Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 21:36

Papier? >;) tuurlijk gaat dat mis

-
M'n pa: "ja die katten schieten er altijd mee uit" gek hè als je de deur open laat staan sukkel.
Dus nu loopt de zwarte kat buiten en die zag z'n kans en is meteen de hort op. Heeel fijn.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 21:44

Ik moet nog douchen maar heb geen zin

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 21:49

Siggislief schreef:
Moe, hoofdpijn en meer pijn in de schouder/elleboog en een tinteling in de duim..
Maakt niet uit hoe ik mijn arm hou, gestrekt/gebogen...tis en blijft vervelend en vooral de tinteling.

Tegen de tintelingen is denk ik de neutrale houding het uitgangspunt, dus niet (over)strekken, en ook niet te ver door buigen. Idem voor je pols en voor je duim. Overmatig strekken of expres ver buigen kan juist extra irritatie geven aan de zenuw die al geïrriteerd is, waardoor de pijn juist niet minder wordt maar wellicht juist erger.

Voor mij helpt het als ik bijvoorbeeld op de bank zit, om dan de aangedane arm te laten rusten op een been of op de armleuning. Je zou nog kunnen proberen of je hand houding hierin verschil maakt, bij mij helpt het ook als ik met de pink kant op de ondergrond rust en de duim kant naar boven, dus een hand houding alsof je teugels heel losjes beet houdt. Dat is de neutrale pols positie.

Sterkte ermee :knuffel:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 22:10

Lig ik in bed (eindelijk). Gaat mn buurman boren??? :+

Om 22:10?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 22:31

Telpeva schreef:
Siggislief schreef:
Moe, hoofdpijn en meer pijn in de schouder/elleboog en een tinteling in de duim..
Maakt niet uit hoe ik mijn arm hou, gestrekt/gebogen...tis en blijft vervelend en vooral de tinteling.

Tegen de tintelingen is denk ik de neutrale houding het uitgangspunt, dus niet (over)strekken, en ook niet te ver door buigen. Idem voor je pols en voor je duim. Overmatig strekken of expres ver buigen kan juist extra irritatie geven aan de zenuw die al geïrriteerd is, waardoor de pijn juist niet minder wordt maar wellicht juist erger.

Voor mij helpt het als ik bijvoorbeeld op de bank zit, om dan de aangedane arm te laten rusten op een been of op de armleuning. Je zou nog kunnen proberen of je hand houding hierin verschil maakt, bij mij helpt het ook als ik met de pink kant op de ondergrond rust en de duim kant naar boven, dus een hand houding alsof je teugels heel losjes beet houdt. Dat is de neutrale pols positie.

Sterkte ermee :knuffel:

De tinteling komt vanuit mijn schouder heeft de fysio verteld
en de pees in de schouder is geïrriteerd/ontstoken.
(Word 1 x per week behandeld, en als het mijn schouder niet is dan
is het mijn achillespees wel aan de beurt)

Zelfs in rust is de schouder/elleboog gevoelig/pijnlijk en de tinteling loopt
vanuit mijn hand vaak ook nog door naar de onderarm.

En heb het ook al een aantal maanden last van, helaas. :(

Dank je wel.

Das wel een hele rot tijd, MarlindeRooz
Hij heeft de hele dag de tijd gehad lijkt mij.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 22:50

Ik heb na mijn vakantie besloten dat de groepsapp van werk op stil staat. Aangezien ik vind dat als functies boven mij dat ook doen. Ik ben dus tegenwoordig niet meer bereikbaar op dagen dat ik vrij ben.

Vind mijn moeder dat vreemd :+

Tja ik snap dat de cliënten niet zonder zorg kunnen maar ik hoef er niet steeds meer voor op te draaien.

Dan bellen ze maar, maar goed functies boven mij zetten hun telefoon helemaal uit. Ik kan nog eventueel gebeld worden.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 23:58

Morgen trouwen... Maar we zijn zo gruwelijk moe en gaar van afgelopen week een veel te grote to do list afwerken. Elke avond tot half 11/11 uur door breekt wel een beetje op. We hebben er niet echt naartoe kunnen leven. Hopelijk morgen een fijne dag met onze getuigen en nog meer duimen dat de paarden braaf zijn tijdens de shoot

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 00:02

Hutcherson schreef:
Morgen trouwen... Maar we zijn zo gruwelijk moe en gaar van afgelopen week een veel te grote to do list afwerken. Elke avond tot half 11/11 uur door breekt wel een beetje op. We hebben er niet echt naartoe kunnen leven. Hopelijk morgen een fijne dag met onze getuigen en nog meer duimen dat de paarden braaf zijn tijdens de shoot

Ik denk als het eenmaal zo ver is dat je de vermoeidheid helemaal vergeet en Je een hele leuke dag gaat hebben.

Geniet ervan! Het weer zit in ieder geval enorm mee.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 00:13

We gaan enorm ons best doen om ultiem te genieten. Het weer is zeker fantastisch, daar ben ik echt heel blij mee. Instorten doen we later wel :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 06:01

Femke_Tweety schreef:
Ik ken een paar honden die het fantastisch vinden om pleepapier te slopen.

Ik kan er wel om lachen, liever dat dan de meubels opvreten, de prullenbak overhoop halen of binnen pissen :')

Mijn vorige, zeer brave extreem correcte 'deed nooit wat fout'-hondje (in tegenstelling tot de huidige overigens :') ) vond wc papier geweldig.
En balonnen laten knappen, dat ook.

