saskiaojan schreef:Sneeuw
Dit, en het blijft ook nog liggen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Zebrastreep schreef:Buienradar voorspeld voor volgende week do tot en met zo windkracht 12 oftewel een orkaan
Ik heb net gekeken maar bij mij geeft hij niks geks aan, misschien dat het al is aangepast? Bij mij geeft hij juist weinig wind voor volgende week.
Telpeva schreef:Zo raar vind ik het niet, windkracht 10 en 11 halen we al vaker. Met windkracht 11 ben ik in 2018 het dak van het huis verloren (klinkt grappig, achteraf is het dat ook, op het moment zelf was het erg spannend).
Fijn in elk geval dat het een bug was, want ik heb helemaal geen zin in storm en alle schade die het brengt.
Nyaleti schreef:Ik laat me even buiten die discussie verder maar dat van de hyena's is zeker interessant.
Vrouwelijke hyena's hebben ook een soort piemel. Ofja, vooral de slurf zelf er zit weinig in. Daardoor hebben ze een heel lang geboortekanaal en wordt vaak de eerste bevalling fataal voor de moeder of voor het eerst geboren jong (omdat die stikt in het geboortekanaal)
Fun fact: dat vrouwelijke hyena's een 'mannelijk' geslachtsorgaan hebben ontwikkeld komt waarschijnlijk door een verhoogd testosteron level. Dat hebben zij nodig omdat vrouwtjes boven de mannen staan (matriarchal) en dus ook groter moeten zijn dan de mannetjes.
DuoPenotti schreef:Telpeva schreef:Zo raar vind ik het niet, windkracht 10 en 11 halen we al vaker. Met windkracht 11 ben ik in 2018 het dak van het huis verloren (klinkt grappig, achteraf is het dat ook, op het moment zelf was het erg spannend).
Fijn in elk geval dat het een bug was, want ik heb helemaal geen zin in storm en alle schade die het brengt.
Maar 4 dagen achter elkaar?
En ik weet niet of jij aan de kust woont. Maar hij gaf het hier voor Limburg ook aan. Wat doet het in de kust dan wel niet?
Moestuin schreef:Ik vind het in en in triestig dat er iemand op mijn facebook alles gaat overdragen en foto’s gaat doorsturen die ik er op zet naar mijn vader waar ik bewust geen contact mee wil. Ik heb nog geen 100 vrienden op facebook. Dus het is toch iemand die dicht bij mij staat die dit doet…