Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 23:22

Sterkte DP, wat was hij jong

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 23:24

fleurtjeuh schreef:
Zebrastreep schreef:
Nog 1 dag werken , nog 1 dag werken , nog 1 dag werken :=

Heeft iemand nog wat motivatie voor mij?

Woooohoooo you can do it!!!
Go go go! *\%/*
Ga ervoor, nog even knallen! *\%/* *\%/*

Het is gelukt! Heb nog wel even enorm lopen knallen de energie is nu wel op :')

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 23:44

mensen met honden die in de bosjes gaan staan wachten tot je paard zich de klere schrikt euh tot je er voorbij bent met koets zijn altijd wel een kleine ergenis. Maar vandaag iemand die het toch wel tot het maximale uitvoerde: situatie een pad langs een camping met rechts een slootje en links stapels boomstammen. Normaal gaan we hier altijd langzaam maar vandaag was het pad leeg, en we waren de hele rit al lekker vlot aan het rijden met 2 koetsen. Dus we gaan in galop, pad leek geheel leeg over de volle 2-3km die je vooruit kunt kijken.
Komen we in de buurt van de houtstapels zie ik ineens een zwart ding op het pad. Formaat knuffel of kraai.
Dus ik brul 'draven! wat is dat?!' De voorste koets ging gelukkig wel in draf maar toch nog met flink tempo voorbij. Ik was de achterste en terwijl ik dichterbij kom zie ik wat het is: een inimini chihuahua max 15cm van grond tot oren. riem hangt er los aan. Dus ik maan mijn paard tot stap terwijl ik speur naar een baasje.
Tot ik ineens een dame op haar knietjes in het gras achter zo'n boomstapel zie zitten. Ik schrok me helemaal de pl.... Hondje ging helemaal uit zijn dak. Mijn paard gaf er gelukkig niets om en stapte rustig verder.

Echt mensen we proberen echt rekening te houden met wandelaars maar als je jezelf verstopt dan houd het wel op hoor.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 00:42

Dat van dat hondje was niet handig, maar ik snap best dat mensen in de bosjes gaan staan. Paard kan opzij springen en dan sta je maar beter in de bosjes :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 01:41

Ik ben nog wakker , maakt ook niet uit heb vakantie maar ik vindt het een beetje spannend om helemaal alleen in dit huis te gaan slapen. Ik wil mijn hondje bij mij in bed :')

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 01:44

Hier ook wakker. Maar hier is juist de vakantie voorbij. Dus morgen weer schoolroutine voor 3 kids... wil dan niet moe en chaggie zijn maar kan gewoon niet slapen

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 02:11

Wakker en er gaat ergens een alarm…

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 03:56

Dikke ogen van het janken gisteravond om paardje. Lekker naar werk met dikke jankogen en heeeeeeel weinig zin. Wel even fijn om onder de mensen te zijn. Denk ik. Of zo.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 05:19

Ik heb een heerlijke week vakantie gehad maar de terugvlucht was toch een partijtje een communicatie debacle van de reisorganisatie! In ons hotel zaten meerdere mensen en gezinnen op dezelfde vlucht. We waren lekker ontspannen onze tijd aan het uitzitten rond het zwembad. Een uur voor de shuttle service naar de luchthaven kregen sommigen wel en sommigen geen bericht van de tour operator dat de vlucht vertraagd was. Een van de mensen met dezelfde vlucht heeft daarop de touroperator gebeld en de boodschap was vooral de shuttle service nemen want bij hen was geen vertraging bekend. 5 minuten voor de shuttle service zagen wij dat de vlucht 3 uur later werd verwacht op Schiphol dus wij en een ander gezin besloten lekker bij het zwembad te blijven en zelf een taxi te regelen. De rest bleef bij het telefonisch advies. Lang verhaal kort; onze vlucht zou oorspronkelijk rond 18.00 uur vertrekken. Op de schipholsite konden we berekenen dat het rond 21.30 zou zijn en uiteindelijk vertrok het toestel na 22.30 lokale tijd. Nu hadden wij mazzel want uiteindelijk hebben wij naast de oorspronkelijke vertraging en extra kosten 'maar' een uur extra hoeven wachten. Maar door de slechte communicatie hebben heel veel mensen, voornamelijk gezinnen, van 15.15 tot 22.30 op de luchthaven rondgespookt. Wat niet nodig was geweest want na wat verder onderzoek bleek dat de heenvlucht naar onze bestemming die ons weer retour terug zou vliegen in de ochtend al gecancelled was >;). En mijn ergernis door een ergernis is dat ik pas om 2.30 thuis was (ipv 21.00 uur) en nu nog zo wakker ben :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 07:05

Flying_Angel schreef:
Mensen die ongeveer 95k/m rijden op de tweede baan van links en ik dus 5 banen moet opschuiven om in te halen. Je zou er bijna gewoon rechts langs gaan.

