Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 08:08

Mijn gekste eerste date was in de sauna :+

Oh en wat ook wel een beetje gek was, was als eerste date snachts gaan zwemmen in een waterplas.

pien_2010

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 08:20

Die waterplas is wel heel romantisch.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 09:35

Mn ex vrat als een varken op de eerste date. Had ik toen al weg moeten rennen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 09:36

Zonnetje81 schreef:

:')

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 12:05

Zonnetje81 schreef:

_/-\o_

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 12:18

Zonnetje81 schreef:
Waarschijnlijk wel, haha. Ik ga daar zo niet goed op.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 14:57

Alja schreef:
Mijn gekste eerste date was in de sauna :+

Oh en wat ook wel een beetje gek was, was als eerste date snachts gaan zwemmen in een waterplas.

Dat tweede lijkt me nog eens zoooo leuk om te doen!

Wel in Nederland dan, of op een plek waar mooi weer ook niet gegarandeerd is zeg maar :P

Jemig jongens... ik moet toch echt en iets kwijt, loop al een paar dagen na te denken over wat een collega afgelopen vrijdag tegen me zei... :\
Betreft een oudere man (58+), die er achter kwam dat ik volgende week een paar dagen naar Ibiza ga (nadat ik in januari op Bonaire zat, in juni naar Parijs was voor een weekend en in juli naar Curaçao, dus het zal min of meer echt wel een grapje zijn): "En wanneer ga je nu eens wat van je leven maken, Janine?"

Hij meende ook dat Ibiza een puur party-eiland is en dat ik er maar met één reden naar toe ga. :7
En het is geen domme man ofzo hoor, ik mag hem ook echt heel erg graag... Maar dit was een opmerking waar ik nog steeds over na zit te denken :+

Net als onlangs een gozer: "Janine, je doet jezelf zo te kort door single te blijven."

GASTEN ALSOF IK HIER HEEL BEWUST VOOR HEB GEKOZEN... }:0

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 15:02

Wanneer heb je iets van je leven gemaakt dan? Huisje, boompje, beestje, echtgenoot, kind en aanrecht?

Of wanneer je de vrijheid hebt om dit soort gave trips te kunnen maken?

Denk dat de grootste vraag is: ben je zelf content met jouw versie van wat je ervan maakt?

Maar ik snap idd wel dat zo'n vraag even binnenkomt :knuffel:

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 15:06

assie schreef:
Wanneer heb je iets van je leven gemaakt dan? Huisje, boompje, beestje, echtgenoot, kind en aanrecht?

Of wanneer je de vrijheid hebt om dit soort gave trips te kunnen maken?

Denk dat de grootste vraag is: ben je zelf content met jouw versie van wat je ervan maakt?

Maar ik snap idd wel dat zo'n vraag even binnenkomt :knuffel:

Ik ben gematigd in de aanval gegaan.
Eerst opgebiecht dat ik eind oktober ook nog nieuwe kozijnen krijg, dus dat ik ook nog 'grote mensen' keuzes maak... Maarja, waarom zou ik me moeten verdedigen tegen een semi-grap? En gezegd dat ik hem ouderwets vond denken en dat het me van hem tegenvalt. Dat de ouderwetse maatschappelijke standaard misschien gewoon iets is waar ik buiten val op dit moment, etc. etc.

Maar ik ben wel benieuwd hoeveel mensen hier tegenaan lopen, of dat dit gewoon komt door de hoge mate van vergrijzing bij mij op de werkvloer gecombineerd met veel dorpelingen uit het noorden?
Ik ben zelf ook een meisje van het dorp en misschien nog wel meer van het platteland hoor. Maar ik loop er best wel tegen aan dat dit soort dingen maar gezegd worden.

Volgens mij ontbreekt in mijn geval alleen maar de vent in het huisje boompje beestje verhaal, dus zover loop ik er ook weer niet naast :P

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 15:11

Het hebben van een relatie is geen hoger doel in het leven. Althans voor mij niet. Als je de juiste treft is het een toevoeging op je leven. Maar als je die niet tegen komt betekent het niet dat je gefaald hebt. Uiteindelijk moet je voor je geluk niet afhankelijk zijn van een ander.

Het is juist heerlijk dat je lekker op reis kan. Als het jou gelukkig maakt is het helemaal goed. Je hebt nu niemand om rekening mee te moeten houden en kan echt doen wat jij leuk vind. Ik vind dat juist klinken als een succesvol leven.

Ik heb het idee dat de huidige en jongere generatie dat besef steeds meer krijgen. Bij de oudere generatie was het normaal om een partner te zoeken en aan kinderen te beginnen als het je gegund was.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 15:12

Janine, dat zijn van die opmerkingen waarbij je beter je schouders kunt ophalen en doorlopen. Zonde van je energie en al helemaal dat je er later nog over nadenkt. Laat ze lekker banketstaaf joh.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 15:13

Het feit dat je je het zo aantrekt zegt eigenlijk al genoeg. Het is jouw leven en je richt het in zoals jij wilt toch?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 15:27

Suzanne F. schreef:
Het feit dat je je het zo aantrekt zegt eigenlijk al genoeg. Het is jouw leven en je richt het in zoals jij wilt toch?

Nouja, ik kan niet zeggen dat ik het nu heb ingericht zoals ik het voor ogen zag tien jaar geleden :')
Op gebied van liefde valt het tegen, al het andere valt me enorm mee.
En ik denk dat het niet makkelijker wordt omdat ik geen enkele vrijgezel in mijn directe omgeving heb, iedereen heeft een relatie. Dus jullie zijn mijn enige klankbord hierin _O-

capopjekop schreef:
Het hebben van een relatie is geen hoger doel in het leven. Althans voor mij niet. Als je de juiste treft is het een toevoeging op je leven. Maar als je die niet tegen komt betekent het niet dat je gefaald hebt. Uiteindelijk moet je voor je geluk niet afhankelijk zijn van een ander.

Het is juist heerlijk dat je lekker op reis kan. Als het jou gelukkig maakt is het helemaal goed. Je hebt nu niemand om rekening mee te moeten houden en kan echt doen wat jij leuk vind. Ik vind dat juist klinken als een succesvol leven.

Ik heb het idee dat de huidige en jongere generatie dat besef steeds meer krijgen. Bij de oudere generatie was het normaal om een partner te zoeken en aan kinderen te beginnen als het je gegund was.

Dat idee heb ik inderdaad ook, maar het is soms (maar het kan zijn dat ik me dat te veel aantrek) net alsof de oudere generatie er steeds harder tegenaan begint te schoppen ofzo.

Benzz schreef:
Janine, dat zijn van die opmerkingen waarbij je beter je schouders kunt ophalen en doorlopen. Zonde van je energie en al helemaal dat je er later nog over nadenkt. Laat ze lekker banketstaaf joh.

Ik zal in vervolg proberen met mijn ogen te rollen, maar ik ben soms zoooo makkelijk te triggeren :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 15:30

Laatst zei iemand tegen me ik geloof niet dat jij hier savonds gelukkig alleen op de bank zit.

Zijn altijd mensen die heel hun leven al een relatie hebben en niet alleen kunnen zijn.

Best gemeen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 15:32

Herkenbaar hoor Janine. Hier ook alles voor elkaar alleen geen relatie. En ook alleen maar vrienden met relaties die mij niet snappen.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 15:33

Zonnetje81 schreef:
Laatst zei iemand tegen me ik geloof niet dat jij hier savonds gelukkig alleen op de bank zit.

Zijn altijd mensen die heel hun leven al een relatie hebben en niet alleen kunnen zijn.

Best gemeen.

Ik snap niet dat er mensen zijn die iedere avond met hun partner op de bank zitten en 50 jaar sex hebben met dezelfde :+ Dat zeg ik dan terug :D

Als je heel graag een relatie wil, dan snap ik dat het gemeen overkomt. Zelf zit ik er anders in, vind het heerlijk in mijn eentje met een FWB al 4 jaar.

Laatst dan heel even gedate met een man uit het dorp, maar die bleek wat minder leuke trekjes te hebben dus ik was snel pleite.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 15:34

Ik snap dat soort dingen nou nooit, net als vragen waarom heb je nog geen kinderen?

