op slot, komt buurvrouw eraan: laat maar open, mijn kinderen komen zo van school. Dan geef die kinderen een sleutel of blijf zelf beneden hij de poort wachten. Zij weet dat er een poging tot inbraak is geweest van het weekend! Ben je dan echt dom of... Dus ik zeg dat ik het zekere voor het onzekere neem, ik wil geen poging tot inbraak of erger in mijn huis.. Als ze weten dat ze zo supergemakkelijk binnen kunnen komen... Of doe op zijn minst de deur dicht zodat het lijkt alsof ie op slot is. Helaas werk ik overdag, kan dus niet controleren of ze alles weer open laat staan, maar mooi dat mijn slaapkamerraam potdicht gaat en ik extra haken op de deur laat maken.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 18:35

Bellatrix schreef:
Het wordt 18 graden, dat vind ik te warm voor een winterjas. Ik heb een tussenjas aan.

Ik heb het gedaan met een bodywarmer met teddybeer inhoud,
vanmorgen had ik het zo warm dat ik hem uit had gedaan.
En na de pauze had hem pas na de lunch weer aangetrokken.

Last van mijn rechter arm na een dag werken op de ZB.
De boer zei nog van jij gaat niet meer helpen achter want we moeten je heel houden,
waarom laat je mij dan ook met stenen sjouwen en gooien in een bak?

Heb nu weer tintelingen en een zere schouder/boven arm. Word wat morgen.. -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 20:33

Ik heb het idee dat sinds de laatste update van android het toetsenbord iets anders is geworden? Qua afmetingen ofzo? Ik kan werkelijk amper nog een woord in 1x goed typen. :7

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 20:39

Captain schreef:
Ik heb het idee dat sinds de laatste update van android het toetsenbord iets anders is geworden? Qua afmetingen ofzo? Ik kan werkelijk amper nog een woord in 1x goed typen. :7

Ik heb nergens last van.

Ergernis is wel vanavond dat ik bepaalde dingen kwijt ben op mijn kamer.

1e heb ik al gevonden, en die geeft meteen weer leven aan mijn JBL boxje.

Alleen dat andere is nergens te vinden, ligt altijd rond mijn laptop of ergens er naast.

Nergens te vinden... -O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 20:46

Captain schreef:

Ja, en ik kan ook niet meer vinden hoe hij je woorden kan corrigeren zeg maar. Stom.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 20:51

Captain schreef:

Mijn god, ik dacht dat ik typtyfus had, is het gewoon Android.

Klootzakken.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 20:52

ik geloof dat ik vorige week inderdaad een pop-up zag dat de toetsenbord afmetingen veranderd waren. Ik zag alleen zelf geen verschil.

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 21:09

Oke ligt het dus toch niet aan mij. :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 21:10

Ik heb vanavond de update gehad, maar heb nog niet het idee dat er iets veranderd is. Typen gaat ook nog prima.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 21:34

Vergeten quinoa te halen bij mijn mini-appie run na de kapper, en morgen wordt het zeikweer, dus dan ga ik niet voor een pakje quinoa heen -O-

Groningen morgen gaat ook niet door, maar dat heeft meer te maken met dat we de openingstijden van de winkel waarvoor we specifiek naar Groningen kwamen verkeerd hadden, dus dat uitje is verplaatst naar vrijdag wanneer die winkel *wel* open is :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 21:39

Ik heb m’n plant verwaarloosd en als wraak maakte hij een nieuw blad en nu past hij nergens meer.

Dus ik heb een kale plek naast mijn TV kast en een enorme thuisloze plant. :+

DGM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 21:42

Weer migraine (bijna dagelijks de laatste weken), een afspraak afzeggen en dan een reactie krijgen dat ik beloofd had te komen.
Joh.. sorry dat ik chronische migraine heb _-:(

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 23:15

Was ik er net aan gewend dat Trivago eindelijk dat wandelende kunstgebit uit hun reclame hadden gehaald. Komt ie weer voorbij!
Gebruiken ze ze nu doorelkaar??!!

Die vriendenloterij reclame met dat zangclubje komt me ook mn neus uit. Elk reclameblok komt ie wel voorbij op elke zender.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 00:40

DGM schreef:
Weer migraine (bijna dagelijks de laatste weken), een afspraak afzeggen en dan een reactie krijgen dat ik beloofd had te komen.

