-
M'n pa: "ja die katten schieten er altijd mee uit" gek hè als je de deur open laat staan sukkel.
Dus nu loopt de zwarte kat buiten en die zag z'n kans en is meteen de hort op. Heeel fijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siggislief schreef:Moe, hoofdpijn en meer pijn in de schouder/elleboog en een tinteling in de duim..
Maakt niet uit hoe ik mijn arm hou, gestrekt/gebogen...tis en blijft vervelend en vooral de tinteling.
Telpeva schreef:Siggislief schreef:Moe, hoofdpijn en meer pijn in de schouder/elleboog en een tinteling in de duim..
Maakt niet uit hoe ik mijn arm hou, gestrekt/gebogen...tis en blijft vervelend en vooral de tinteling.
Tegen de tintelingen is denk ik de neutrale houding het uitgangspunt, dus niet (over)strekken, en ook niet te ver door buigen. Idem voor je pols en voor je duim. Overmatig strekken of expres ver buigen kan juist extra irritatie geven aan de zenuw die al geïrriteerd is, waardoor de pijn juist niet minder wordt maar wellicht juist erger.
Voor mij helpt het als ik bijvoorbeeld op de bank zit, om dan de aangedane arm te laten rusten op een been of op de armleuning. Je zou nog kunnen proberen of je hand houding hierin verschil maakt, bij mij helpt het ook als ik met de pink kant op de ondergrond rust en de duim kant naar boven, dus een hand houding alsof je teugels heel losjes beet houdt. Dat is de neutrale pols positie.
Sterkte ermee
Hutcherson schreef:Morgen trouwen... Maar we zijn zo gruwelijk moe en gaar van afgelopen week een veel te grote to do list afwerken. Elke avond tot half 11/11 uur door breekt wel een beetje op. We hebben er niet echt naartoe kunnen leven. Hopelijk morgen een fijne dag met onze getuigen en nog meer duimen dat de paarden braaf zijn tijdens de shoot
Femke_Tweety schreef:Ik ken een paar honden die het fantastisch vinden om pleepapier te slopen.
Ik kan er wel om lachen, liever dat dan de meubels opvreten, de prullenbak overhoop halen of binnen pissen![]()
Mijn vorige, zeer brave extreem correcte 'deed nooit wat fout'-hondje (in tegenstelling tot de huidige overigens) vond wc papier geweldig.
En balonnen laten knappen, dat ook.
Zebrastreep schreef:Ik heb na mijn vakantie besloten dat de groepsapp van werk op stil staat. Aangezien ik vind dat als functies boven mij dat ook doen. Ik ben dus tegenwoordig niet meer bereikbaar op dagen dat ik vrij ben.
Vind mijn moeder dat vreemd![]()
Tja ik snap dat de cliënten niet zonder zorg kunnen maar ik hoef er niet steeds meer voor op te draaien.
Dan bellen ze maar, maar goed functies boven mij zetten hun telefoon helemaal uit. Ik kan nog eventueel gebeld worden.
maralyn schreef:Fijne dag hutchterson.
Ik ben vorige week getrouwd.
En mijn moeder heeft ons niet eens gefeliciteerd.
Ze was uitgenodigd, kon niet. Maar ook niet even feliciteren ofzo