Mijne is ook gek op wc papier en rollen slopen. De lege rollen krijgt hij ook altijd. Ken ook veel meer honden die dat leuk vinden :')

Heb wel mijn voorraad anders moeten opslaan. Jarenlang stond het gewoon in een mand, tot hij daar dus nieuwr rollen uit jatte. :+

Blaasontsteking kan idd alsnog, persen is daarvoor geen vereiste. Mijn hond had als pup Blaasontsteking, maar was s nachts een stuk droger ook. Alleen als hij wakker was plaste hij ineens weer telkens in huis. Was nog wel een gedoe met de da want de assistente was nogal bijdehand met 'het is een pup, die plassen vaak'. Sorry, controleer het gewoon want ik geef aan dat dit niet normaal is voor deze pup... Was nog flinke Blaasontsteking ook, vond dat echt slecht van de assistente en vraag me dan vooral af hoeveel honden met echte klachten en problemen afgeketst zijn door zo iemand. Gewoon normale doordeweekse dag, spreekuur dus waarom niet gewoon afspraak plannen.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 06:52

Zebrastreep schreef:
Ik heb na mijn vakantie besloten dat de groepsapp van werk op stil staat. Aangezien ik vind dat als functies boven mij dat ook doen. Ik ben dus tegenwoordig niet meer bereikbaar op dagen dat ik vrij ben.

Vind mijn moeder dat vreemd :+

Tja ik snap dat de cliënten niet zonder zorg kunnen maar ik hoef er niet steeds meer voor op te draaien.

Dan bellen ze maar, maar goed functies boven mij zetten hun telefoon helemaal uit. Ik kan nog eventueel gebeld worden.

Dat vind ik echt goed van je!
Ik heb het zelf ook gedaan en geeft op vrije dagen rust en inderdaad, je bent niet de enige.:)

@ Hutcherson heel veel plezier vandaag!

Hier de ergenis dat ik twee dingen te gelijk moet plannen maar niet helemaal goed gaat en 1 start daarvan morgen al. Ik haat plannen!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 06:55

Op vrije dagen hoef je niet eens bereikbaar te zijn voor het werk Zebrastreep. Check de CAO daar maar eens op.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 07:09

Veel plezier en een fijne dag vandaag Hutcherson!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 07:14

Hutcherson hele fijne dag vandaag!

Zebrastreep niks aantrekken van wat je moeder vindt in dit geval. Het is juist goed dat je voor jezelf kiest. Op je vrije dagen ben je vrij en de appjes lees je wel weer als je aan het werk bent.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 07:27

Net zo’n erge hoofdpijnaanval gehad dat ik bijna flauwviel. -O-

Ook goedemorgen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 07:33

Hele fijne dag Hutcherson!!

Ik heb een hele leuke outfit, maar eigenlijk moeten mijn hoge laarzen en bruine leren jas erbij aan om het "af" te maken
Laten die nu net op mijn ouders hun kamer liggen, en mijn ouders hebben vrij en liggen nog op bed. En ik moet met een kwartiertje weg. Aangezien mijn ouders nog wel eens willen vieren dat het ochtend is :+ ga ik ook niet even binnen lopen en die dingen pakken :')

Stomme ergernis, outfit is ook wel leuk met mijn normale schoenen en jas, maar ik hou er zo van om hele outfits te dragen. 5 jaar lang niet echt gedaan omdat ik bij de AH gewoon een uniform had, en nu dat ik naar school ga kan ik elke dag wat leuks aan

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 07:41

Heel veel succes & plezier vandaag, Hutcherson :D
Geniet er van!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 07:55

Veel plezier, Hutcherson!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 07:55

Fijne dag vandaag Hutcherson ^&+
Geniet er van
En wat een prachtig weer hebben jullie erbij.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 07:58

Fijne dag Hutcherson!

Ik erger mij aan de hoge luchtvochtigheid, zowel buiten als binnen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 07:58

Laarzen gevonden en maar een ander leren jack gepakt :') wel balen, ik heb een gaaf bruin vintage leren jack en die wou ik aan, maar die moet nog echt uit de doos net najaarskleding komen, en die hebben we met het mooie weer nog steeds op zolder staan

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 08:21

Fijne dag hutchterson.

Ik ben vorige week getrouwd.

En mijn moeder heeft ons niet eens gefeliciteerd.

Ze was uitgenodigd, kon niet. Maar ook niet even feliciteren ofzo

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 08:34

Whut?! Dat is echt niet lief. Van mijn kant alsnog gefeliciteerd met jullie huwelijk :)F

Hutchterson, gefeliciteerd ^&+ een hele mooie dag gewenst!

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 08:39

Hutchison (en man) gefeliciteerd met jullie huwelijk. En ook Maralyn gefeliciteerd met je huwelijk.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 08:43

maralyn schreef:
Fijne dag hutchterson.

Ik ben vorige week getrouwd.

En mijn moeder heeft ons niet eens gefeliciteerd.

Ze was uitgenodigd, kon niet. Maar ook niet even feliciteren ofzo

Oei, die is naar. Is dat ‘normaal’ bij jullie?
Maar alsnog van harte met jullie huwelijk!

Hutcherson: jullie een hele mooie dag vandaag! ^&+