Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
robinxfellow schreef:Hoii,
Ik lees al een gehele tijd mee en heb me wel eens sporadisch gemeld in dit topic, maar wil wel wat actiever mee kletsen nu.
Ik ben Robin, 23 jaar en samen met m'n vriend die ook geen kinderwens heeft. Zijn broer en partner hebben een dochtertje van 2 en z'n zus is momenteel ook in verwachting van de eerste dus momenteel gaan alle familiebijeenkomsten alleen nog maar over kinderen en de zwangerschap..
Raineri schreef:Over 15 jaar kunnen jullie er vast om lachen met elkaar! Zoals je zelf aan gaf, combinatie van schreeuwend kind wat je wakker houdt, de zorgen, de hormonen.. ik ga ook echt totaal niet goed op een slaaptekorten op kinderen, dus snap de overspannenheid wel
Niobe schreef:Raineri schreef:Over 15 jaar kunnen jullie er vast om lachen met elkaar! Zoals je zelf aan gaf, combinatie van schreeuwend kind wat je wakker houdt, de zorgen, de hormonen.. ik ga ook echt totaal niet goed op een slaaptekorten op kinderen, dus snap de overspannenheid wel
Want daar hebben de schoonouders nu ook last van?
Cayenne schreef:LWDaisy schreef:![]()
[ [url=m/EmYtUp.jpg]Afbeelding[/url] ]
DEZE HEBBEN WE AL
Manlief heeft hem een keertje meegenomen toen hij bij de Lidl in de aanbieding was
Mango vindt hem eng, dus we doen er eigenlijk verder niets mee.
Papiertje er om doen en goan?
Roodvos schreef:OMG, JA! Doe dit. Onder het motto: de vijand van mijn vijand is mijn vriend. Mango houdt niet van deze knuffel, jouw schoonfamilie houdt niet van Mango. Dus deze knuffel moeten ze dan wel geweldig vinden
rina schreef:Kruipt even onder dr steen vandaan. Ben nog steeds op zoek naar de popcornSorry Cayenne
Echt ik was daar zo klaar mee geweest. Zijn ze van de pot gerukt. Zichzelf beter vinden dan dieren. Die moeten de evolutietheorie nog even goed nalezen, aangezien wij allemaal van dieren afstammen.
En ja absoluut die knuffel als kado doen![]()
![]()
Kruipt weer stiekum terug onder dr steen.
Raineri schreef:rina schreef:Kruipt even onder dr steen vandaan. Ben nog steeds op zoek naar de popcornSorry Cayenne
Echt ik was daar zo klaar mee geweest. Zijn ze van de pot gerukt. Zichzelf beter vinden dan dieren. Die moeten de evolutietheorie nog even goed nalezen, aangezien wij allemaal van dieren afstammen.
En ja absoluut die knuffel als kado doen![]()
![]()
Kruipt weer stiekum terug onder dr steen.
We zijn nog steeds zoogdieren hoor