Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Iedere keer heb ik het idee dat ik het vaccin moet verdedigen
Ik kon kiezen huisarts of ggd Pfizer
Bewust de eerste gedaan alleen al de negativiteit om.mij heen en op internet word ik gewoon naar van
Nee het is geen Aldi vaccin...
Morrie schreef:Echwel schreef:Iedere keer heb ik het idee dat ik het vaccin moet verdedigen
Ik kon kiezen huisarts of ggd Pfizer
Bewust de eerste gedaan alleen al de negativiteit om.mij heen en op internet word ik gewoon naar van
Nee het is geen Aldi vaccin...
Mijn buren noemen het een Lidl-vaccin...... "hebt u HET vaccin of het Lidl-vaccin gekregen?"
Als ik dan beken dat ik ZA gehad heb, willen ze meteen niets meer met me te maken hebben, want wie weet heb ik de ziekte C (zoals ze het noemen) onder de leden, want dat Lidl vaccin doet immers niets![]()
Echwel schreef:Relaxed schreef:Ik vind dat echt heel raar eigenlijk, ze willen zo graag dat iedereen gevaccineerd wordt (juist die leeftijd!), in de tussentijd blijkt AZ niet helemaal lekker en dan ga je die kleine groep geen enkele andere optie geven..
Az is prima alleen de media maakt er een hype omheen
Morrie schreef:al die mensen hier zijn boven de 70 en hebben Pfizer gehad, er zit een stel wappies bij die alles maar onzin vinden, een griepje, maak je niet druk maar de meeste zijn doodsbang (net als ik). Het liefst zouden ze een sticker met AZ op mijn naambordje plakken, zodat iedereen weet dat ik een, volgens hen, onwerkzaam vaccin heb gekregen.
De VVE weet mijn leeftijd, dus wist ook dat ik AZ heb gekregen. Ik ben de jongste hier in dit complex.
Relaxed schreef:Ik vind dat echt heel raar eigenlijk, ze willen zo graag dat iedereen gevaccineerd wordt (juist die leeftijd!), in de tussentijd blijkt AZ niet helemaal lekker en dan ga je die kleine groep geen enkele andere optie geven..
bigone schreef:Kapper kan wel ! Allebeide mondkapje op en als allereerste klant gaan.
Eindelijk definitief bewijs dat mondkapjes werken, stellen wetenschappers
https://www.destentor.nl/wetenschap/ein ... ~ab64224f/
DuoPenotti schreef:Vaag onderzoek. Wat daar staat was al bekend. Maar het stoffen votje word niet over gesproken. En dat gebruiken veel mensen nog steeds. Dat was waarom het kabinet ook geen voorstander was want toen was het chirurgisch nog amper aan te komen.
Laat staan de FFP2.
bigone schreef:DuoPenotti schreef:Vaag onderzoek. Wat daar staat was al bekend. Maar het stoffen votje word niet over gesproken. En dat gebruiken veel mensen nog steeds. Dat was waarom het kabinet ook geen voorstander was want toen was het chirurgisch nog amper aan te komen.
Laat staan de FFP2.
Het gaat ook over het stoffen vodje.
Citaat:De conclusie: in een omgeving of ruimte met een lage virusconcentratie kan het gebruik van een eenvoudig chirurgisch mondmasker het reproductiegetal al duidelijk verlagen. In een omgeving waar meer virusdeeltjes rondwaren, zoals in ziekenhuizen of slecht geventileerde binnenruimten, is een simpel mondkapje volgens de onderzoekers niet genoeg. Daar is betere bescherming nodig, zoals een FFP2- of N95-masker.