Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 09:43

Ik heb met m'n domme hoofd een afspraak verkeerd in m'n agenda gezet en daardoor een dubbele afspraak gepland. Ik moet werken maar heb een kaartje voor een toneelvoorstelling; annleren kan niet meer omdat het te kortdag is dus vrees dat ik bijna 20 euro kwijt ben. :( Probeer het al door te verkopen maar kleine kans dat dat lukt.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 10:36

_San87_ schreef:
Ben je nu een moreel compas aan het bijsturen?

HAHAHA

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 10:45

Afbeelding
Aan deze dame

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 10:47

Rytir zou je niet met iemand mee kunnen rijden die ook langs gaat?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 11:32

Mijn gezicht doet pijn. Het is godzijdank niet blauw. :=

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 12:07

Mo_86 schreef:
Gini schreef:
Ziek, ik haat ziek zijn. Het is zo een verspilling van tijd om lamlendig te liggen zijn.

+1

Nu al helemaal klaar mee. Beterschap trouwens!

Jij ook nog veel beterschap!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 12:37

dat ik dag 6 met hoofdpijn ben opgestaan...
Meestal is dat "maar " 3 dagen en dan wel een weekje vrij voordat ik weer een aanval krijg
Nu dus 2 achter elkaar...dat sloopt

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 13:01

Ben het wachten zat, ABBA kom maar met je nieuwe album *\o/*

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 13:02

Dat het nog geen weekend is... zou gisteren tijd voor mezelf hebben maar zul je net zien dat je kind om de haverklap wakker wordt. Daag daar ging mn vrije avond.

En nu ook al dagen gewrichts pijn door het koude vochtige weer. >;) Dus vandaag kom ik amper aan de huishouding toe, wat me dan weer frustreert want er staat nog een afwas.. en moet nog stofzuigen.. en de wc nog poetsen.. en de badkamer heb ik al een week niet gedaan... :list: pfff. |o

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 13:17

Ik heb vorige week dinsdag 4 producten bij de Epplejeck besteld, waarvan ik een pakketje met 2 producten zaterdag heb ontvangen, een tweede pakketje met 1 product dinsdag heb ontvangen en nu krijg ik de melding dat ik vandaag een derde pakket krijg en morgen een vierde pakket, terwijl ik nog maar 1 product moet ontvangen? >;)

Ik vind het vooral schandalig dat ik een bestelling van 4 producten in 4 verschillende leveringen krijg? En ik ga dus sowieso iets dubbel krijgen wat ik weer terug kan sturen.. Normaal heb ik nooit problemen met Epplejeck.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 13:24

fotolijstje schreef:
Ben het wachten zat, ABBA kom maar met je nieuwe album *\o/*

Nog even wachten :D ik ga morgen de cd ophalen.

Nog leuke tip er is een Nederlands magazine uitgebracht over abba zeker waard om te kopen staat heel veel in. Stuur wel even pb als je die wil kost 9 euro.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 13:24

Dat ik een mango heb gegeten die waarschijnlijk niet echt meer goed was en mijn buik mij nu haat.
En aan het borrelen voel ik, dat ik straks beter de tablet mee kan nemen naar de wc en daar maar tv op ga kijken
Toch best handig.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 13:39

Dat ik vast zit aan een contact waar ik 2 jaar voor heb getekend, wat betekent dat ik bij het uitoefenen van bepaalde werkzaamheden 20% af moet dragen van het totaalbedrag. Voor deze 20% worden dingen voor mij gedaan die ik ook prima zelf kan. Ik wil er eigenlijk onderuit maar moet contractbreuk plegen en heb geen enkel idee wat dat juridisch betekent allemaal. Zucht. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 13:58

chanicha schreef:
Sterkte Telpeva!
Hoop dat het meevalt.

Dankje!
Hij is gevallen van anderhalve meter hoogte, en is met de landing op zijn bekje terecht gekomen. De bovenste voortanden waren geknakt/gebroken, en die zijn er nu in hun geheel uit. Hij zit nu aan de pijnstilling en vloeibare voeding, en het is aankijken of er nog wat terug gaat groeien (=knaagdier, die tandjes blijven groeien) of dat het zo beschadigd is dat het nooit meer terug komt... Maar dat is dus afwachten en in de gaten houden.
Kortom, ik zit nog steeds in de stress om hem :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 14:08

Verstandkies die eruit moet, verdomd veel pijn doet, maar ik kan pas over 2 weken terecht ;(

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 14:12

Niobe schreef:
Gloeiende kachelpoken?? _O- Die ga ik stelen

:') ik weet niet meer wat het origineel was, maar begon het te gebruiken toen mijn neefjes nog te klein waren om keiharde scheldwoorden te horen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 14:50

Ineke2 schreef:
Rennie89 schreef:
Aan dat ik mijn autosleutels in m’n auto heb laten liggen en de auto op slot is |( ben nu op werk, heb iemand met reservesleutel die toevallig zo ook moet werken maar dan moeten ze wel meegenomen worden :7 dus echt hopelijk lukt dat anders word het een gedoe…

Hoezo dan? Je zou toch je auto open kunnen doen met de sleutel die je collega mee brengt. Je eigen sleutel uit de auto pakken en daarna de andere sleutel weer terugbrengen naar je collega?

Anyway ik hoop voor je dat het gelukt is allemaal.

Dat was het plan ook maar dan moet die collega ook de gelegenheid hebben om de sleutel mee te nemen :Y) gelukkig helemaal opgelost.

Met betrekking tot de bijna aangereden fietser; het is wel heel makkelijk om te zeggen “moet je beter kijken” maar als er niks te zien is gaat dat moeilijk. Net als dat je in het donker door je slaapkamer loopt en je teen stoot, zag je ook niet :+ alsnog was het wel even slikken maar niemand heeft schade gelukkig, ik remde echt meteen keihard.

Ik heb maar 4 uur geslapen omdat ik garage zou bellen met dat het niet meer nodig is, had een afspraak staan, maar er werd gewoon niet opgenomen na meerdere keren te bellen.,, dan niet.., maar mis nu wel mijn uren slaap en moet weer de nacht in vanavond.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 15:11

MarcoBorsato schreef:
Ja, maar ik zie nu dat ze op Rennie reageerde en niet op het zusje :')

Hahaha, ik dacht eerst ook even, huh? Maar over het algemeen ben ik het wel eens met die meme :')

Mijn zus kreeg helaas geen voorrang waar ze dat wel had moeten krijgen, op klaarlichte dag. Gelukkig heeft de veroorzaker haar wel mee naar het ziekenhuis genomen. Vandaag heb ik geen lift maar morgen gelukkig wel.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 15:41

Positief op corona, komt ook echt niet lekker uit

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 17:30

Slechte communicatie :+ wordt er nu echt een beetje moe van het zal wel even tijdelijk een fase wezen maar bah mijn motivatie zakt er wel een beetje door hoor!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 17:46

Rot dag of week of bah. En nu wil ik warme chocolademelk van een bepaald merk maar dat is te duur.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 17:46

Hond die in de stront heeft liggen rollen... Moet dat nou joh :r :r :r

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 18:17

Bestel net eten op mijn oude werk en ik mis het regelmatig best wel heel erg. -O-

(Niet alleen het eten ook het werk ;( )

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 18:25

Dat ik moet gaan kiezen in mijn reactie. Ga ik vechten voor wat ik vind dat ik verdien? Ga ik vluchten en het ergens anders zoeken? Of ga ik bevriezen en vrede hebben met hoe het nu is..?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 18:46

Escamilla schreef:
Positief op corona, komt ook echt niet lekker uit

Word maar snel weer beter :knuffel: