Het zijn niet alle foto's die zo zijn geworden na importeren iPhone 12 naar laptop (Windows), maar sommige wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Meliaforever schreef:Ik krijg maar niet voor elkaar hoe een rijstkoker werkt. Elke keer loopt het over. Doe ik er dan gewoon teveel in? Ligt het aan de rijst? De verhouding?
Iemand uitleg over hoe je rijst in zo'n rijstkoker klaar moet maken?
TessaxQuincy schreef:Is er een manier om mijn haar te laten knippen, zodat het wat minder plat is? Ik heb stijl haar dat aan de bovenkant echt gewoon plat is. Waardoor het er al snel vettig uit ziet.
Nyaleti schreef:TessaxQuincy schreef:Is er een manier om mijn haar te laten knippen, zodat het wat minder plat is? Ik heb stijl haar dat aan de bovenkant echt gewoon plat is. Waardoor het er al snel vettig uit ziet.
Ik heb dun slap haar. Het hangt gewoon naar beneden en that's it![]()
Als ik het kort knip (schouder lengte) zit er veel meer volume in. Daardoor oogt het in iedergeval niet meer plat.
Indy_Mouse_9 schreef:Wat gek, die stapel ingewanden. Gewoon ergens langs het pad, Captain?
Heeft iemand verstand van hortensia’s? Ik heb er twee, al geruime tijd, maar afgelopen jaar kwam er nauwelijks blad aan. Wel bloemen, maar veel minder groot of uitbundig dan voorgaande jaren.
Ik snoei ze nooit, moet ik dat misschien een keer doen? Of hebben ze speciale voeding nodig?
Indy_Mouse_9 schreef:Wat gek, die stapel ingewanden. Gewoon ergens langs het pad, Captain?
Heeft iemand verstand van hortensia’s? Ik heb er twee, al geruime tijd, maar afgelopen jaar kwam er nauwelijks blad aan. Wel bloemen, maar veel minder groot of uitbundig dan voorgaande jaren.
Ik snoei ze nooit, moet ik dat misschien een keer doen? Of hebben ze speciale voeding nodig?