:(:)
Al eens mee naar de huisarts geweest? Ik heb nu bètablokkers 80mg 1x daags en naproxen als het er toch doorheen komt, en het werkt als een tiet.

Gefeliciteerd met je verjaardag, Marlinde!

Ik moet echt nodig gaan slapen :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 01:03

Nog steeds wakker.

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 01:39

Nog steeds wakker… pijn stress en morgen gewoon weer werken

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 02:06

Heerlijk om 23.30u naar bed gegaan, werd om 1.30u wakker omdat ik naar de wc moest.

Alleen sindsdien aan het malen, en ergens heel boos.

Ik woon nog thuis, en mijn vader heeft een tijdje geleden aan mijn bureau gezeten.
En ik zat op een andere stoel, en hij vroeg bij bepaalde dingen of ie het weg mocht gooien.

Alleen nu vermoed ik dat ie een schriftje wat belangrijk is/was (lees: wachtwoorden) weg gegooid heeft.

Ik kan dat hele schriftje niet meer vinden, het lag altijd ergens vlakbij de laptop.

En hij vroeg nog moet je dit echt bewaren? En dat was de voorkant van het schriftje, en heb ja gezegd.
Heb alleen nu het voorkant nog maar de rest niet.

Heb hem nog niks gevraagd omdat ik hem eerst moet vinden voor dat ik losbarst..

Heb gisteravond al half mijn kamer op zn kop gezet om hem te vinden.

Nergens ligt ie....

Arghh!

DGM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 05:48

denisesilver schreef:
DGM schreef:

:(:)
Al eens mee naar de huisarts geweest? Ik heb nu bètablokkers 80mg 1x daags en naproxen als het er toch doorheen komt, en het werkt als een tiet.

Gefeliciteerd met je verjaardag, Marlinde!

Ik moet echt nodig gaan slapen :+

Ja ik heb helaas al heel veel geprobeerd (bloeddrukverlagers, antidepressiva, anti eleptica en heb nu botox). Het is zo stom dat bij mij alle middelen zo’n 1 jaar werken en dan komt het er doorheen. Ik ben heel gevoelig voor bijwerkingen dus vaak is een hogere dosering niet te doen.
Ik loop trouwens bij The migraine clinic :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 06:56

Wederom PostNL. Vorige week pakketje besteld (pakketkluis, want zelfs recente ervaringen bleken opnieuw verkeerd bezorgd), bleef elke dag op 'onderweg' staan. Op PostNL zelf kwam de melding dat er vertraging was. Paar dagen later stond het nog steeds op 'onderweg'. Contact gehad met het verkopende bedrijf en die gaf aan dat het nog in het distributiecentrum(!) van PostNL lag. Ze zouden het opnieuw sturen, maar ik heb aangegeven dat ik het weekend nog wilde afwachten, omdat er een melding was dat het zaterdag zéker bezorgd zou worden en uiterlijk om 22.00 uur (de winkel sluit om 21.00 uur, dus dat was al een gekke melding). Gisteren kreeg ik ineens een melding van PostNL dat ik het pakketje niet heb opgehaald en dat het naar een afhaalpunt gestuurd zou worden(????). Weer contact gehad met het verkopende bedrijf, die er ook niets meer van snapte. Ze hebben gisteren een nieuwe verzendpoging gedaan, opnieuw naar een pakketkluis. Ben benieuwd...

Gefeliciteerd, MarlindeRooz! Y)(^)

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 07:23

cissy schreef:
Was ik er net aan gewend dat Trivago eindelijk dat wandelende kunstgebit uit hun reclame hadden gehaald. Komt ie weer voorbij!
Gebruiken ze ze nu doorelkaar??!!

Ja, dat viel mij ook op. De andere twee 'acteurs' zijn wel hetzelfde gebleven, gek genoeg :o?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 07:24

Ik vind het maar een stomme reclame. :=

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 07:28

DuoPenotti schreef:
Zo moe, wil rijden, iets in huis doen, iets.
Maar pfff kost zoveel energie.
De meeste dagen kan me erbij neerleggen. Vandaag niet.

Ik dacht het al dat het een voorbode voor migraine zou zijn. En helaas ook zo. Halve nacht weer wakker gelegen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 07:29

DP, weer je ava gewijzigd?? >;)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-25 07:32

Gefeliciteerd Marlinde :)

Weer geen schilder, gisteren ook al niet..
Wanneer zullen ze echt beginnen??