Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 12:02

Dat de zon zichtbaar zou zijn vandaag maar ik alleen maar een grijs wolkendek zie en het bij het idee alleen al koud krijg :brr:

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 12:19

Dat ik donderdag onder het mes moet en tijdens het informeren bij collega’s (10 dagen rust en de Planning), ze alleen met horror verhalen kwamen...

Die ene oma of die ene buurman, die wel een halfjaar thuis zat en veel pijn had.

Leuk, maar ik wil optimistisch blijven

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 12:26

Ik heb ontzettende steken in mijn rechterkant van mijn gezicht vanuit mijn mond door kies/tand pijn... het blijft en paracetamol en naproxen werkt niet... tandarts zei dat ik pas over week terecht kon, vind dat echt niet normaal. Dus weer gebeld en gezegd dat het spoed is, kan ik vanmiddag langs komen om te kijken wat het probleem is.... pffff ik trek deze pijn echt niet lang , kan niet slapen niks...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-20 12:31

Zebrastreep schreef:
Dat de zon zichtbaar zou zijn vandaag maar ik alleen maar een grijs wolkendek zie en het bij het idee alleen al koud krijg :brr:

Feit: vaak is het kouder als de wolken weg zijn! Wolken houden namelijk de warmte tegen die aan het aardoppervlak is blijven hangen. Als die weg zijn, kan de warmte ook verder opstijgen en wordt het kouder :)*

Dus, ik krijg het koud als ik nu naar buiten kijk. Hier is het namelijk strak blauw :+

nanoukkie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 13:05

Dat ik niet meer alleen op buitenrit kan, omdat paard in de staak gaat. Ik wil hulp, maar ik weet niet wie mij daarbij (op een correcte manier), niet erdoor meppen, kan helpen. Ik baal :(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 13:16

Zusje met dr relatieproblemen. Praat het uit of maak het uit, pfff

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 13:32

MarlindeRooz schreef:
Escamilla schreef:
School heeft besloten dat bij de volgende toetsweek, wij een telefoon achter ons moeten zetten die ook gaat filmen.. we worden al opgenomen via de webcam, geluid, scherm. Moet dit dan ook nog?

Ik had echt vriendelijk bedankt. :wave:

Dat kan dus helaas niet.. Omdat het vanuit de AVG mag kan je dus om die reden niet weigeren om de toets te maken.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 13:56

Escamilla schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik had echt vriendelijk bedankt. :wave:

Dat kan dus helaas niet.. Omdat het vanuit de AVG mag kan je dus om die reden niet weigeren om de toets te maken.

Check even de OER van je school, daar zou in moeten staan of ze je een alternatief aan moeten bieden als je weigert of om wat voor reden dan ook de toets niet kunt maken.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 13:58

Ik erger me vandaag juist aan dat de zon laag en fel is. Ik fotografeer het liefst met heldere bewolking :+

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 14:01

Aan mensen die honden hebben die vinden dat a)de honden vrienden moeten zijn en b)de baasjes ook.

Nee dus! Dat ik van honden hou betekent niet dat ik van hondenbezitters hou en mijn honden zijn net zo sociaal als ik.
Oftewel: laat ons rustig doorlopen en dring je niet zo strontvervelend op! -:(-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 14:09

Palmera schreef:
Aan mensen die honden hebben die vinden dat a)de honden vrienden moeten zijn en b)de baasjes ook.

Nee dus! Dat ik van honden hou betekent niet dat ik van hondenbezitters hou en mijn honden zijn net zo sociaal als ik.

Oeh dit. Dat ongemakkelijke moment als de honden samen aan het spelen zijn en je daar met de eigenaar in stilte naar staat te kijken :')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 14:21

Nyaleti schreef:
Palmera schreef:

Oeh dit. Dat ongemakkelijke moment als de honden samen aan het spelen zijn en je daar met de eigenaar in stilte naar staat te kijken :')

Dit gebeurd mij dus niet want mijn honden maken alleen maar ruzie met andere honden.

En daarom wil ik doorlopen. En niet "we kunnen het wel proberen" of "de mijne kan het met alle honden vinden" en meer kulargumenten die kant noch wal raken.

Echt, we willen rust.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 14:26

Dat mijn paard spontaan een flinke kale plek op haar hoofd heeft. Gelukkig kwam de dierenarts toch al vrijdag zit weer te denken aan mijt of een schimmeltje.

