Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TessaxQuincy schreef:Knallende hoofdpijn, want geen parecetamol genomen gisteravond.
En verschrikkelijke jeuk in m'n keel.Iemand daar tips voor toevallig? Heb het al 3 dagen en het is zooo naar.
Schuur_ schreef:Ik ga rustig weg als die draait maar als hij bijna klaar is wacht ik zodat ik de was kan ophangen. Als ik dan savonds terug kom van het werk kan ik meteen de gedroogde was opruimen en is het hele wasgebeuren klaar. Anders kan ik pas savonds ophangen en de volgende dag pas opruimen.
Als je de machine niet opent kan het geen kwaad om de was een paar uur klaar in de machine te laten trouwens. Mijn machine heeft ook een stand dat die elke paar minuten de gedane was een keer omgooit maar die gebruik ik nooit
Ik ben veranderd van werk en hierdoor moet ik nu ook mijn droomauto afgeven en voor het eerst in mijn leven een eigen auto kopen. Ik heb er dit weekend eentje online gezien en ben gisteren langs de garage gereden maar hij stond er niet. Dadelijk bellen en hopen dat hij er nog is!
Ik vind het doodeng om zelf een auto te kopen en alles te moeten regelen. Voorlopig kom ik op inschrijving/wegenbelasting en verzekering uit maar vergeet ik niet iets dat ik in orde moet hebben?
fotolijstje schreef:Had gedroomd dat mijn wekker ging, dus wakker geworden om mijn wekker uit te zetten..![]()
En ik moet douchen alleen mijn zus zit onder de douche dus ik zeg van joh ik moet ook nog douchen, zegt dat kreng ja is jouw probleem
Mellow schreef:Alles electrisch kan fikken natuurlijk, zeker bij ontwerkfouten zoals wat jij beschrijft. Probleem met drogers specifiek is echter dat ze stof verzamelen in de achterkant, en waar men de stoffilter netjes leegt halen ze niet de achterplaat eraf om daaronder schoon te makem. En dat stof is dus bijzonder flambaar. Het was altijd de nummer 1 oorzaak van huisbranden. Dus daarom staat die appart.Ook een wasmachine kan in de brand vliegen hoor.
Hier zelf mee gemaakt. Gelukkig was ik nog thuis en door de stekker er uit te halen was ik op tijd maar er kwam al aardig wat rook uit.
Nu bleek dit type wasmachine wel vaker problemen te geven.
Tancreda4 schreef:M'n werk. Hebben ze bovenop weer een of andere deadline bedacht voor aankomende vrijdag, en mogen waarschijnlijk mijn collega en ik weer alles uit onze handen laten vallen om dat te gaan regelen (gaat niet om ons dossier, die bewuste collega is op vakantie. Waarom zetten ze de deadline dan niet gewoon op volgende week vrijdag, zodat de bewuste collega die overal van af weet het zelf kan doen?
fotolijstje schreef:Had gedroomd dat mijn wekker ging, dus wakker geworden om mijn wekker uit te zetten..
Shirley schreef:Verdorie...je voelt je dan zo schuldig, hè?
Kan de beste overkomen!![]()
Hopelijk valt alles mee!