Last toch iedereen lekker z’n leven leiden hoe die het zelf wil :) relaties zijn ook niet altijd zaligmakend hoor. Kan d’r hier zo nu en dan ook wel 1 achter het behang plakken _O- (we zijn bijna 10 jaar samen via tinder)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 15:34

Zonnetje81 schreef:

Best gemeen.

WAT?!?!?!?! -O-

Overtreffende trap zeg... :\

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 16:02

En vooral wat een lef. Alsof ze beter kunnen inschatten of je wel gelukkig bent dan jijzelf :')

Ik vind het heerlijk alleen op de bank. En als je zin hebt in gezelschap dan is daar altijd een hand aan te passen. Als m'n ex eens een avond weg was hing ik ook echt nog net de vlag niet uit. In die tijd was ik dol op hem, maar ik ben gewoon heel erg gesteld op m'n me-time.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 17:50

Zo heeft er ook ooit een "vriendin" de opmerking gemaakt dat ik de enige was van de vriendengroep die nog niets had bereikt. Want ja, vriendin A ging trouwen, vriendin B was (ongepland) zwanger, de rest in relatie en ik was de enige single.
ik was toen 25, vaste baan, 2 hoge school diploma's en had mijn eigen koophuis. Maarja geen vent dus zielig... :roll: Needless to say, ik heb ze erna nooit meer gesproken :+

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 17:57

Farjen schreef:
Zo heeft er ook ooit een "vriendin" de opmerking gemaakt dat ik de enige was van de vriendengroep die nog niets had bereikt. Want ja, vriendin A ging trouwen, vriendin B was (ongepland) zwanger, de rest in relatie en ik was de enige single.
ik was toen 25, vaste baan, 2 hoge school diploma's en had mijn eigen koophuis. Maarja geen vent dus zielig... :roll: Needless to say, ik heb ze erna nooit meer gesproken :+

Wat heb je gezegd: Dat ligt geheel aan jouw interpretatie van iets bereikt hebben? :+

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 18:06

Benzz schreef:
Farjen schreef:

Wat heb je gezegd: Dat ligt geheel aan jouw interpretatie van iets bereikt hebben? :+

Nouja, dat dus...
Zo irritant, die medelijdende blikken. Ach gos, nog steeds geen vriend? Maar het is zo leuk. Jij vindt ook nog wel iemand.

Pfff.

En dan ook de andere kant. Vriendinnen die verzuchten jaloers te zijn op mijn vrijheid en eenvoudige leventje. Zo is er dus altijd wel iets :+

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 18:07

Toch wordt het nooit tegen mij gezegd, ik ben achter in de 40 en niemand die ooit zegt: Oh wat sneu dat jij alleen bent. Jij vindt wel iemand.

Maar misschien komt dat omdat als iemand naar mijn status vraagt ik altijd zeg: Lekker vrijgezel :-) En een fijne scharrel waar ik met regelmaat een leuke avond mee heb. Misschien zie ik er ook niet zo uit als relatiemateriaal.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 18:29

Oh een collega zei een paar weken terug nog dat ze jaloers is op mijn leven….

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 18:36

Benzz schreef:
Toch wordt het nooit tegen mij gezegd, ik ben achter in de 40 en niemand die ooit zegt: Oh wat sneu dat jij alleen bent. Jij vindt wel iemand.

Maar misschien komt dat omdat als iemand naar mijn status vraagt ik altijd zeg: Lekker vrijgezel :-) En een fijne scharrel waar ik met regelmaat een leuke avond mee heb. Misschien zie ik er ook niet zo uit als relatiemateriaal.

Denk dat je achterin de 40 sowieso "geacht wordt" minder last van rammelende eierstokken te hebben. Dus dat je een "verloren zaak" bent (niet mijn mening hoor, voor je dat denkt)

Jouw tekst "lekker vrijgezel met een paar fijne fwbs" gebruik ik de laatste tijd ook, met hele wisselende reacties haha. Van afschuw, tot jaloezie, nieuwsgierigheid en gewoon neutraal vrolijk.