En dat ik dan ook nog doodleuk aan haar vraag wat ze heeft gedaan. Juist alsof ze antwoord gaat geven :')

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 17:07

Ik erger me momenteel weer aan alles. Echt kort lontje vandaag. Probeer het niet te uiten, maar verdomd lastig.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 17:21

Wifi die niet werkt op de Mac maar wel op iPad. Leuk, als je midden in een vergadering zit.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 17:24

Mijn tandarts bezoek |(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 18:05

Kat die er vandoor gaat los speel onderdeel hengel. :')

Zaterdag uitgebreid glaucoom onderzoek. -O-

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 18:12

Ik lag te dutten op mn buik, werd wakker omdat kat perse op mijn kont moet slapen van alle 100 plekken in huis

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 18:17

Aan het feit dat mensen mij blijkbaar zien als de gemiddelde PVV aanhanger en zich daardoor vrij voelen allerlei racistische opmerkingen en meningen uit te spreken.

Wel weer leuk om dan kenbaar te maken dat ik het tegenovergestelde ben. Die verbaasde gezichten die je dan krijgt.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 19:19

De klanten in de winkel vandaag. Begrijp me niet verkeerd, ik ben juist blij met ze want we hadden vandaag weer een topomzet, maar waarom hadden de meeste klanten vandaag een collective Corona vergeetdag?

Nee meneer en mevrouw ouder echtpaar, u mag echt uw broodje niet binnen aan tafel opeten, en nee, ik maak geen uitzondering omdat u al wat ouder bent en het buiten te koud is. Ja meneer, u mag met contant geld betalen, legt u maar neer. Nee, ik wil dat niet in mijn hand, legt u maar neer. Mevrouw, wilt u even buiten wachten, er mogen maximaal drie klanten in deze winkel, meneer dat geldt ook voor u. Ja, ik snap dat het koud is, maar Corona laat zich niet tegenhouden. Dames, zou u alsjeblieft met zn drieen buiten willen wachten zodat ik overige klanten ook kan helpen? Ja, ik weet het, lekker met zn 4en shoppen, maar u vertelde net dat alleen deze vriendin iets van ons nodig had, dus mag de rest buiten even wachten. Nee mevrouw, ook ondanks dat u zwanger bent en dit wilt vieren met vriendinnen mag u geen gebakje binnen opeten. Nee meneer, ook als u blijft staan ipv zitten mag u niet binnen uw broodje opeten...

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Normaal zijn het 1 a 2 mensen op een dag, nu echt de hele dag door! -:(- natuurlijk blijf ik vriendelijk en denk ik bovenstaande vooral.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 20:24

De spotify reclame van bcc. Zit je naar een rustig nummer te luisteren die fade en dan opeens
"BAM!!"
mens hou op :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 20:36

Aan best wel veel. Maar zit in de week voor dat ik ongesteld moet worden en dan ben ik heel vaak gewoon zo saggerijnig. In die week van ongesteldheid zelf niks aan de hand :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 21:03

Hashtags in topictitels. Het is geen Twitter, ffs. :')

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 21:22

fohadie schreef:
De klanten in de winkel vandaag. Begrijp me niet verkeerd, ik ben juist blij met ze want we hadden vandaag weer een topomzet, maar waarom hadden de meeste klanten vandaag een collective Corona vergeetdag?

Nee meneer en mevrouw ouder echtpaar, u mag echt uw broodje niet binnen aan tafel opeten, en nee, ik maak geen uitzondering omdat u al wat ouder bent en het buiten te koud is. Ja meneer, u mag met contant geld betalen, legt u maar neer. Nee, ik wil dat niet in mijn hand, legt u maar neer. Mevrouw, wilt u even buiten wachten, er mogen maximaal drie klanten in deze winkel, meneer dat geldt ook voor u. Ja, ik snap dat het koud is, maar Corona laat zich niet tegenhouden. Dames, zou u alsjeblieft met zn drieen buiten willen wachten zodat ik overige klanten ook kan helpen? Ja, ik weet het, lekker met zn 4en shoppen, maar u vertelde net dat alleen deze vriendin iets van ons nodig had, dus mag de rest buiten even wachten. Nee mevrouw, ook ondanks dat u zwanger bent en dit wilt vieren met vriendinnen mag u geen gebakje binnen opeten. Nee meneer, ook als u blijft staan ipv zitten mag u niet binnen uw broodje opeten...

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Normaal zijn het 1 a 2 mensen op een dag, nu echt de hele dag door! -:(- natuurlijk blijf ik vriendelijk en denk ik bovenstaande vooral.

Herkenbaar, zo herkenbaar. Ik vrees ook een beetje voor de feestdagen. Wij mogen 15 mensen in de winkel maar met al het inpakken wat we doen gaat het wel een stuk langzamer. Hopelijk blijft het gezellig.

Frustratie van vandaag was oppaskind die zijn zin niet krijgt maar gewoon gaat bijten. Echt gewoon niet he.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 21:30

Overweeg al een tijdje een wake-up light. Maar ik heb geen eens een nachtkastje waar dat ding kan staan. _O-