Dat doen ze hier met 70-80k/m (op een weg van 100) gaan rijden en van de 3 banen in het midden blijven rijden.
Ik ga niet speciaal voor hem 2 banen naar links en dan weer terug.. Ik rij er gewoon voorbij.

Bij zulke momenten gaan echt mijn nekharen omhoog staan.

Te weinig geslapen, denk dat het 01.00u was uiteindelijk... 8)7
Maar ben daar voor nog gaan slapen, maar werd wakker in een slaapwandel moment. :x

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-23 07:07

Dat ik de laatste tijd elke keer vlak voor wakker worden droom dat ik te laat kom bij waar ik moet zijn. Hele laatste uur slaap naar de piep..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 07:26

Een mug vannacht op mijn slaapkamer.

Langzaam rijden op de middelste baan is inderdaad erg irritant. Ik ga er gewoon rechts voorbij.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 07:34

Voor alle rechts-inhalers (ik ben er ook eentje): het is wettelijk niet toegestaan, dus als degene die links van je zit ineens naar rechts komt en schade aan je auto maakt, gaat je verzekering moeilijk doen en mogelijk aan jou niets uitbetalen.

Maar irritant zijn die linkshangers wel.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 07:35

Ik ben blij als alle werkzaamheden op en rondom het eiland eindelijk weer eens klaar zijn. :Y)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 07:48

Bijzonder realistisch gedroomd dat mijn zoon overleden was. Ff m’n telefoon gecheckt of ik
Niet 40 gemiste oproepen heb. Brrrrr.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 07:51

prompter schreef:
Voor alle rechts-inhalers (ik ben er ook eentje): het is wettelijk niet toegestaan, dus als degene die links van je zit ineens naar rechts komt en schade aan je auto maakt, gaat je verzekering moeilijk doen en mogelijk aan jou niets uitbetalen.

Ik haal dus alleen rechts is als er minimaal 1 baan tussen zit (als iemand al zo rijdt is het risico ook groter dat hij verder ook geen vaardigheden heeft) en geloof me er zijn helaas genoeg auto’s waarbij ik er ook dan rechts voorbij rij.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 07:55

prompter schreef:

Ja, dat weet ik. Maar ik ga niet de hele weg achter een 95km/u rijder die zijn verkeersregels niet kent, plakken :=.

Het is ook niet dat ik het dagelijks doe, gelukkig.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 08:08

Ik weet het ook dat je niet rechts er langs mag, ik rij soms dan ook iets langzamer
dan de persoon links maar dan rij ik wel helemaal rechts.
(Om dan de mensen die de weg op moeten voor te laten gaan of er af te laten gaan)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 08:09

Overigens is links plakken ook niet toegestaan :7.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 08:54

DP: sterkte nog. Wat is hij jong overleden :knuffel:

Ik rij niet rechts langs links-plakkers. Maar deed wel wanneer er 3 banen waren, waarvan meest rechts leeg, midden een 'plakker' en links niks dat ik dan van volledig rechts naar links ging om in te halen en weer volledig terug naar rechts :+ vaak was de hint dan ook wel duidelijk :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 08:54

Mijn lichaam voelt aan alsof ik van de trap ben gegooid.
Mijn keel, alsof ik een zaag heb opgegeten.
En mijn oog, alsof ik geslagen ben.
Mijn oor trouwens ook.

Nee. Geen vechtpartij.
Alhoewel...
Een keelontsteking voelt ook aan als een vechtpartij.

En ik moet de dokter bellen. Niet alleen van mijn man. Ook van mijn dokter. :')

Heulemoal kloat mit.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 09:48

Jankbuien en vraag mij af of het wel de goede beslissing gaat zijn.

Aan de andere kant mis het blije dat met zijn blinde kop over de moestuin rende en ik 10 grijze haren erbij kreeg.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 09:52

Goed voor een dier zorgen betekent ook dat je weet wanneer het tijd is om afscheid te nemen. Je hebt hem nog een paar fijne maanden gegeven Marcella, dat maakt de beslissing misschien wat makkelijker :(:)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 10:00

Marcella een dier laten inslapen is enorm rot.
Went nooit. Sterkte.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 10:21

Sterkte marcella.
Ik denk dat op zo'n moment het hoofd het even over moet nemen in beslissen, niet het hart.
Wat ze missen kan eigenlijk niet, maar helaas is het soms niet anders :knuffel: