Oh en wat ook wel een beetje gek was, was als eerste date snachts gaan zwemmen in een waterplas.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Alja schreef:Mijn gekste eerste date was in de sauna
Oh en wat ook wel een beetje gek was, was als eerste date snachts gaan zwemmen in een waterplas.
assie schreef:Wanneer heb je iets van je leven gemaakt dan? Huisje, boompje, beestje, echtgenoot, kind en aanrecht?
Of wanneer je de vrijheid hebt om dit soort gave trips te kunnen maken?
Denk dat de grootste vraag is: ben je zelf content met jouw versie van wat je ervan maakt?
Maar ik snap idd wel dat zo'n vraag even binnenkomt
Suzanne F. schreef:Het feit dat je je het zo aantrekt zegt eigenlijk al genoeg. Het is jouw leven en je richt het in zoals jij wilt toch?
capopjekop schreef:Het hebben van een relatie is geen hoger doel in het leven. Althans voor mij niet. Als je de juiste treft is het een toevoeging op je leven. Maar als je die niet tegen komt betekent het niet dat je gefaald hebt. Uiteindelijk moet je voor je geluk niet afhankelijk zijn van een ander.
Het is juist heerlijk dat je lekker op reis kan. Als het jou gelukkig maakt is het helemaal goed. Je hebt nu niemand om rekening mee te moeten houden en kan echt doen wat jij leuk vind. Ik vind dat juist klinken als een succesvol leven.
Ik heb het idee dat de huidige en jongere generatie dat besef steeds meer krijgen. Bij de oudere generatie was het normaal om een partner te zoeken en aan kinderen te beginnen als het je gegund was.
Benzz schreef:Janine, dat zijn van die opmerkingen waarbij je beter je schouders kunt ophalen en doorlopen. Zonde van je energie en al helemaal dat je er later nog over nadenkt. Laat ze lekker banketstaaf joh.
Zonnetje81 schreef:Laatst zei iemand tegen me ik geloof niet dat jij hier savonds gelukkig alleen op de bank zit.
Zijn altijd mensen die heel hun leven al een relatie hebben en niet alleen kunnen zijn.
Best gemeen.
Farjen schreef:Zo heeft er ook ooit een "vriendin" de opmerking gemaakt dat ik de enige was van de vriendengroep die nog niets had bereikt. Want ja, vriendin A ging trouwen, vriendin B was (ongepland) zwanger, de rest in relatie en ik was de enige single.
ik was toen 25, vaste baan, 2 hoge school diploma's en had mijn eigen koophuis. Maarja geen vent dus zielig...Needless to say, ik heb ze erna nooit meer gesproken
Benzz schreef:Farjen schreef:Zo heeft er ook ooit een "vriendin" de opmerking gemaakt dat ik de enige was van de vriendengroep die nog niets had bereikt. Want ja, vriendin A ging trouwen, vriendin B was (ongepland) zwanger, de rest in relatie en ik was de enige single.
ik was toen 25, vaste baan, 2 hoge school diploma's en had mijn eigen koophuis. Maarja geen vent dus zielig...Needless to say, ik heb ze erna nooit meer gesproken
Wat heb je gezegd: Dat ligt geheel aan jouw interpretatie van iets bereikt hebben?
Benzz schreef:Toch wordt het nooit tegen mij gezegd, ik ben achter in de 40 en niemand die ooit zegt: Oh wat sneu dat jij alleen bent. Jij vindt wel iemand.
Maar misschien komt dat omdat als iemand naar mijn status vraagt ik altijd zeg: Lekker vrijgezelEn een fijne scharrel waar ik met regelmaat een leuke avond mee heb. Misschien zie ik er ook niet zo uit als relatiemateriaal.