Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 10:27

saskiaojan schreef:
Sneeuw :brr:

Dit, en het blijft ook nog liggen :brr:

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 10:27

De kat die bleef mauwen vanochtend. En normaal betekent dat 'ik heb honger' maar nu bleek het 'ik heb de bak ondergescheten en een remspoor achtergelaten onder je bed' :7

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 11:06

Het reclamespotje van de VVD wtf....

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 11:42

Dat Rutte zegt dat als Groenlinks mede aan de macht komt de asielzoekersstroom niet te houden is, duhhhh wake up call meneer Rutte, dat is het onder jou al jaren niet!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 11:44

iirrssjjee schreef:

Jaa ik vraag me echt af wat hij hier mee wil bereiken. Iedereen die VVD stemt is normaal en de rest zijn wappies ofzo. :')

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 11:51

Ik mis m’n overleden hondje zo erg. ;(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 12:09

MarlindeRooz schreef:
Ik mis m’n overleden hondje zo erg. ;(

:knuffel: :knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 12:52

Zebrastreep schreef:
Buienradar voorspeld voor volgende week do tot en met zo windkracht 12 oftewel een orkaan :')

Ik heb net gekeken maar bij mij geeft hij niks geks aan, misschien dat het al is aangepast? Bij mij geeft hij juist weinig wind voor volgende week.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 13:34

Volgens al mijn weerapps en buienradar is het vandaag de hele dag droog, maar het is hier al sinds 07:30 aan het regenen. >;)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 13:48

Telpeva schreef:
Zebrastreep schreef:
Buienradar voorspeld voor volgende week do tot en met zo windkracht 12 oftewel een orkaan :')

Ik heb net gekeken maar bij mij geeft hij niks geks aan, misschien dat het al is aangepast? Bij mij geeft hij juist weinig wind voor volgende week.

Ik ging ook al kijken,maar hooguit 17km/h wind. Moeten met trailer weg volgende, dus werd al nerveus.

Nu moet ik zeggen dat ik buienradar allang niet meer gebruik, te vaak er compleet naast zitten qua voorspellingen en zelfs over het weer op dat moment hele wisselende dingen met de werkelijkheid of andere apps.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 14:00

Captain schreef:
Volgens al mijn weerapps en buienradar is het vandaag de hele dag droog, maar het is hier al sinds 07:30 aan het regenen. >;)

Hele dag al miezerregen :\.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 14:03

iirrssjjee schreef:

Om maar niet te beginnen over de reclamespotjes van de FVD die ik steeds tegenkom op youtube en niet kan overslaan :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 14:40

Windkracht 12 in Nederland zou wel heel raar zijn _O-

Nee hoor het was een bug dat valt dan weer mee.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 16:13

Zo raar vind ik het niet, windkracht 10 en 11 halen we al vaker. Met windkracht 11 ben ik in 2018 het dak van het huis verloren (klinkt grappig, achteraf is het dat ook, op het moment zelf was het erg spannend :') ).
Fijn in elk geval dat het een bug was, want ik heb helemaal geen zin in storm en alle schade die het brengt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 16:32

Ik vind het in en in triestig dat er iemand op mijn facebook alles gaat overdragen en foto’s gaat doorsturen die ik er op zet naar mijn vader waar ik bewust geen contact mee wil. Ik heb nog geen 100 vrienden op facebook. Dus het is toch iemand die dicht bij mij staat die dit doet…

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 16:47

Wanneer er bij het scheren zo ongeveer alles misgaat wat kan misgaan. Alle gebruikte messen zijn toch bot en dan scheer je eindelijk lekker met een set die net geslepen is, had je de messen niet goed vast gezet en vielen ze eruit. En nu staat er een onderdeel omhoog wat plat hoort te liggen in de machine. Soms mag het ook gewoon niet. :o

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 16:59

Telpeva schreef:
Zo raar vind ik het niet, windkracht 10 en 11 halen we al vaker. Met windkracht 11 ben ik in 2018 het dak van het huis verloren (klinkt grappig, achteraf is het dat ook, op het moment zelf was het erg spannend :') ).
Fijn in elk geval dat het een bug was, want ik heb helemaal geen zin in storm en alle schade die het brengt.

Maar 4 dagen achter elkaar?
En ik weet niet of jij aan de kust woont. Maar hij gaf het hier voor Limburg ook aan. Wat doet het in de kust dan wel niet?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 17:18

Nyaleti schreef:
Ik laat me even buiten die discussie verder maar dat van de hyena's is zeker interessant.

Vrouwelijke hyena's hebben ook een soort piemel. Ofja, vooral de slurf zelf er zit weinig in. Daardoor hebben ze een heel lang geboortekanaal en wordt vaak de eerste bevalling fataal voor de moeder of voor het eerst geboren jong (omdat die stikt in het geboortekanaal)

Fun fact: dat vrouwelijke hyena's een 'mannelijk' geslachtsorgaan hebben ontwikkeld komt waarschijnlijk door een verhoogd testosteron level. Dat hebben zij nodig omdat vrouwtjes boven de mannen staan (matriarchal) en dus ook groter moeten zijn dan de mannetjes.

Yikes :=

Ik erger me aan sommige ruiters in de grand slam met honderd soorten hulpmiddelen, ijzerwerk, etc. aan hun paard

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 17:28

DuoPenotti schreef:
Telpeva schreef:

Maar 4 dagen achter elkaar?
En ik weet niet of jij aan de kust woont. Maar hij gaf het hier voor Limburg ook aan. Wat doet het in de kust dan wel niet?

Hoek van Holland :j Met stormen zijn we hier meestal wel de sjaak.
Toen ik op de site keek was de bug al gefixt dus ik weet het niet wat hij dan voor de kust gaf. Dat had dan denk ik wel een nieuw record geweest, zelfs voor hier :')

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 17:29

Net nieuwe oven gekocht, en toen die avond meteen cake gemaakt en die was echt perfect. Net weer een cake gemaakt, wel een andere. Was die gewoon helemaal niet gaar. Terwijl we alles het zelfde als het recept hadden gedaan. :\ Nu hopen dat het aan het recept ligt en niet aan de oven.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 18:35

Dat er nu al 3 mensen zijn die mij uit dit huis willen hebben :')

En allemaal mensen die mij niet eens kennen en mij ook uit de weg gaan omdat ze mij zien als bedreiging.

Ik doe echt letterlijk helemaal niks. Ik ben echt een zachtgekookt ei

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 18:40

Nogmaals de kat, die in zn vorige huis nooit heeft afgeleerd om te schooien. En probeer dat nu nog maar eens te doen als ie 12 jaar zn gang heeft mogen gaan :+

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 18:44

Mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. De vriendin van een goede vriend van me heeft aan hem gevraagd het contact met mij te verbreken omdat ik "te close" met hem ben.. Aangezien hij dat niet gaat doen ben ik nu wel heel benieuwd wat haar volgende move gaat zijn :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 19:40

Moestuin schreef:
Ik vind het in en in triestig dat er iemand op mijn facebook alles gaat overdragen en foto’s gaat doorsturen die ik er op zet naar mijn vader waar ik bewust geen contact mee wil. Ik heb nog geen 100 vrienden op facebook. Dus het is toch iemand die dicht bij mij staat die dit doet…

Dat had ik ook met mijn vader heb die persoon gelijk eraf gegooid. :=

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 20:28

Dat mijn school het fijn vindt om alles qua opdrachten en toetsen en gesprekken in 2 weken te proppen |o